19/07/2017

it is well with my soul

Ponad dwa lata temu założyłam tego bloga. Było to jakimś pojedynczym impulsem w mojej głowie. Stworzyłam to miejsce od podstaw i rozpoczęłam swoją przygodę. Choć wcześniej bywałam na photoblogu i innych podobnych stronach, to nigdzie nie zagrzałam miejsca nieco dłużej. Dużo czasu zajęło mi szukanie siebie, ale z każdym dniem jest lepiej. Coraz większą wagę przywiązuję do tego, co robię i co myślę. Staram się codziennie robić coś dobrego dla samej siebie. Nieważne, czy jest to kawa o poranku i kilka stron książki, czy spontaniczny wyjazd z koleżanką. Ciągle szukam. I ciągle rośnie to uczucie, że w moim życiu powoli wszystko zaczyna być na swoim miejscu. Każdego dnia cieszę się, że mam tutaj swoje małe miejsce, w którym mogę być sobą, mogę kontynuować moje poszukiwania. To niesamowite, jak wiele w moim życiu się zmieniło dzięki blogowaniu. Jak bardzo zmieniłam się ja i moje poczucie własnej wartości.



romper - here / sweater - pull&bear / shoes - converse

28 comments:

  1. Cudne zdjęcia! Marzy mi się sesja ze słonecznikami :)

    ReplyDelete
  2. Uwielbiam zdjęcia na tle natury <3 Sama wybieram się na taką sesje ;)
    Mój blog

    ReplyDelete
  3. te foteczki są takie cudne ugh :( ach ten afterlight

    ReplyDelete
  4. jakie cudne! widze że my obie z polem w tym roku haha. Wszystkiego naj!:)

    ReplyDelete
  5. Najważniejsze, że pisanie postów i prowadzenie bloga sprawia Ci radość i przyjemność, bo czytelnicy to wyczuwają na odległość :)

    boski masz ten kombinezon ajććććć <3

    i moj ulubiony slonecznik- nawet do ślubu mialam zrobiony z nich bukiet <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. słoneczniki są cudowne! też bym kiedyś chciała z nich bukiet :) lub z gipsówki :)

      Delete
  6. Blogi mają to do siebie, że pokazują osobę w sposób naturalny, każdy przez bloga może wyrazić siebie, to wyjątkowe "ja".
    Fajnie, że udało ci się tyle czasu utrzymać bloga, że nie zrezygnowałaś. Naprawdę podziwiam:)
    Pozdrawiam.

    http://www.balansfotografii.pl/

    ReplyDelete
  7. Piękne zdjęcia!!!♥
    Zapraszam do mnie https://cakemonika.blogspot.com/ ;)

    ReplyDelete
  8. Piękne zdjecia. Dobrze, że odnajdujesz swoje miejsce w życiu :)
    Obserwuję ;)


    Nowy blog, zapraszam!

    ReplyDelete
  9. To prawda, blogowanie potrafi zmieniać osoby na lepsze :) Śliczne zdjęcia :D
    justmajka.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Ale śliczny kombinezon! Powodzenia w dalszym blogowaniu :)
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  11. Blogowanie to cudowna sprawa!
    Dla osób z zewnątrz to tylko napisanie sobie kilku słów w internecie i nic więcej, a właśnie coraz częściej blog pomaga wielu osobom się odnaleźć :)

    ReplyDelete
  12. A ja właśnie zaczynam...ponownie hah, chyba musiałam do tego trochę podrosnąć? Bez bloga było mi po prostu pusto, a zamiast patrzeć co powiedzą inni chce się skupić właśnie na tym by robić coś dla siebie i właśnie siebie zmieniać na lepsze.
    https://aleksandra-wziatek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Zdjęcia z klimatem! Wspaniałe :)

    MÓJ BLOG
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    ReplyDelete
  14. Wow! Przepiękne zdjęcia ;)

    ReplyDelete
  15. Świetne zdjęcia, dodają wspaniałego klimatu.
    Gratuluję wytrwałości i wgl bloga, jest z czego być dumną ;)


    chwilapochwili.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Zdjęcia ze słonecznikami do tego w tej stylizacji ;)
    Super, że blogowanie przynosi Ci tak wielką satysfakcję ! Oby tak dalej<3

    ReplyDelete
  17. piękne zdjęcia <3 ten efekt jakby z lustrzanki analogowej to jakiś filtr czy naturalnie tak wyszło ? :O mega to wygląda!

    ReplyDelete
  18. ahh te czzasy photobloga...doskonale pamiętam!
    Co do zdjęć cudowne zapierają dech w piersiach.
    julie-s-world.blogospot.com

    ReplyDelete
  19. Przepiękne zdjęcia :)
    www.stylishmegg.pl

    ReplyDelete
  20. Dwa lata to naprawdę bardzo długo
    Pozdrawiam, Madda

    ReplyDelete
  21. Blogowanie tak jak piszesz potrafi sporo zmienić w naszym życiu, ale są to zmiany na lepsze. Twój blog bardzo mi się podoba i zawsze chętnie tutaj zaglądam. Widać, że wkładasz w to dużo pracy i oby tak dalej! ♡

    ReplyDelete
  22. Mega stylizacja, przeczytałam w opisie, że też masz metr sześćdziesiąt w kapeluszu, przybij piątkę!

    Mój blog

    ReplyDelete
  23. Jakie cudne zdjęcia!Uwielbiam twój blog, zawsze chętnie czytam każdą notkę.

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG TINYPURPOSE OFFICIAL / klik /

    ReplyDelete
  24. Czym były robione te zdjęcia ? :) wyglądają jak z analoga ! :)
    super klimat :) ja ciągle dążę, by to moje miejsce było w 100 % takie, jakbym chciała :)

    pozdrawiam!
    ~ mój blog ~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Canon 70D + Sigma 30mm 1.4:)

      Delete
    2. Już doczytałam wyżej, że to filtr :) a myślałam, że jednak wywołane z kliszy :)

      Delete

--- WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA ---

Dziękuję za każdy komentarz, jest dla mnie ogromną motywacją.
Zostaw link do bloga, na pewno go odwiedzę/zaobserwuję.
Nie odpowiadam na LBA, ale dziękuję za każdą nominację. ♡