19/05/2017

Less stress, just ahead

Witam się z Wami w wakacje 😊 W środę zakończyłam swój maraton maturalny, ostatnim egzaminem był ustny angielski, którego obawiałam się głównie dlatego, że na początku mam ogromną barierę przed mówieniem, ale jak się już rozkręcę to nie umiem przestać mówić. Na szczęście egzamin poszedł mi świetnie, więc swoje najdłuższe wakacje rozpoczęłam w dobrym nastroju! Wybrałyśmy się z Gab na dość szybkie zdjęcia do dzisiejszego posta, na większości z nich cieszę się jak osoba niekoniecznie zdrowa, ale cóż... Nieważne. Wreszcie mogę poświęcić się fotografii, której bardzo mi brakowało. Czas na rozwijanie umiejętności, które mam wrażenie, że w ostatnim czasie zaczęły niepokojąco zanikać... Czas się rozkręcić i pracować ciężko, a nie tylko narzekać, że nie wychodzi, że się nie chce. Trzymajcie kciuki!

jacket - gamiss / tee - zaful
zdjęcia - Gab

19 comments:

  1. Piękne zdjęcia! :)
    Super, że maturka Ci dobrze poszła. To najważniejsze.
    Ja w tym roku zrezygnowałam z matury ze względu na mase innych rzeczy na głowie. Za rok podedje myśle na spokojnie choć z drugiej strony wiem że matura mało komu jest potrzebna jeśli nie idzie sie na studia ;)
    Pozdrawiam
    FotoHart

    ReplyDelete
  2. No tak! Ja zaczynam ciężką pracę, a Ty chwalisz się wakacjami ;D Świetnie! Należy Ci się ;)
    Piękność ;)

    ReplyDelete
  3. Trzymam kciuki za wyniki :)
    Fajny klimacik zdjęć

    ReplyDelete
  4. Zazdro, że już masz wakacje ! :)

    www.kiercia.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Świetne zdjęcia. Ja również mam już wszystkie matury za sobą i wczoraj rozpoczęłam wakacje. ;)

    killa-killa.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. oo ta kurtka dużo bardziej w moim stylu niż poprzednia :) mi matura ustna poszła słabo, gadałam głupoty bo nie mam praktyki :/ ale ważne że już mam to dawno za soba.

    ReplyDelete
  7. ale fajnie że Ci dobrze poszło! ja mam ogromną barierę w mówieniu po angielsku :(
    http://karik-karik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Pięknie wykonane zdjęcia .
    Pozdrawiam cieplutko :)

    ReplyDelete
  9. Fajnie, że masz to już za sobą!
    Też mam taką blokadę w angielskim, ale mam 2 lata na jej zbicie.

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. zdjęcia są przepiękne, mają w sobie to coś !

    ReplyDelete
  11. piękne zdjęcia, śliczna kurteczka! super, że matura dobrze Ci poszła:)
    nataliagozdur.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. amazing post dear :)
    have a nice week :)
    kisses,
    Tijana

    https://www.instagram.com/tijamomcilovic/
    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  13. wakacje po maturze to wspaniały czas! pracuj ciężki, odpoczywaj i wyciśnij z nich jak najwięcej:)

    ReplyDelete
  14. Najważniejsze, że matura już za Tobą. Kurteczka świetna, piękne zdjęcia.

    ReplyDelete
  15. Genialne zdjęcia w blasku słońca! wow ;)
    www.wkrotkichzdaniach.pl

    ReplyDelete
  16. Zazdroszczę wakacji. Zdjęcia mają tak piękne barwy, że nie mogę oderwać od nich wzroku.
    rosjanka-oficjalnie.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Śliczne zdjęcia, takie ciepłe i wiosenne :) U mnie również/nareszcie już po maturze i teraz można się nieco odprężyć. Powodzenia w rozwijaniu pasji ;)
    olarey.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. świetnie wyglądasz ;) cudowna kurteczka ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    ReplyDelete

--- WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA ---

Dziękuję za każdy komentarz, jest dla mnie ogromną motywacją.
Zostaw link do bloga, na pewno go odwiedzę/zaobserwuję.
Nie odpowiadam na LBA, ale dziękuję za każdą nominację. ♡