27/05/2017

Summer in my mind

Od dawna nie dodałam na bloga żadnego posta z inspiracjami, więc czas to zmienić. Uwielbiam przesiadywać na Pintereście i znajdywać tam piękne zdjęcia, dlatego kilkoma się z Wami podzielę. Piękna pogoda zachęca do wychodzenia, do robienia zdjęć, a na blogach widzę same letnie stylizacje. Wszelkie swetry, bluzy i płaszcze możemy schować na dno szafy. Nadszedł czas na delikatne koszule, koszulki z ozdobnymi rękawami i przede wszystkim sukienki i kombinezony, które w tym roku skradły moje serce. Ostatnio zamówiłam kilka sukienek, po czym zaczęłam zastanawiać się, gdzie ja to wszystko pomieszczę przy moim życiu na walizkach... Nie mam bladego pojęcia, gdzie będę za kilka miesięcy. Ulicę dalej czy parę tysięcy kilometrów. Zobaczymy, czas pokaże. Jednak wracając do nadchodzącego lata i inspiracji, mam wiele pomysłów na zdjęcia, które niedługo pojawią się tutaj. Mam w planach rozwinąć to miejsce jeszcze bardziej. Pierwszym krokiem było kupno nowego obiektywu, o którym pewnie opowiem tutaj nieco w kolejnych postach. Drugi krok to zadbanie o współpracę, z moim ulubionym sklepem, który niedługo obchodzi swoje trzecie urodziny!

Prawie rok temu dostałam maila z prośbą współpracy, który wydał mi się nieco podejrzany. No bo jak to, współpraca bez robienia kolażu ze strony? Bardzo mnie to zdziwiło, oczywiście pozytywnie! Pani, z którą mam przyjemność korespondować jest dostępna dla mnie niemalże 24/7, zawsze znajduje czas, by szczegółowo odpowiedzieć na moje pytania, doradza. Cieszę się, że sklep stawia przede wszystkim na blogerów, którzy w kreatywny sposób stają się chodzącą reklamą :) Co jeszcze mnie zaskoczyło pozytywnie? Oczywiście jakość ubrań, które otrzymałam. Po wcześniejszej współpracy z innym sklepem, nie nastawiałam się na cud... A jednak odpakowując pierwszą paczkę przeżyłam niemały szok. Większość ubrań jest lepszej jakości niż te dostępne w sieciówkach. Kolejnym plusem jest to, że nie muszę długo czekać na paczkę, dociera ona do mnie zazwyczaj w dwa tygodnie. Tak oto, w wielkim skrócie podzieliłam się z Wami nie tylko inspiracjami, a także małą opinią o ZAFUL, bo oczywiście o tym sklepie mowa! Mam nadzieję, że nieco rozwiałam Wasze wątpliwości jeśli zastanawiacie się nad zamawianiem stamtąd ciuszków. A jeśli tylko chcecie, zostawiam Wam mój super-fajny kod zniżkowy, a co! Oto on: EchoM01.

21 comments:

  1. beautiful
    New tips : on
    http://www.melodyjacob.com/2017/05/how-to-care-for-your-swim-wear.html

    ReplyDelete
  2. Bardzo inspirujący post :)

    ReplyDelete
  3. lovely
    New tips : on
    http://www.melodyjacob.com/2017/05/how-to-care-for-your-swim-wear.html

    ReplyDelete
  4. Ja wolę przeglądać instagram w poszukiwaniu inspiracji. Obserwuję osoby, które publikują zdjęcia będące miodem na moje oczy. Lubię z samego rana i tuż przed snem przejrzeć je sobie wszystkie. :)

    http://pseudoterapeutka.blogspot.com/ ← zapraszam serdecznie

    ReplyDelete
  5. Świetne inspiracje :D
    Ciekawy post :)

    grlfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Piękne inspiracje! Patrząc na te zdjęcia, każdą rzecz chciałabym posiadać we własnej szafie.

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: coccinellelife.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Sklep nie dla mnie, ale inspiracje piękne :)

    ReplyDelete
  8. Nie martw się Kornelia, na piękne sukienki i kombinezony znajdziesz miejsce wszędzie, nie ważne jak daleko / blisko będziesz ;)

    ReplyDelete
  9. Jeden z moich ulubionych klepów internetowych! Świetne inspiracje!
    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  10. Ja nie moge wchodzic na Pinterest bo przepadam na godziny i zasmiecam komputer haha - wpadam w szał kopiowania obrazków :D zaful też uwielbiam, najlepsza zagraniczna firma moim zdaniem.

    ReplyDelete
  11. Uwielbiam Zaful, mają bardzo ładne i dobre gatunkowo ubrania :)!
    AGNIESZKAA-ES.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  12. Pinterest uzależnienie <3
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. czekam na sigme

    ReplyDelete
  14. Ja również jestem bardzo zadowolona ze współpracy z Zaful :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Zdjęcia naprawdę piękne, masz bardzo przejrzystego bloga!
    Pozdrawiam
    Kaktusowy Sad

    ReplyDelete
  16. Ja również uwielbiam przesiadywać na różnych stronach i oglądać cudowne zdjęcia :)
    Twoje inspiracje są świetne !

    ReplyDelete
  17. współpracowałam z Zaful! mają ciekawy asortyment ;)
    www.wkrotkichzdaniach.pl

    ReplyDelete
  18. super inspiracje ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    ReplyDelete
  19. też uwielbiam Zaful! :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. ciekawy wpis :3 oo nowy obiekt na pewno poprawi i tak już dobrą jakość :D zaful to bardzo fajny sklep ;)
    pozdrawiam, zapraszam :)
    stylowana100latka.blogspot.com

    ReplyDelete

--- WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA ---

Dziękuję za każdy komentarz, jest dla mnie ogromną motywacją.
Zostaw link do bloga, na pewno go odwiedzę/zaobserwuję.
Nie odpowiadam na LBA, ale dziękuję za każdą nominację. ♡