18/04/2017

Don’t stuck somewhere
you don’t belong

Życie mnie przytłoczyło. Inspiracja gdzieś uciekła i ciężko było skubaną znaleźć. Ale już jest. I ja jestem. Powoli uwalniam się od tego, czego nie chcę. Od tego, w czym tkwię i ciężko jest się wydostać. Szukam inspiracji, szukam kadrów. Żyję. Widziałam ostatnio piękne słowa. O tym, że rozwój jest bolesny, zmiana również bywa. Ale nic nie jest tak bolesne jak tkwienie w miejscu, do którego się nie należy, w którym nie jest nam dobrze. Można to zinterpretować różnie, prawda? Znalazłam się ostatnio w sytuacji, w której rozwój był niemożliwy, a samo bycie było niesamowicie bolesne. Sytuacje, w których widzę życie innych i czuję to ukłucie w sercu, z myślą, że moje nigdy takie nie było. Widzę fotografie innych i myślę, że moje przecież nigdy takie nie będą. Widzę zdrowych, szczupłych ludzi i myślę, że przecież ja nigdy nie będę tak wyglądać. A po jakimś czasie przyszła jednak myśl pod tytułem: a co Ty robisz dziewczyno w tym kierunku oprócz niczego? No właśnie. Nic nie robię. I ciągle daję sobie prawo do narzekania. Tkwię beznadziejnie w jednym punkcie i choć wiem, że boli i będzie bolało to i tak boję się nowego bólu. Tego bólu, który mógłby pomóc. Ale ruszam do przodu. Teraz mój czas.

lace kimono - here / jeans - here

15 comments:

  1. Jesteś piękna i wyjątkowa! To Twój super power! ;*

    ReplyDelete
  2. Ślicznie wyszłaś na zdjęciach! Masz rację, skoro czujesz, że to właśnie jest twój czas, należy iść do przodu, z uśmiechem! :D

    NATLEMLY by Natalia Łempicka click

    ReplyDelete
  3. Troszeczkę mnie zmotywowałaś. Ja też muszę poświęcić czas na zmiany, bo jestem w miejscu, z którego czas się wydostać.
    Śliczne zdjęcia!
    Zza Obiektywu

    ReplyDelete
  4. Ja teraz właśnie postawiłam na zmiany. Bolesne czy też nie, nie można tak stać w miejscu bo jak napisałaś, to jeszcze bardziej bolesne. :)
    mój blog, hooneyyy

    ReplyDelete
  5. Jaka piękna. Świetne zdjęcia! *-*
    Obserwuję :)

    http://anggiex3.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. haha utożsamiam się z tym wpisem, jakie to prawdziwe haha ;P
    piękne fotki<3

    ReplyDelete
  7. czasem tak jest, ze się wpada a czarną dziurę ;) na szczęście to mija :) trzymam kciuki! :)

    http://lamodalena.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Piękne zdjęcia :) Wiesz co, nie ma co patrzeć na zdjęcia innych - trzeba odnaleźć swój styl, ale chyba każdy tak ma, że wpada w dołek i się porównuje :)

    ReplyDelete
  9. Też czasem mam takie dni, że czuję się przytłoczona i mam wszystkiego dosyć.

    ReplyDelete
  10. Fajny post. Naszym zdaniem nie wolno narzekać i oglądać się na innych, bo życie jest na to po prostu za krótkie.
    Nasz blog

    ReplyDelete
  11. Bardzo fajne to zinterpretowałaś, brawo!
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  12. Powodzenia zatem! :) ważne, że uświadomiłaś to sobie i chcesz ruszyć do przodu :)

    ~ mój blog ~

    ReplyDelete
  13. Cudownie wyglądasz!
    Czasami tak jest, ze ma się pustkę w głowie, zero pomysłów, brak inspiracji. Chyba każdy tak ma i bloger, i youtuber KAŻDY!
    Bardzo fajny post kochana ♥
    Pozdrawiam, miłego dnia :*
    Oliwia Felkel - KLIK

    ReplyDelete
  14. Powodzenia w realizacji tego czego chcesz :) Ładne zdjęcia.
    Pozdrawiam, mój blog.

    ReplyDelete

--- WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA ---

Dziękuję za każdy komentarz, jest dla mnie ogromną motywacją.
Zostaw link do bloga, na pewno go odwiedzę/zaobserwuję.
Nie odpowiadam na LBA, ale dziękuję za każdą nominację. ♡