14/07/2017

My rainy day

Wszyscy byli bardzo zdziwieni, kiedy w lipcu zamawiałam swetry i płaszcze... Aż do wczoraj, kiedy to temperatura odczuwalna wynosiła zaledwie 10 stopni. Choć dziś jest już całkiem ładnie, a ja z utęsknieniem patrzę w okno, bo chciałabym żeby deszcz jeszcze padał. Żebym bez wyrzutów sumienia mogła posiedzieć w moim ogromnym fotelu, w ogromnym swetrze i z kawą w jednej dłoni, książką w drugiej, z małymi przerwami na seriale, bo taka pogoda niesamowicie temu sprzyja. W tle spokojna muzyka i ukochana świeczka. Do czasu, kiedy to nie stwierdzę, że jednak fajnie byłoby ubrać kalosze, wziąć swój tęczowy parasol i pójść poskakać po kałużach. Powiedzcie mi, że nie tylko ja tak mam? Jest tutaj ktoś, kto tak bardzo jak ja uwielbia taką pogodę?

Pamiętajcie, że na hasło EchoM01 otrzymacie 10% zniżki na zaful.com
grey sweater - here / wine red sweater - here / t-shirt - here / coat - here / rain boots - gummiestore

23 comments:

  1. Też uwielbiam jak pada, szczególnie lubię taką pogodę po upale, wtedy jest to taki prezent, gdyż nie lubię jak jest za gorąco. I tak samo jak ty podczas takiej pogody uwielbiam oglądac seriale oraz mieć na sobie sweter i jeszcze lubię jakieś luźne dresy bądz lużne ciepłe materiałowe krótkie spodenki jak jest mi troszkę cieplej :D super notka, bardzo spodobał mi sie ten sweterek w koloże czerwonego wina, oraz te kaloszki to cudo, poklikane, śliczne zdjęcia!

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG TINYPURPOSE OFFICIAL / klik /

    ReplyDelete
  2. Uwielbiam taki jesienny klimat, ale mimo wszystko właśnie zaczęłam swoje wakacje, więc mam nadzieję na trochę więcej słońca ;D

    ReplyDelete
  3. Widzę, że lubimy taką samą pogodę :) Też lubię deszcz i spędzanie czasu w klimatycznym otoczeniu. Najlepiej z ciepłym swetrem, kocem, świeczką i dobrym serialem!
    MOJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  4. Deszcz to idealny sprzymierzeniec, kiedy chce się w spokoju poczytać książkę, czy obejrzeć film. Ale kiedy jest ciepło, to aż przyjemnie jest wyjść na dwór. Śliczny łańcuszek.
    byverciaqq.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Też lubię, ale nie gdy złapie mnie akurat ulewa gdy jestem bez parasola haha :D ale uwielbiam jesień, złotą chyba nawet bardziej - te swetrzyska wszystkie, huntery, szale, herbatę i świeczki <3 tylko jak ostatnio ciśnienie wariuje z tym deszczem i upałami na zmiane to tak fatalnie sie czuuje.

    ReplyDelete
  6. Bardzo lubię jeśli od czasu do czasu trafi się deszczowy dzień, ponieważ mogę wtedy w spokoju usiąść w ciepłym sweterku z herbatką, zapaloną świeczką i dobrą książką 😊
    Pozdrawiam i zapraszam na mojego początkującego bloga😊
    http://blogspecjalniedlaciebie.blogspot.com/2017/?m=1

    ReplyDelete
  7. Lubię takie dni, lecz nie cały czas. Raz na jakiś czas :)
    https://martini2000.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Ja takie coś wolałabym rezerwować na jesień, która jest długa, ale pogoda nie zależy ode mnie.
    Ale w sumie jak już pada cały dzień i jest zimno to trzeba wsuwać się pod koc :D

    http://live-telepathically.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Cudowny blog, mega mi się podoba! ,3
    Powiem Ci, że również lubię te deszczowe dni, kiedy mogę odpocząć z dobrą książką i kubkiem zielonej herbaty.
    Wybrałaś naprawdę świetne rzeczy z Zaful, a swetry przydadzą się nawet na te wakacyjne dni, gdy pogoda nie będzie dopisywać! <3
    Mój blog - klik!

