18/06/2017

Mellow morning

Niedzielny poranek. Siedzę w oknie z filiżanką kawy. Czarnej, z jedną łyżeczką cukru. Słucham kropli deszczu uderzających śmiało o dach. Towarzyszy im wspaniały głos należący do Jamesa Baya. Mam na sobie jeden z ulubionych, ogromnych swetrów. Oczywiście szary. To nic, że wyglądam jak kłębek włóczki mając go na sobie. Ważne, że jest idealny na chłodne poranki. I pomaga nie oparzyć się w dłonie podczas trzymania filiżanki. Uwielbiam cieszyć się z tak małych rzeczy, choć jeszcze jakiś czas temu było to dla mnie nie do pojęcia. Bo jak można cieszyć się z drobnostek. Z zachodu słońca, z uśmiechu przypadkowego przechodnia, deszczu... No jak, szczególnie z deszczu, bo kto normalny cieszy się gdy pada... Całe szczęście na mojej drodze pojawiło się kilka osób, dzięki którym naprawdę czuję szczęście z najdrobniejszych rzeczy. Nawet z uśmiechu trwającego ułamki sekundy. Osoby, dzięki którym mój własny uśmiech gości na twarzy do momentu, w którym zaczyna boleć mnie szczęka. Osoby, które na mój czarny humor i ironię odpowiadają tym samym, ze śmiertelną powagą. Osoby, które naprawdę szczerze uśmiechają się na mój widok. Nie mam słów by móc opisać swoją wdzięczność. To naprawdę niesamowite móc cieszyć się każdą sekundą. Nawet jeśli pozornie nie jest dobra, ale jest kolejną lekcją i wzmocnieniem.

12 comments:

  1. jakie piękne foteczki Kornelio szanuję!!

    ReplyDelete
  2. Piękne słowa! Jednak ta kawa z rana potrafi poprawić samopoczucie :p

    ReplyDelete
  3. Opisałaś to tak pięknie, że idealne mogę wyobrazić sobie Ciebie w tym swetrze, z rozmarzoną miną, lekkim uśmiechem na twarzy, i parującą obok Ciebie filiżanką kawy ;)
    Udanej niedzieli pięknoto! ;*

    ReplyDelete
  4. Ja uwielbiam deszczowe poranki. Przepiękne zdjęcia.

    Mój blog-KLIK

    ReplyDelete
  5. No i co ja mam znów napisać? Zawsze mnie zaginasz. Bezbłędnie. Idealnie. Cudownie.

    ReplyDelete
  6. Pięknie napisane i jeszcze do tego takie śliczne zdjęcia! Też staram się cieszyć nawet najmniejszymi drobnostkami!
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  7. O kurdee! Jakie super zdjęcia, słodkie haha

    xoxo Natally,
    NATLEMLY.BLOGSPOT.COM (klik)

    ReplyDelete
  8. urocza filiżanka ♥ mam słabość do takich rzeczy <3
    a zdjęcia takie delikatne, śliczne ♥

    ReplyDelete
  9. Hi! I just have discovered your blog and now I am following you, I hope u can visit mine and if u like follow me back. Great post! Kisses from http://mylifeinsimplelittlewords.blogspot.com.es/ ^^

    ReplyDelete
  10. piękne zdjęcia :)
    http://kinasses.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. dobrze napisany tekst, sama ostatnio pisałam o cieszeniu się z małych rzeczy o ważnych ludziach, uśmiechu, kawie czy słońca za oknem :) Niech ten stan będzie Ci towarzyszył cały czas! Pozdrawiam cieplutko!

    coccinellelife.blogspot.com

    ReplyDelete

--- WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA ---

Dziękuję za każdy komentarz, jest dla mnie ogromną motywacją.
Zostaw link do bloga, na pewno go odwiedzę/zaobserwuję.
Nie odpowiadam na LBA, ale dziękuję za każdą nominację. ♡