28/06/2017

Enjoy the present

Widząc moje wpisy tutaj, czy posty na instagramie można łatwo zauważyć, że nic nie umknie mojej uwadze. Fotografuję każdy moment, by móc w przyszłości do niego wrócić i powspominać. Na swoim instagramowym koncie mam ponad 600 zdjęć i każde z nich ma swoją historię. Śmiało mogę stwierdzić, że odkąd kilka lat temu założyłam tam konto, zaczęłam naprawdę doceniać chwile. Zaczęłam naprawdę cieszyć się wszystkim, co w danym momencie mnie otacza. Nieważne czy jest to zwykły, jesienny spacer i kolorowe liście, czy sesja, albo kawa w ulubionym miejscu. Projektogram przyszedł mi z pomocą, bym swoje instagramowe wspomnienia mogła mieć również w wersji papierowej i cieszyć się nimi w każdej chwili. Mam już kilka pomysłów, by wykorzystać te zdjęcia, między innymi udekorować nimi ścianę, jednak nie wiem czy jest sens, skoro i tak niedługo ponownie zacznę moje życie na walizkach... Więc może po prostu stworzę album?


PROJEKTOGRAM



FOTOKSIĄŻKA


W ostatnim czasie udało mi się również stworzyć swoje portfolio, fotoksiążkę, album... Jak kto woli, moja książka służyć będzie jako portfolio. Na stronie Saal-Digital stworzyłam własny projekt, w którym umieściłam kilkanaście zdjęć z ostatnich sesji. Wybrałam kwadrat o wymiarach 19x19cm w watowanej, matowej okładce. Strony w środku są bardzo grube i również wybrałam matowe - nie będzie śladów po palcach, bo przecież moja książka będzie wszędzie jeździć ze mną, idealnie zmieści się do mojej torby fotograficznej. Co jeszcze z plusów? Jakość zdjęć, przede wszystkim! Nie spodziewałam się, że będą odwzorowane niemalże w stu procentach, bardzo ucieszył mnie zachowany kontrast. Plusem również jest szybka realizacja mojego zamówienia, które po sześciu dniach dotarło w moje łapki. Jeżeli tylko chcecie - spróbujcie stworzyć własną książkę!

20 comments:

  1. Zawsze chciałam mieć takie zdjęcia :D! To świetna pamiątka :)

    AGNIESZKAA-ES.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  2. Fajnie mieć odpowiednik instagramowych kwadratów w ręku :) Nie bez powodu tak dużo z nas lubi Twojego Instagrama - na pewno ja się zaliczam do tego grona :) a książka wyszła bardzo ładnie :)

    pozdrawiam!
    ~ mój blog ~

    ReplyDelete
  3. Jak ty to robisz, że wszystkie twoje instagramowe zdjęcia do siebie pasują?

    ReplyDelete
    Replies
    1. A pasują? Haha, zawsze mi się wydaje, że tam nic nie pasuje do siebie :D Może to zasługa tego, że korzystam tylko z dwóch filtrów :D

      Delete
  4. ja robiłam Instabooka i to całkiem fajna zabawa :) no i ciekawy pomysł na prezent lub mini portfolio które można nosić ze sobą.

    ReplyDelete
  5. o nie, ja tam jestem i mam dziurę w grzywce! ale ta książka - cudnie się prezentuje, jutro mi pokażesz żebym mogła się rozpływać nad jej pięknością

    ReplyDelete
  6. Takie pamiatki bardzo bym chciała mieć<3
    Piekne zdjęcia, Kochana! :*

    ReplyDelete
  7. też mam książkę z Saal, mega super jest, potwierdzam Twoje słowa!
    a gdzie Cię niesie, że życie na walizkach ? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. jeszcze nie wiem do końca, na studia zostaję tutaj, ale mam po drodze kilka planów :D

      Delete
  8. Muszę pomyśleć o takim wywołaniu zdjęć z instagrama i stworzyć własny album ;)

    ReplyDelete
  9. Coś pięknego! Rozwijaj się w fotografii, bo robisz świetne zdjęcia!

    ReplyDelete
  10. Świetna sprawa! Będziesz miała super pamiątkę na stare lata ;)
    ohmylifex.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Zdjęcia są naprawdę świetne ^^ Bardzo fajnie jest posiadać taką pamiątkę :D
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. świetne zdjęcia!

    Zapraszam do siebie, wróciłam na bloga! VAYNV

    ReplyDelete
  13. Hello ! just an invitation to join us on "Directory Blogspot" to make your blog in 200 Countries
    Register in comments: blog name; blog address; and country
    All entries will receive awards for your blog
    cordially
    Chris
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Hello ! just an invitation to join for the community. This allows you to promote your website and publish articles
    https://plus.google.com/u/0/communities/109662684129677096983

    ReplyDelete
  14. Mam w planach wywołanie sobie zdjęć z instagrama, ale o fotoksiążce też kiedyś myślałam bo to fajna sprawa :)
    Pozdrawiam, mój blog.

    ReplyDelete
  15. Takie zdjęcia są naprawdę świetne zarówno jak i fotoksiążka. Są pamiątką na długie lata! <3
    Mój blog - klik!

    ReplyDelete
  16. ale świetne ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    ReplyDelete
  17. Fajny pomysł, ja takie coś zrobiłem w cewe

    ReplyDelete

--- WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA ---

Dziękuję za każdy komentarz, jest dla mnie ogromną motywacją.
Zostaw link do bloga, na pewno go odwiedzę/zaobserwuję.
Nie odpowiadam na LBA, ale dziękuję za każdą nominację. ♡