    ReplyDelete
  10. Też lubię takie dni, ale jednak nie tak często jak teraz, czyli codziennie. :)
    mój blog, hooneyyy

    ReplyDelete
  11. Jakie ładne zdjęcia, super! Ja jednak w wakacje wolałabym żeby deszcz tak często nas nie odwiedzał :(
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  12. Nie lubię deszczowych dni, wolę jak świeci słońce. Niemniej jednak świetne swetry :)
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Ja uwielbiam deszcz!!! Jest po prostu magiczny! A burza - keszcze ciekawiej. Jesli chodzi o pogodę ba te wakacje to rzeczywiście nie jest idealna, chociaż dzisiaj u mnie na polidniu 30 stopnio pawie. Śliczne zdjęcia i sweterki.
    Obserwuję, zapraszam tez do mnie - dopiero zaczynam i przydadzą mi sie jakies rady czy malutkie wsparcie ;)
    chwilapochwili.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Mimo wszysyko uwielbiam słońce :P ale deszcz potrzebny ;) wtedy bez wyrzutów mogę oglądać seriale i czytać książki !!!
    https://rabbit-hole-xoxo.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Kocham deszcz tak samo! Dużo mi daje do myślenia, mam większe pole do popisu w kwestii wyobraźni oraz tworzenia, jest dla mnie małym ukojeniem...a ponad to pomaga ruszyć dupę do książek bo raczej podczas burz rzadko korzystam z internetu a coś robić trzeba haha :D
    Piękny czerwony sweterek! :)

    ReplyDelete
  16. ja uwielbiam jak jest ciepło, jednak od czasu do czasu lubię jak pada deszcz ;) cudowne te sweterki ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    ReplyDelete
  17. Pogoda w Polsce w te wakacje jest beznadziejna, nie mogłam się przyzwyczaić kiedy w piątek wróciłam z Hiszpanii ;) Mam ten sam szary sweter, uwielbiam go!
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  18. Wolę jak świeci słońce :), deszczowe dni są czasami fajne, jak jest za dużo tego słońca :)
    Śliczny sweter
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Hello dear :)
    You have a really stunning blog :)
    Would you like to support each other? :)
    Let me know and I will follow you with great pleasure! <3
    xoxo

    http://itsallabouttheglowxoblog.blogspot.it/

    ReplyDelete
  20. też lubię taką pogodę, ze względu na to, że można sobie wtedy bez wyrzutów sumienia posiedzieć w domu i pooglądać seriale caaaaaały dzień :D

    ReplyDelete
  21. Rozumiem burze w lato - to normalne, ale te 12 stopni ostatnio i dzień iście listopadowy, to już dla mnie za dużo ;D

    pozdrawiam!
    ~ mój blog ~

    ReplyDelete
  22. Osobiście wolę, kiedy jest ciepło, ale deszcz mi nie przeszkadza, wręcz go kocham! Niesamowicie uroczy sweterek <3
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  23. A ja nie znoszę deszczowej pogody - co prawda jest chłodniej, ale kiedy widzę za oknem szarość, czuję się senna i przygnębiona - wtedy najlepiej spędziłabym cały dzień w łóżku!
    Słońce sprawia, że chce mi się działać i robić coś pożytecznego.
    PS. Pierwsze zdjęcie w poście jest meega klimatyczne!

    Mój blog

    ReplyDelete

--- WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA ---

Dziękuję za każdy komentarz, jest dla mnie ogromną motywacją.
Zostaw link do bloga, na pewno go odwiedzę/zaobserwuję.
Nie odpowiadam na LBA, ale dziękuję za każdą nominację. ♡