11/06/2017

bad choices

Czeeeeść wszystkim, co słychać? Wakacje, poprawianie ocen i gonitwa czy ostatnia prosta do dwóch miesięcy wolnego? Cieszycie się piękną pogodą tak jak ja? Miesiąc wolnego, a mnie już doskwiera nuda i póki co brak perspektyw na zmianę sytuacji. Ale doceniam możliwość odpoczynku, nacieszenia się zielenią, jaśminem. A szczególnie doceniam możliwość wypicia mrożonej kawy na balkonie, a raczej mleka z kawą (dzięki Ci, Gab!) Doceniam też samą siebie i decyzje jakie podjęłam w ostatnim czasie. Na samym początku sądziłam, że jestem największym głupkiem na świecie wyrzucając z mojego życia kilka relacji, ciągniętych na siłę od dawna. Nic bardziej mylnego. Im bardziej na początku upieram się przy tym, że decyzja była zła, tym bardziej później cieszę się, że ją podjęłam i że wszystko potoczyło się właśnie w taki sposób. Najgorsze wybory tworzą najlepsze historie.

blouse - house / shorts - here / backpack - here

12 comments:

  1. told u so! ale uroczy pościk i koszula : (

    ReplyDelete
  2. ślicznota :* u mnie od piątku będzie sesja, więc ogólnie troche stres :) a Ty juz wybrałas kierunek studiów? :)

    ~ mój blog ~

    ReplyDelete
  3. Czasem też nie potrafię czegoś zakończyć, ale z drugiej strony żeby było lepiej nie da się uniknąć trudnych decyzji. Ostatnio uwolniłam się z jednej takiej toksycznej znajomości i mi dużo lżej :)

    ps. lubię jaśmin ale jeszcze bardziej kocham herbatę zieloną jasminową z liptona!

    ReplyDelete
  4. ale świetny plecaczek <3

    ReplyDelete
  5. Piękny uśmiech :) Sama po podjęciu kilku decyzji miałam mieszane uczucia, bo robiłam je może nie do końca przekonana co do ich słuszności, ale okazały się one potem jak najbardziej trafne ;)

    na-wrotkach.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Mi brakuje niektórych starych znajomości. Ostatnio poczułam dwa razy nawet taką igiełkę goryczy, gdy zobaczyłam osoby, kiedyś mi dość mocno bliskie. :( Pocieszam się faktem, że wszystko ma swój czas i niektóre relacje po prostu nie mogą być ciągnięte w nieskończoność. Ludzie się schodzą, rozchodzą. Najważniejsze by chociaż na chwilę spotkać się w odpowiednim miejscu i czasie, a potem móc wspominać coś pięknego. :) Nie trzeba trzymać się wszystkich znajomości kurczowo za rączkę całe życie. Zmieniamy się, dorastamy i definiujemy na nowo. :)

    ReplyDelete
  7. Jesteś śliczna, cała stylizacja i te zdjęcia są wspaniałe!
    MÓJ BLOG
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    ReplyDelete
  8. Decyzje o wyrzucaniu pewnych relacji ze swojego życia są strasznie trudne, ale póki co jestem z wszystkich zadowolona! :)

    ReplyDelete
  9. wyglądasz zjawiskowo ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    ReplyDelete

--- WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA ---

Dziękuję za każdy komentarz, jest dla mnie ogromną motywacją.
Zostaw link do bloga, na pewno go odwiedzę/zaobserwuję.
Nie odpowiadam na LBA, ale dziękuję za każdą nominację. ♡