08/06/2017

Be good to yourself

Nowy dzień. Poniedziałek, środa, niedziela. Dzień jak każdy inny, nieważne. Śniadanie, obiad, kolacja. Wpychasz w siebie coś i nawet nie wiesz co, kurczak, warzywa, ryż - nieważne. Monotonia. Szybka wymiana zdań z domownikami czy sąsiadem, nos w telefon i laptopa. Praca, praca, praca. Robienie czegoś dla innych. Tak sobie mija kolejny dzień. Znowu nic nie wyszło z planów. Ale to nic, jutro kolejny dzień, kolejna szansa by jednak cokolwiek zrobić. By być dobrym dla siebie, by zrobić coś dla siebie. Nie tylko dopasować się do innych, ale zatroszczyć się o siebie. Zacząć dzień ulubioną zieloną herbatą, bez pośpiechu. Przeczytać kilkadziesiąt stron książki, która kurzy się na szafce od kilku miesięcy. Odcinek serialu. Przejażdżka rowerem, spacer. Coś dla siebie, cokolwiek. Szczęście przychodzi małymi kroczkami, bądźmy dla siebie dobrzy.

romper - here / shoes - here

Na sam koniec mam dla Was świetny konkurs, który organizuje ZAFUL z okazji trzeciej rocznicy istnienia sklepu! Jedyne co musicie zrobić, to zaobserwować oficjalny blog - zafulofficial.wordpress.com, instagram i youtube, dołączyć do wybranego wydarzenia (wszystkie macie na blogu Zaful) i skomentować wpis swoją nazwą użytkownika, nazwą mojego bloga @korneliakuzma i nazwą eventu, który wybieracie. Naprawdę warto, bo zasady są banalne, a $100 na ciuszki przyda się każdemu! Powodzenia ♥

23 comments:

  1. Czas dla siebie jest bardzo ważny, ale niestety w roku szkolnym czasem ciężko znaleźć te kilka minut na spacer czy odcinek serialu :(
    Pięknie wyglądasz!
    MOJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  2. Bardzo fajny temat. Lubie takie posty gdzie nie tylko są zdjecia ale również poruszane sa ciekawe tematy. Znajdz siebie. flarri.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Bardzo fajnie napisane. :) Ja każdego dnia staram się zrobić coś dla siebie, dzięki temu wieczorem zasypiam z satysfakcją. :)

    ReplyDelete
  4. Świetnie wyglądasz! Opisałaś mój dzień i bardzo żałuje, że tak wygląda niestety...

    http://weruczyta.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. o nie, Kornelio! widać kosmiczną różnice w Sigmie! Imho troszkę za bardzo zazieleniłaś ostatnie zdjęcia - wkradła się monotonia :D - ale i tak jest pięknie! a ten kombinezon, no mistrz!!

    ReplyDelete
  6. Kombinezon jest prześliczny, ostatnio chciałam go nawet zamówić. Masz śliczny uśmiech♥
    AGNIESZKAA-ES.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  7. W kilku krótkich zdaniach ujęłaś całą esencję. Pięknie ! ;)

    ReplyDelete
  8. Jestes sliczna i tak naturalna! Trzeba poświęcać najwiecej uwagi sobie i dbac o siebie. Piekne zdjecia, buziaki

    Caiawichowska

    ReplyDelete
  9. bardzo mądre słowa! śliczne zdjęcia :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. cudny ten kombinezon! lubię takie chaotyczne wpisy, dlaczego ja nie potrafię tak ładnie pisac haha :p Bycie dobrym dla siebie to podstawa do tego by w ogóle było dobrze.

    ReplyDelete
  11. ale Ci ładnie w takich włoskach :)

    ~ mój blog ~

    ReplyDelete
  12. Te zdjęcia są magiczne!
    Ty jesteś magiczna i ten post jest magiczny!

    NEYLLA

    ReplyDelete
  13. jesteś śliczna! <3

    ReplyDelete
  14. Oj tak, warto o siebie zadbać, a czasem o tym za często zapominamy!
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  15. piękne zdjęcia! dobrze jest się zająć sobą, bo kto to lepiej zrobi niż my same?!:*

    Buziaki,
    www.twinslife.pl (klik)

    ReplyDelete
  16. Ja dbam o siebie jak tylko mogę i chyba nieźle mi to wychodzi, haha :D

    P.S. Ale jesteś piękna!

    ReplyDelete
  17. śliczny kombinezon ! *.*
    pooositivee.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Tak, pamiętajmy o sobie i swoich potrzebach :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Siedzę dziś cały dzień przed laptopem i obrabiam zdjęcia.Robię małą przerwę na posprzątanie u zwierzaków czy umycie nauczyć. I własnie zastanawiam się , gdzie to wszystko zmierza. Czy ta cała robota ma sens? Czy skupiam się na ty, na czym powinnam. Dobrze czytać mi ten wpis, że nie tylko ja mam chwile zwątpienia i że powinnam jak każdy zrobić coś dla siebie. Ta głupia mała symboliczna książka! Mam ich kilka.. Zaczętych w autobusie i niedokończonych. :(

    ReplyDelete

  20. Uwielbiam Twojego bloga!
    Obserwuję i liczę na rewanż :)

    Za komentarz do posta odwdzięczam się trzema komentarzami :)

    http://www.sandrakopko.com/2017/04/fishnet-tights.html

    ReplyDelete

--- WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA ---

Dziękuję za każdy komentarz, jest dla mnie ogromną motywacją.
Zostaw link do bloga, na pewno go odwiedzę/zaobserwuję.
Nie odpowiadam na LBA, ale dziękuję za każdą nominację. ♡