09/08/2017

Whatever makes your soul happy, do that

W ostatnim czasie zagościł u mnie dziwny kryzys twórczy. I w sumie nadal nie wiem czy akurat o tym chcę napisać. Może nie wypada, może nie powinnam... Ale miałam w zanadrzu kilka postów, żaden z nich nie był wystarczający. Zastanawiałam się czy jest sens prowadzenia dalej bloga, czy instagrama. Powoli stałam się niewolnikiem własnej pasji. Jak to w ogóle brzmi... Za mało polubień, za mało komentarzy. Ciągle mało i mało. Może to dlatego, że przestałam być uniwersalnym blogerem, którego każdy lubi, który podąża za tym, co akurat modne? Nie wiem, nie mam pojęcia czy nawet chciałabym wiedzieć. Wracam tutaj za jakiś czas, a Was zostawiam z ostatnimi zdjęciami z Dominiką.


19 comments:

  1. Przepiękne takie naturalne zdjęcia ;)

    ReplyDelete
  2. No chyba sobie żartujesz...
    Kryzysy twórcze kryzysami, ale pasja pasją!
    Odpocznij ile potrzebujesz i wracaj tutaj do działania! Ja potrzebuję Twoich postów. <3

    ReplyDelete
  3. Chyba zaczęłaś za bardzo patrzeć na ilość niż na jakość. Nie zastanawiaj się, kto cię lubi a kto nie - rób co chcesz, nie przejmuj się. Czasami owszem jest to wkurzające, że oryginalność i uniwersalność są mniej doceniane niż zwykłe, proste tematy, wpisy...ale taki mamy świat, byle zaświecić czymś prostym i ludzie lecą. Nie lubią się zagłębiać, czytać, myśleć...
    Kornelia, Twój blog jest jednym z moich ulubionych. Nie przestawaj tworzyć bo to co robiłaś było i jest piękne :)

    ReplyDelete
  4. Bardzo ładna sesja!

    ReplyDelete
  5. Przepiękne zdjęcia, bardzo klimatyczne! Dominika ma świetny kolor włosów. :)
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  6. Też miewam chwile zwątpienia, niby się rozwijam ale odczuwam spadek liczb i sama już nie wiem czy idę w dobrym kierunku. Próbuję się nie poddawać i walczyć o to co kocham, nawet jak to trudne i czasem płyną z tego łzy.

    ps. piękne fotki :)

    ReplyDelete
  7. Czasami wystarczy mała przerwa aby zatęsknić za pasją :)
    Piękne zdjęcia!

    https://catchingoceanwaves.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Sama mam wrażenie, że te najbardziej popularne blogi to te, które podążają utartym schematem. Podobne zasady, kroki do wybicia się itd. Odpoczywaj, ładuj akumulatory i nadal twórz własne miejsce w sieci, ale z pasją! ;*

    ReplyDelete
  9. nieeeeeeee, Twój blog jest najlepszym na jakiego wchodzę! nie myśl nawet o tym :D piszesz świetne notki, dodajesz piękne zdjęcia, coraz lepsze! <3
    zastanów się sama po co go założyłaś i prowadziłaś tyle czasu? :)

    ReplyDelete
  10. Zdjęcia są wspaniałe! Szczerze mówiąc blog jest naprawdę warty dalszego pisania, ale oczywiście decyzja należy do Ciebie. Jeśli po jakimś czasie przerwy poczujesz, że brakuje ci tego, będziesz miała pewność, że to część ciebie, której nie możesz zaprzepaścić.

    W wolnej chwili serdecznie zapraszam do mnie na nowy post! ❤
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Jakie cudne zdjęcia!, Jestem zakochana w twoich włosach!

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG TINYPURPOSE OFFICIAL / klik /

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szkoda tylko, że wpisów nie czytasz (:

      Delete
  12. Właśnie od dawna zauważyłam, że dodajesz wpisy, a zaraz je kasujesz :( szkoda :( Jeśli nie jesteś pewna na sto procent, czy chcesz, żeby dany wpis się pojawił - odczekaj :) zazwyczaj to, co odleży swoje, sprawia, że potem patrzymy na to z innej perspektywy :)
    Robisz świetne zdjęcia, ale przecież nie musisz dodawać tu postów na siłę codziennie :) wierni obserwatorzy na pewno to docenią :)

    ReplyDelete
  13. Przepiękne zdjęcia! Szczególnie te przy pianinie 😍🎹 Zawsze chciałam umieć grać 😂

    ReplyDelete
  14. ta parodia to mój mistrz! pisz tutaj!

    ReplyDelete
  15. Śliczne zdjęcia 😊 Przy pianinie najlepsze 😍 ~RINROE

    ReplyDelete
  16. Ej, nie poddawaj się! Twórz dla siebie, a nie dla innych. Jeśli ktoś zechce, to z Tobą zostanie i będzie Cię wspierał w tym, co robisz :)
    A zdjęcia piękne, takie klimatyczne <3

    Mój blog

    ReplyDelete
  17. Też ostatnio mam podobne myśli, ale zawsze staram się ich jak najszybciej pozbywać. Wiadomo-to co robimy jest z pasji, ale widząc, że odbiór jest mały tracimy motywacje do dalszego tworzenia. Na pewno z czasem to się zmieni i tej myśli się trzymajmy. Piękne zdjecia!
    MOJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  18. magiczne zdjęcia i nie poddawaj się ! <3
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    ReplyDelete

--- WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA ---

Dziękuję za każdy komentarz, jest dla mnie ogromną motywacją.
Zostaw link do bloga, na pewno go odwiedzę/zaobserwuję.
Nie odpowiadam na LBA, ale dziękuję za każdą nominację. ♡