04/07/2017

Destroy what destroys you

Uwielbiam odwiedzać nowe miejsca, nieważne czy są oddalone od mojego miejsca zamieszkania o kilka kilometrów czy kilkaset. Poznawać nowych ludzi, ich kulturę i historię. Chociaż twierdzę, że moim drugim domem są góry i lasy, to widząc przepiękne stare budynki, jestem zachwycona. Często słyszę od kogoś pytanie o to, co ja mogę widzieć w tych wszystkich starociach, następnie rozpoczyna się cała litania na temat tego, jak ja mogę robić tak, a nie inaczej. Hmm, normalnie. Jakiś czas temu dobrodusznie myślałam najpierw o innych, później dopiero o sobie. Gdzieś pomiędzy potrzebuję Cię, a jesteś chujowa i nic niewarta zgubiłam coś ważnego, jak nie najważniejszego w moim życiu. Siebie samą. Do czasu, bo wszystko, co odbiera mój własny spokój i radość jest nic niewarte, nie ja. To był chyba najwyższy czas na walkę. * Dostać takich sił, aby podejmować decyzje bez oglądania się za siebie *

* cytat: Marta Moosiątko Streng Miód Podrożał  *

koszula - zaful / spodnie - bershka / kurtka - stradivarius / buty - converse / torebka - terranova
zdjęcia - mama 

14 comments:

  1. Mama taka zdolna! Zrobiła piękne zdjęcia ;)

    ReplyDelete
  2. Ja również uwielbiam ten klimat staroci ! Piękne zdjęcia :D

    Zapraszam do mnie,
    https://anggiex3.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Jakie fajne zdjęcia, to miejsce uczyniło je klimatycznymi! :D
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  4. świetny klimat zdjęć :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    ReplyDelete
  5. też uwielbiam poznawać nowe miejsca :)

    ReplyDelete
  6. Piękne, tajemnicze zdjęcia, jestem zachwycona! <3
    Rewelacyjny cytat, zmusza do refleksji.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Stylizacja wygląda super na tle tego starego budynku. :)
    MÓJ BLOG - KLIK!

    ReplyDelete
  8. Piękne zdjęcia :) Moja mama zawsze ucina nogi xD

    pozdrawiam!
    ~ mój blog ~

    ReplyDelete
  9. Love your post dear ♥ Your blog is amazing!
    I write about fashion,beauty, lifestyle, health and fitness.
    I'm following you now.♥
    How about to follow me back, I would be glad,and we can become good blog friends? <3

    cleopatrassecret.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Takie stare budynki są cudowne, uwielbiam je :) Pomoc innym jest ważna, jednak nie możemy zapominać o sobie.
    Pozdrawiam cieplutko
    just-do-one-step.pl/

    ReplyDelete
  11. zdjęcie z kotem i na tle bramy - te foty wymiatają! look tez cudny :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niestety były bardzo na szybko, bo złapała nas ogromna ulewa :(

      Delete
  12. świetne zdjęcia <3

    ReplyDelete

--- WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA ---

Dziękuję za każdy komentarz, jest dla mnie ogromną motywacją.
Zostaw link do bloga, na pewno go odwiedzę/zaobserwuję.
Nie odpowiadam na LBA, ale dziękuję za każdą nominację. ♡