06/07/2017

Open your creative mind

Dawniej fotografia była dla mnie niczym konkurs, wyścig szczurów... Nie wiem do tej pory w jakim kierunku i nie jestem pewna czy zechciałabym wiedzieć. Tysiąc zdjęć, a każde jakby z innej parafii. Obróbka rodem filtrów z Instagrama. Śmieszne ziarno, winieta na pół kilometra, a kolory niczym z kosmosu. Nie skupiałam się na tym, nie rozwijałam, stałam w jednym miejscu. A następnie założyłam tego bloga, zaczęłam odwiedzać inne, czytać posty i przede wszystkim zachwycałam się zdjęciami w notkach. Dużo czasu zajęło mi dotarcie do miejsca, w którym jestem teraz. Do punktu, w którym rada od kogoś bardziej doświadczonego wcale nie jest oznaką tego, iż ta osoba się nabija, tylko tego, że naprawdę chce mi pomóc w moim własnym rozwoju i wesprzeć. Nauczyłam się tego, by nie zamykać się tylko w swojej strefie komfortu, by otwierać się na innych ludzi i nie bać nowych wyzwań. A przede wszystkim również tego, że dobrze jest inspirować się pracami innych zdolnych ludzi, ale tworzyć coś własnego. Własny styl, własny sposób obróbki zdjęć. Ciężko było trafić do tego punktu, ale jestem z siebie dumna. I widzę to, ile jeszcze przede mną. I to chyba jest najpiękniejsze w fotografii. Nieważne ile już się uczysz, bo i tak jeszcze więcej jest przed Tobą.
na zdjęciach Dominika Furgała 

29 comments:

  1. Prześliczne zdjęcia...
    Dobrze, że wiesz już co umiesz, ale idziesz dalej. Jestem ciekawa, jeśli chodzi o zdjęcia na telefonie, to w czym je przerabiasz?
    bverciaqq.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. VSCO i Afterlight :-) Mogę zrobić niedługo jakiś post o tym!

      Delete
    2. O tak, byłoby super. :)

      Delete
    3. Niedługo powinien się pojawić!:)

      Delete
  2. Naprawdę twoje zdjęcia są cudne i chciałabym przeczytać posta o tym jak je przerabiasz i w czym :)

    Uśmiech dla Ciebie i miłego dnia! :)
    Zapraszam do mnie

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję! Post o zdjęciach z telefonu będzie niedługo, później dodam może co nieco o zdjęciach z sesji :)

      Delete
  3. Bardzo ładne i klimatyczne zdjęcia! ;)

    http://mondayxmorning.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Wspaniałe zdjęcia :) Fajnie widzieć Twoje posty z nowymi osobami przed obiektywem :)

    pozdrawiam!
    ~ mój blog ~

    ReplyDelete
  5. Cudowne fotki, czyżby to był Krasiczyn? też mam tam sesję. Jak to się mówi ulubiona fotografia to ta którą zrobię jutro !!! Powodzenia
    http://wear-owska.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Taaak, to Krasiczyn :) dziękujemy <3

      Delete
  6. Śliczne kadry. Do wszystkiego trzeba dojrzeć, nawet do subtelnego obrabiania zdjęć. Styl wyrabiamy latami, potrzeba cierpliwości i chęci, ale da się to zrobić :)

    ReplyDelete
  7. love this post and your blog :)

    https://www.instagram.com/tijamomcilovic/
    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  8. To jest fajne kiedy widzisz zdjęcie i od razu wiesz kto je robił! mam tak czasem :)
    ps. piękne zdjęcia,ostatnie i pierwsze szczególnie mi sie podobają!

    ReplyDelete
  9. Cieszę się, że są jeszcze osoby, co mają poukładane dobre w głowie. :) Bardzo przyjemny post, a fotografia to dziedzina, w której cały czas można być lepszym i lepszym, nie można po prostu stanąć w miejscu, a najważniejsze są pomysły. Pozdrawiam cieplutko. Jestem tutaj.

    ReplyDelete
  10. a najlepsze jest to, że ciągle chce się więcej i więcej! <3 kocham fotografię ♥

    ReplyDelete
  11. Bardzo fajne zdjęcia, oj tak ja od początku swojego początku bloga też dużo zmieniłam w zdjęciach i nadal się uczę

    Pozdrawiam, Madda

    ReplyDelete
  12. Świetny klimat mają te zdjęcia, jeśli chodzi o mnie uwielbiam instagrama.
    https://xartday.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Zdjęcia mają świetny klimat! Świetnie, że cały czas się rozwijasz. Dzięki temu Twoje zdjęcia ą naprawdę coraz lepsze!
    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  14. Jestem bardzo początkująca jeśli chodzi o fotografię, ale w wakacje planuję zrobić sporo zdjęć z różnych, ciekawych miejsc. Dla mnie tak samo każda rada jest cenna, a konstruktywna krytyka pomaga mi zmienić coś na lepsze. Piękne zdjęcia!
    MOJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  15. cudowne zdjęcia ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    ReplyDelete
  16. Świetne zdjęcia naprawdę mają swój klimat widać,że wkładasz w nie dużo pracy.
    Fotografia to wspaniała pasja *-* Czekam na kolejną porcję zdjęci w następnej notce zapraszam cię kochana do mnie na nowy wpis na blogu pozdrawiam ;) nicole-500.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. przepiekne zdjecia, cudowny klimat! ja takze u siebie widze progres, jesli chodzi o ta kwestie ;)

    nowy post <3
    http://justemsi.blogspot.com/2017/07/witajcie-przygotowaam-dla-was-nieco.html

    ReplyDelete
  18. Wow, dear, your blog is amazing! I love it! <3
    Would you like to follow each other?
    If yes, please follow me on the my blog. ^_^
    I following you # <3

    cleopatrassecret.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Zdjęcia robisz przepiękne! świetnie to opisałaś. Można się inspirować pracami innych ludzi ale trzeba tworzyć coś własnego. Daje to dużego kopa. Zawsze podobają mi się twoje zdjęcia na instagramie, są po prostu piękne!

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. So gorgeous!! This black dress!! It is so beautiful and gorgeous put on you!!

    ReplyDelete
  21. Wooow, mega! :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Śliczne zdjęcia :D
    W jakim programie obrabiasz zdjęcia? ;)
    https://rabbit-hole-xoxo.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Tysiąc zdjęć, a każde jakby z innej parafii.

    ReplyDelete

--- WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA ---

Dziękuję za każdy komentarz, jest dla mnie ogromną motywacją.
Zostaw link do bloga, na pewno go odwiedzę/zaobserwuję.
Nie odpowiadam na LBA, ale dziękuję za każdą nominację. ♡