16/03/2017

Taste your life

Bardzo często łapię się na tym, że nie do końca pamiętam jaki jest dzień i zastanawiam się dlaczego czas przecieka mi przez palce w tak zawrotnym tempie. Dopiero co rozpoczął się nowy rok, a już jest połowa marca. Ktoś mi powie gdzie ten czas? W biegu ciężko zauważyć rozwijające się pączki na drzewach czy nieśmiało wyglądające słońce. Nie ma czasu na spotkanie ze znajomymi, na książkę, na spokój... Na nic nie ma czasu. A nawet jeśli się znajdzie to i tak marnujemy go na nicnierobienie, prawda? Bo czasem trzeba nie robić nic, by w pełni docenić to, co możemy robić. Owszem, ale nie zawsze. Do mojego życia ostatnio wkradła się monotonia. A ja nie robiłam z tym zupełnie nic. Uzależniłam swoje szczęście od efektów tego co mogłabym robić (ale oczywiście tego nie robiłam, no bo po co, skoro można się zdołować jeszcze bardziej!)... Wreszcie przyszedł czas zmian, spokojnych i powolnych. Postanowiłam uniezależnić swoje szczęście od efektów mojej pracy i zacząć czerpać jak największą radość z tego, co robię w danej chwili.
Z ogromną pomocą przyszła mi Gab, którą zapewne kojarzycie z kilku wcześniejszych postów.  Jest autorką tych pięknych zdjęć z dzisiejszego postu! A inspiracja płynąca od tej osóbki jest przeogromna. Nie znam chyba drugiej takiej osoby, która potrafi nie tylko pocieszyć, ale i rozśmieszyć ale i kopnąć w tyłek, bym mogła wziąć się w garść. Uświadomiłyśmy sobie, że choć tyle czasu się znamy - nigdy nie byłyśmy razem na kawie! A kto zna nas, ten wie jak bardzo uwielbiamy ten napój. Wyjście do Powoli Cafe było najlepszą decyzją tego tygodnia! Cudowny wystrój, pyszna kawa i czas, który nagle zwalnia w tym miejscu. Jest chwila na odpoczynek, na rozmowę. I na rysowanie po ścianie. Chyba nie da się spędzić lepiej wolnego czasu.
Uczę się smakować życie, oczywiście powoli. Dążyć do szczęścia w samym procesie robienia czegoś. Nie wszystko musi być idealne. Może być dobre, to wystarczy by wyciągnąć ważną lekcję w życiu. Wystarczy tylko otworzyć się na zmiany w podejściu. Przyciągajmy dobre rzeczy dobrymi myślami. Smakujmy życie. Po prostu.
dress - here / jacket - stradivarius / shoes - dr martens

24 comments:

  1. nawet kawa znika w zawrotnym tempie. tak zawrotnym, że należało kupić drugą, w przeciwnym wypadku znowu narzekałybyśmy na brak czasu dla siebie i dla swojej kawy. druga szła jakoś tak wolniej, spokojniej... poza momentem, w którym trzeba było lecieć na matme...

    ReplyDelete
  2. Oj kiedyś wolny czas poświęcałam nicnierobieniu ale bardzo tego pożałowałam i teraz staram się go wykorzystywać jak najlepiej :) Bo w końcu rutyna czasami jest nudna a zmiany dobre. Zdjęcia cudowne! :)

    ReplyDelete
  3. Mi czas też leci jak szalony, zanim się odwrócę będą już wakacje. Piękne zdjęcia! Fajnie, że masz taką osobę, która przy tobie jest :)

    ReplyDelete
  4. cudowne miejsce i klimatyczne zdjęcia. marze o ścianie z cegieł. Mi czasu ciągle brakuje,ale jednak czasem się dłuży. Dziwne to wszystko :)

    ReplyDelete
  5. Świetne zdjęcia, podoba mi się ich klimat :)
    Czas pędzi i tak samo my, niestety czasem trudno się zatrzymać.

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Też czuję, że jakoś czas od stycznia płynie dwa razy szybciej niż czas w zeszłym roku :( Może coś jest na rzeczy :(
    Faktycznie warto przystanąć i inaczej spojrzeć na rzeczywistość. Muszę posłuchać Twojej rady :)

    ReplyDelete
  7. Taste yyour life... piękny tytuł! <3
    Uwielbiam smakować życie w drobnych momentach i czasem odciąć si od pracy, pośpiechu, obowiązków. Po prostu być wolna chociaż na chwilę, pić kawę, czytać książkę,czy nawet gapić się godzinami w niebo. Esencja życia ! <3
    Piękne zdjęcia! Dobra robota dziewczyny ;*

    ReplyDelete
  8. Wow! What beautiful pictures! Great post!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    ReplyDelete
  9. Jejku zakochałam się w twoich zdjęciach :)
    Są piękne a cała sceneria jest śliczna :)
    ~ Obserwuję ~
    Mało mi brakuję do 260 obserwatorów pomożesz ?
    Pozdrawiam !! ONLY DREAMS - KLIK ♥

    ReplyDelete
  10. Zgodzę się z tym, że czas pędzi jak szalony! Dlatego tak ważne jest, by czerpać jak najwięcej z każdej chwili :)
    Pozdrawiam :*
    NATFORART klik

    ReplyDelete
  11. Genialne zdjęcia, ich klimat i kolory - cudowne
    dose-of-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Faktycznie zdjęcia piękne
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    ReplyDelete
  13. To moj ulubiony post na blogu :)
    ale klimat ! i święte słowa :*

    Pozdrawiam
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  14. Monotonia jest tak męcząca..
    Śliczne zdjęcia, dziewczyna naprawdę ma talent! :)
    Obserwuję
    Zza Obiektywu

    ReplyDelete
  15. tak czas ucieka bardzo szybko ;) bardzo klimatyczne zdjęcia ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    ReplyDelete
  16. Mi czas ucieka strasznie szybko, nie mam czasu doslownie na nic - praca dom praca szkola dom, o wolnym czasie to moge zapomniec :( Ale czasami przydaje sie powiedzenie sobie STOP i zrobic cos dla siebie - nawet takie wyjscie na kawe duzo daje :)


    Mój kanal-klik!
    Mój blog-klik

    ReplyDelete
  17. Cudowny post, zdjęcia. Piękny blog. Pozdrawiam
    http://weweresooclose.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
  18. W ciągu tygodnia bardzo często popadam w monotonię. Staram się aby w weekendy zrobić coś lepszego i bardziej kreatywnego.
    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  19. FANTASTYCZNE zdjęcia!
    wow


    Zapraszam do mnie ^.^
    VANILOVE ♥ <------ klik

    ReplyDelete
  20. Jejku, jakie te zdjęcia są śliczne! I bardzo mądrze to wszystko napisałaś, podoba mi się!
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  21. Muszę w końcu odwiedzić to miejsce ! :)
    Nic dziwnego, że czas 'zapierdziela', gdy dopada nas monotonia i każdy dzień wygląda tak samo. Od kilku miesięcy staram się z tym walczyć, niestety bez większych skutków. Ale, wiesz... idzie wiosna, idą zmiany ;)

    ReplyDelete
  22. Czas leci bardzo szybko i powinniśmy go wykorzystywać jak najlepiej potrafimy! Super zdjecia :)
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  23. piękne miejsce, jaki klimacik ♥

    ReplyDelete

--- WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA ---

Dziękuję za każdy komentarz, jest dla mnie ogromną motywacją.
Zostaw link do bloga, na pewno go odwiedzę/zaobserwuję.
Nie odpowiadam na LBA, ale dziękuję za każdą nominację. ♡