02/08/2017

Building self-confidence

Fotografia to ogromna część mojego życia, śmiało mogę powiedzieć, że największa. Ale przez długi czas brakowało mi pewności. Do kadrów, do miejsc, do sprzętu i do samej siebie. Bałam się, że coś pójdzie nie tak jak powinno. Lubię łapać momenty w swoich pracach. Ale przez strach i niepewność nie potrafiłam się skupić. Określiłam sobie jedną porę do sesji, której kurczowo się trzymałam. I tak sobie stałam w jednym miejscu. Gdzieś w głowie tkwiła myśl, że to już czas ruszyć do przodu, znaleźć siebie w tym co tworzę. Myśl, by wreszcie otworzyć się na nowe znajomości, nowe projekty. Nie zastanawiać się nad tym, jak zostanie skomentowane moje zachowanie. Robić to, co lubię i co chcę. Dlatego zdjęcia z Olą powstały około godziny 21, a dookoła  kręciła się masa ludzi. Nie zwracałyśmy na nich uwagi, po prostu dobrze się bawiłyśmy. A ja z każdą sesją pokonuję jakąś swoją granicę, nawet jeśli jest to drobnostka. Na tym właśnie polega budowanie pewności siebie. Przynajmniej dla mnie.


na zdjęciach Ola Babula

27 comments:

  1. Cudowne zdjęcia, szczególnie pierwsze, gdzie spódnica łączy się z wodą.. Piękne!
    justmajka.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Zdjęcia bardzo fajne, ja taką granicę miałam przy fotografowaniu roślin, ten sam ogródek, ta sama pora dnia, w ostatnim czasie zaczęłam eksperymentować w tym samym ogródku poprzez różnego rodzaju pryzmaty, spryskiwacze, niby to samo miejsce, ale w innym stopniu ukazane.
    Pozdrawiam, Madda

    ReplyDelete
  3. Rewelacyjne zdjęcia. :)
    Pozdrawiam! :)

    ReplyDelete
  4. Piękne, klimatyczne zdjęcia!
    Co do wpisu powiem Ci, że również się spotkałam z momentem kiedy nie miałam pewności co do kadru, miejsca - wgl. do wszystkiego. I planowałam każdą sesję od A do Z. A potem zaczęłam dostrzegać że to spontany są najlepsze. Spontany mam na myśli tutaj gdy umawiacie się taka i taka godzina, miejsce wstępne ale w między czasie się nadal doszukuje miejsc które niby są zwykłe i stworzy się z nich coś naprawdę super :) To pomaga!
    Trzeba wiedzieć co się lubi fotografować, odnaleźć swoją technikę zdjęć ( wyraziste czy jakby za mgłą, centrum czy złoty podział itd. ).
    Idziesz dobrą drogą Kornelia i to widać w Twoich zdjęciach :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Och tak! Tak najlepiej! Dziś byłam na zdjęciach, w miejscu, w którym planowałyśmy i całkiem przypadkiem w trzech innych!!
      Dziękuję Ci <3

      Delete
  5. Brawo za odwagę! Przepięknie uchwyciłaś kolory tańczące na wodzie <3

    ReplyDelete
  6. Powinnam sobie tego posta wydrukować i powiesić na ścianie, bo mi tej pewności tak cholernie brakuje, że strasznie mnie to blokuje... nie mogę się właśnie skupić, a w głowie dudni "nie umiem, nie mam pomysłu na pozę, nie wiem". Piękne zdjęcia, czarują kolorami i wyglądają, jakby wcale nie było tam tłumów :) to w zdjęciach kocham, mogą być miliony ludzi wokół, a ja skupiam się na fotografowaniu, że nawet ich nie widzę :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Życzę Ci dużo siły i uporu, nie słuchaj tego głosu. Umiesz!!!! :*

      Delete
  7. idealnie! choć muszę przyznać, że chyba wersja telefonem wywołała u mnie więcej emocji.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Telefonowe zdjęcia mają swój klimat, urzekający!

      Delete
  8. Zdjęcie 1, 6 i dwa ostatnie to jedno wielkie WOW! 😱 Są wspaniałe, a do tego magiczne 😍

    ReplyDelete
  9. Ale piękna sesja, bardzo mi się spodobala, mega klimatyczna! Uwielbiam takie!

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG TINYPURPOSE OFFICIAL / klik /

    ReplyDelete
  10. Przepiękne klimatyczne zdjęcia! :)

    ReplyDelete
  11. piękne♥, chociaż wolę Twoje hmm "jaśniejsze" zdjęcia :D
    ja się zawsze denerwowałam, że ktoś będzie się przyglądał, komentował itp. teraz to nie zwracam nawet uwagi na ludzi w okół, chociaż czasami są śmieszne sytuacje z tym związane :D

    ReplyDelete
  12. Cudowne zdjęcia i piękny zachód słońca *.*

    Zapraszam: https://wikka-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Cudowne zdjęcia! Mi też brakuje pewności siebie przy robieniu zdjęć, jeszcze jak wszyscy dookoła patrzą to bardzo się krępuję.. Mam nadzieję, że to przezwyciężę :)

    Mój blog!

    ReplyDelete
  14. Sesja jest piękna :)
    Życzę dalszych sukcesów w przełamywaniu swoich granic :)
    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  15. Piękne i magiczne zdjęcia i pewność siebie w robieniu to co się uwielbia to trudna sztuk,a ale myślę, że warto. Rób to co kochasz i spełniaj się w tym.
    Pozdrawiam i zapraszam także do mnie: coccinellelife.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Piękne zdjęcia, te przedostatnie jest mega :)
    Pozdrawiam, mój blog.

    ReplyDelete
  17. Ta spódnica skradła moje serce, a miejsce magiczne! Piękne zdjęcia. Pozdrawiam sedecznie.

    ReplyDelete
  18. Świetne zdjęcia! Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Przepiękne zdjęcia wyszły! Ja jakoś nie umiem robić zdjęć ludziom mam wrażenie, że wszystko robię nie tak, a Tobie wychodzi to świetnie. ;)

    clemeent.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. przepiękne i oryginalne, jak je przerabiasz że jest taki efekt retro i lekkiego ziarna? ostatnie mi się najbardziej podoba <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Stworzyłam kilka swoich krzywych w Photoscape i akcji w Photoshopie, to ich zasługa :) a ziarno wrzucam czasem po prostu z photoscape :)

      Delete

--- WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA ---

Dziękuję za każdy komentarz, jest dla mnie ogromną motywacją.
Zostaw link do bloga, na pewno go odwiedzę/zaobserwuję.
Nie odpowiadam na LBA, ale dziękuję za każdą nominację. ♡