02/07/2017

Keep it simple

Emocje nieco już opadły, mogę pisać. W piątek oficjalnie zakończyłam jeden z etapów mojego życia, jakim było liceum. Oczywiście nie obyło się bez komplikacji... Jak to ja, zgubiłam karteczkę z loginem i hasłem do wyników, więc po świadectwo jechałam nieco zestresowana i przerażona. Mimo, że wiedziałam iż zdałam całkiem nieźle, to i tak w głowie układałam najczarniejsze scenariusze, jak zwykle. No nic, stało się. Weszłam, podpisałam się, otrzymałam świadectwo, gratulacje i... już. I tyle, koniec. Czas na nowy etap, którego nie mogę się już doczekać! Ale teraz czas na wakacje i odpoczynek, by od października dać z siebie jak najwięcej. W najbliższym czasie chciałabym skupić się szczególnie na fotografii i blogu, bo obiecałam Wam sporo fotograficznych wpisów! To chyba wszystko, co się ostatnio działo w moim życiu, na dziś zaplanowałam sobie maraton z Harrym Potterem i mam nadzieję, że mi się uda, bo pogoda za oknem wcale nie zachęca do opuszczania łóżka, chyba że po kolejną kawę. Dobrego dnia wszystkim!

t-shirt gamiss
zdjęcia gab ✨

17 comments:

  1. Przepiękne zdjęcia! ;) Gratuluję zdanej matury ;)

    ReplyDelete
  2. Mega sesja! <3 Super napisane :)

    http://jowitamichalowska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Gratulacje zdanej matury! Teraz czas na zasłużony odpoczynek! No i wspólną kawę <3

    ReplyDelete
  4. Idę teraz do drugiej klasy liceum, ale przez wzgląd na tych ludzi totalnie nie mam na to ochoty..
    Za sam opis 'o mnie' Cię obserwuję :D Swietnie napisane!
    Uwielbiam Harry`ego, moja ukochana 'bajka z dzieciństwa' ;D Miłego oglądania;)
    Pozdrawiam!

    Zapraszam na naszego bloga

    ReplyDelete
  5. Przepiękne zdjęcia! :)

    Pozdrawiam ♥
    Yudemere

    ReplyDelete
  6. Gratuluje zdania matury! Wspaniałe zdjęcia 😍

    ReplyDelete
  7. na jakie studia idziesz? :)
    piękne zdjęcia jak zawsze <3

    ReplyDelete
  8. Kochana, życzę Ci żeby w nowym etapie życia wszystko szło po Twojej myśli! :*

    Uśmiech dla Ciebie i miłego dnia! :)
    Zapraszam do mnie

    ReplyDelete
  9. gratulacje! fajny wybór studiów - też od dawna rozważam taką opcję :)
    Zdjęcia sa cudowne, nie mogłam się ich doczekać!

    ReplyDelete
  10. Piękne zdjęcia❤
    Gratuluje zdanej matury. Ja zdawałam maturę dwa lata temu i do tej pory pamiętam jaki to był stres.
    + Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  11. Gratulacje i powodzenia na studiach. Ja mam jeszcze dwa lata liceum, ale pewnie miną zanim się obejrzę. Przepiękne zdjęcia i super instagram, obserwuję i tu, i tu :)
    malinowynotes.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Gratuluję zdania matury! U mnie też pogoda nie najlepsza.
    MÓJ BLOG - KLIK!

    ReplyDelete
  13. Piękne zdjęcia, przyjemny tekst! :) Zazdroszczę wakacji.

    ReplyDelete

--- WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA ---

Dziękuję za każdy komentarz, jest dla mnie ogromną motywacją.
Zostaw link do bloga, na pewno go odwiedzę/zaobserwuję.
Nie odpowiadam na LBA, ale dziękuję za każdą nominację. ♡