24/07/2017

Today I choose life

Przyznam się do czegoś. Nie potrafię pisać w momencie, w którym jestem szczęśliwa naprawdę. To właśnie dlatego pojawia się tak mało postów z moimi przemyśleniami. W ostatnim czasie naprawdę dużo dzieje się w moim życiu, tych dobrych rzeczy i tych nieco gorszych. Każda z tych sytuacji stała się niesamowitą lekcją wiary, przede wszystkim w siebie. Codziennie budzę się z nową energią i świadomością, że to ode mnie zależy jak będzie wyglądał mój dzień. Czy poświęcę go na radość z tego co już mam i dążenie do tego, by było lepiej; czy może na ciągłe marudzenie. Ale jak każdy człowiek czasem mam gorszy dzień. Mimo wszystko, w momencie, w którym otwieram oczy pozwalam sobie na to, by po prostu wybrać życie. Pozwalam sobie na błędy, na ból, na łzy. Pozwalam sobie na uśmiech, radość i szczęście. Na tym właśnie polega życie i uważne odbieranie jego lekcji. Choć w moim teraz jest tyle dobra, że mogłabym obdzielić pół świata, to wiem, że nie zawsze tak będzie. Ale zawsze ostateczna decyzja należy do mnie, decyzja o tym jak wszystko się potoczy. A teraz chcę podzielić się z Wami ostatnimi zdjęciami, ponieważ Dominika spełnia moje marzenia i zabrała mnie w cztery pola słoneczników. Przedzierałyśmy się przez nie jak przez dżunglę, musiałyśmy pomagać sobie skrzynką, bo rośliny nieco nas przerosły. Jestem niesamowicie wdzięczna za te wszystkie momenty, w których nie wszystko idzie po mojej myśli i muszę kombinować. To właśnie one uczą najbardziej.

na zdjęciach Dominika Furgała

25 comments:

  1. jakie piękne zdjęcia ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    ReplyDelete
  2. jakie śliczne zdjęcia! a te słoneczniki cudoo!

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG TINYPURPOSE OFFICIAL / klik /

    ReplyDelete
  3. Dobrze jest mieć momenty na totalne przemyślenia :) I sumie masz dobre podejście, bo jednak te "złe" chwile uczą nas najbardziej i znich wyciągamy najwięcej wniosków. Dlaczego? Może dlatego, że złe rzeczy pamiętamy bardziej, a przynajmniej częściej je rozdrapujemy. Świetne zdjęcia ♥ Robisz sesje zdjęciowe? Jestem tutaj pierwszy raz i zostaje na dłużej ☺

    ReplyDelete
  4. Bardzo ciekawie piszesz:D
    Fajnie że jesteś szczęśliwa :D Trzeba się uśmiechać :*
    Ślicznie wyglądasz:) Świetne zdjęcia :D

    Odwdzięczam się za każdą obserwacje:D
    grlfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Przepiękna sesja, z jednej strony filtr mnie delikatnie rozprasza a z drugiej dodaje uroku
    Pozdrawiam, Madda

    ReplyDelete
  6. troszkę za bardzo napiszkowane teksturką z afterlighta imo ale i tak cudne!

    ReplyDelete
  7. Piękne zdjęcia zrobiłaś :) Mam nadzieję, że wszystko w Twoim życiu się ułoży i będziesz mogła napisać tutaj, że jesteś w 100% szcęśliwa :)

    ReplyDelete
  8. Cudowne zdjęcia Kornelia! <3
    Myślę, że dobrze Cię rozumiem choć ja znowuż piszę jakieś refleksje gdy jestem smutna oraz piszę i działam z blogiem wtedy też gdy jestem szczęśliwa :) Ostatnio w moim życiu dużo się dzieje, ten rok nie jest najlepszy ale staram się właśnie o to aby w nim było więcej dobrego niż złego.
    Wszystko zawsze zależy od nas...no może w sprawach przyjaźni i miłości też od osób "trzecich" :D

    ReplyDelete
  9. jeny! jakie cuuudowne te zdjęcia :) talenciara

    ReplyDelete
  10. Te zdjęcia mają w sobie taki urok, że brak mi słów ! Wyglądasz niesamowicie :D

    Pozdrawiam,
    https://anggiex3.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Jakie magiczne zdjęcia, piękne. :)
    Pozdrawiam!

    windowofmfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Zdjęcia jakie piekne, a tło no rewelacja sloneczki super :)
    Pinaxi.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Śliczne są te zdjęcia!♥
    Buziaki :*
    https://rikaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Zakochałam się w tych zdjęciach <3

    pozdrawiam!
    ~ mój blog ~

    ReplyDelete
  15. Zgadzam się z Tobą, każdy ma gorsze dni, ale to one nas najwięcej uczą, śliczne zdjęcia!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  16. Wspaniałe kadry, podoba mi się to jak przerabiasz zdjęcia! Co do postu, to racja że uczymy się na błędach, najważniejsze to starać się dobrze przeżyć każdy dzień ;) także obserwuję tu i na insta :D :*

    ReplyDelete
  17. Jakie cudowne zdjęcia! Zakochałam się w nich :D

    ReplyDelete
  18. Przepiękne zdjęcia! :)

    ReplyDelete
  19. Cudnie ! ;)
    Sama kiedyś złapałam się na tym, że pisałam w pamiętniku w moich najsłabszych i najsmutniejszych momentach. Wyszło mi to na dobre, bo mogłam lepiej zrozumieć siebie. Z czasem zaczęłam pisać zupełnie o wszystkim. To taka dobra terapia ;)

    ReplyDelete
  20. uwielbiam wchodzić na Twojego bloga czy instagram, bo zawsze czytam coś co na prawdę dodaje wiary w siebie i mega motywuje do działania <3
    co do zdjęć to są przepiękne i mają niesamowity klimat, ten filtr jest genialny! ♥ sama chciałabym znaleźć podobny, chociaż widzę go coraz częściej na instagramie ;)
    zapraszam kiedyś przed swój obiektyw i pozdrawiam Cię Kornelia ;*

    ReplyDelete
  21. Cieszę, że u Ciebie jest tyle dobrego w życiu, mam nadzieję, że zostanie tak na dłużej. Jakie piękne zdjęcia.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Kurcze, ale cudowne zdjęcia. nie moge sie napatrzec!

    Hejka! Będzie mi bardzo miło, jeżeli wpadniesz na mojego bloga i zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    ReplyDelete
  23. Super zdjęcia i włosy pani Dominiki;)
    Na szczęście też ostatnio zmieniłam swoje podejście do życia i zaczęłam dostrzegać małe rzeczy, które sprawiają mi radość:))

    Zapraszam na naszego bloga

    ReplyDelete
  24. Warto potrafić cieszyć się z każdej chwili, choć nie zawsze się to udaje. Trzeba łapać szczęscie, kiedy jest na wyciągnięcie ręki :) Przepiękne zdjęcia!
    justmajka.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Fajne zdjęcia, takie przygody by spełniać małe marzenia są świetne!
    Mój blog :)

    ReplyDelete

--- WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA ---

Dziękuję za każdy komentarz, jest dla mnie ogromną motywacją.
Zostaw link do bloga, na pewno go odwiedzę/zaobserwuję.
Nie odpowiadam na LBA, ale dziękuję za każdą nominację. ♡