04/06/2017

Children photography

Kiedyś pokazywałam tutaj jedną sesję dziecięcą, ale kiedy to było... Zacznijmy od początku! Zawsze powtarzałam, że nie przepadam za dziećmi, aż do dnia, kiedy to zrobiłam pierwszą sesję. Będąc w drodze do parku zastanawiałam się jakim cudem wyraziłam zgodę na coś takiego i czy bardzo mocno uderzyłam się w głowę zanim powiedziałam 'zróbmy to'. No nic, raz kozie śmierć. Dotarłam na miejsce, gdzie czekała na mnie czteroosobowa rodzinka. Rodzice i dwie córeczki. No, niezły początek. Ja rzekomo nielubiąca dzieci i dwa małe rozrabiaki. Rozłożyliśmy cały nasz majdan, a po chwili wiedziałam, że nigdy w życiu nie znajdę lepszych modeli niż malutkie dzieci. Ich uśmiechy, które potrafią polepszyć cały dzień. Ich rozbrajająca szczerość. Ich otwartość. Pierwsza sesja za mną, była udana. Później jeszcze dwie inne. I ta, którą chcę Wam dziś pokazać. Chyba najlepsza dziecięca sesja jaką zrobiłam do tej pory, choć było ich niewiele. 

Dziecko może nauczyć dorosłych trzech rzeczy: cieszyć się bez powodu, być ciągle czymś zajętym i domagać się - ze wszystkich sił - tego, czego pragnie.


Na zdjęciach Dominika i jej synek, Marcel

15 comments:

  1. Przepiękne ;) Aż uśmiech pojawia się na twarzy ;)

    ReplyDelete
  2. Ale kochane zdjęcia! Bije od nich pozytywna energia :)

    ReplyDelete
  3. słodziaki :) ja też nie przepadam za dziećmi.

    ReplyDelete
  4. Niekiedy brakuje ostrości i to jest chyba jedną z tych rzeczy co moją uwagę od razu przykuły ale znowuż swojego rodzaju, jest to właśnie urok takich zdjęć - są piękne, pokazują ułamek cudownych chwil spędzonych z dzieckiem! :)

    ReplyDelete
  5. zdjęcia dzieci są takie pozytywne :) widać na nich radość i beztroskę :)
    super !

    ~ mój blog ~

    ReplyDelete
  6. Ja też zawsze mówię, że nie lubię dzieci (i chyba to prawda, bo często sam ich widok mnie denerwuje), haha :)
    Sesja wyszła wspaniale!
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Przepiękne, a ostatnie zdjęcie podbiło moje serce, maluch jest mega uroczy :)
    Pozdrawiam!
    olarey.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. piękne zdjęcia <3
    no dzieci bywają czasem znośne ehehheh

    ReplyDelete
  9. Zdjęcia śliczne 😍❤
    Zapraszam do mnie dose-of-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. To prawda, dzieci są bardzo szczere i jakie urokliwe! Chociaż ja też nie jestem ich wielką wielbicielką i wolałabym zajmować się tygrysem syberyjskim niż gromadką rozwrzeszczanych dzieci, muszę przyznać, że te zdjęcia są przepiękne! Kontynuuj takie sesje, bo efekty są niesamowite, a z tego, co czytam, i Tobie się to podoba ;)

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    ReplyDelete
  11. Super historia :) A zdjęcia śliczne!


    pseudoterapeutka.blogspot.com ← serdecznie zapraszam!

    ReplyDelete
  12. nadal czekam na sigme

    ReplyDelete
  13. Zdjęcia cudowne, wcale po nich nie widać, że nie przepadasz za dziećmi ;p ;)

    ReplyDelete

--- WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA ---

Dziękuję za każdy komentarz, jest dla mnie ogromną motywacją.
Zostaw link do bloga, na pewno go odwiedzę/zaobserwuję.
Nie odpowiadam na LBA, ale dziękuję za każdą nominację. ♡