23/03/2017

Spring in my step

Pierwszy dzień wiosny, który rozpoczął się niesamowicie ponuro, ale przerodził się w słoneczny i ciepły dzień. Wiosna przywitana mrożoną karmelową kawą, spacerem i zdjęciami. A dziś? Ledwo pięć stopni na plusie i deszcz. Nie tak sobie wyobrażałam koniec marca, ale jest też jeden plus... Więcej czasu w ciepłych, ogromnych swetrach! W ostatnie dni to właśnie swetry pomagały mi przetrwać wstawanie przed 6 i pisanie próbnych matur. Jednak mimo wszystko chcę już cieplejsze dni, delikatne sukienki, koszule... Mam ogromny sentyment do tego, co było, często przeglądam stare posty i... wiosna rok temu przyszła nieco szybciej! Mam nadzieję, że i tegoroczna niedługo nas odwiedzi :) Uciekam oglądać serial, a Was zostawiam z wtorkowymi szybkimi zdjęciami, dobranoc!

blouse - here / jeans - bershka / shoes - ryłko / jacket - stradivarius

23 comments:

  1. koszula rewelacyjna!

    ReplyDelete
  2. Ostanie zdjęcie mnie urzekło ❤️

    ReplyDelete
  3. ślicznie :) u mnie wiosny nie widać będzie chyba jeszcze długo. Ciągle pada :(

    ReplyDelete
  4. Przepiękna ! ;)
    Mi również marz się już taka cieplutka wiosna <3 I chociaż obecnie w Seulu jest troszkę cieplej i słoneczniej niż w Polsce to wraz jest sporo pochmurnych dni. Odliczam dni do prawdziwej wiosny! ;)

    ReplyDelete
  5. Cudownie wyglądasz! Choć mam nadzieję, że ujrzę Cię niedługo w bardziej wiosennych kolorach :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. oj wątpię, czarny to moj kolor i rzadko noszę coś innego :D no, może jeszcze szarości i bordowy:D

      Delete
    2. To chociaż na to bordo czekam! :)

      Delete
  6. u mnie dzisiaj piękna pogoda ;) cudownie wyglądasz, piękna koszula ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    ReplyDelete
  7. wygladasz przepieknie! ta koszula jest wprost oszalamiajca

    co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z ogromną chęcią! pozdrawiam
    http://justemsi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Myślisz? Ja ma wrażenie, że ubiegłego roku zima trwała jeszcze dłużej. Pamiętam jak marzłam na Wielkanoc ;) No nic, ostro wyglądam słoneczka i mam nadzieję, że zadomowi się u nas już na długo!

    ReplyDelete
  9. Śliczna stylizacja idealnie do Ciebie pasuje i piękne zdjęcia ;)

    Mój blog: wikka-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Świetnie wyglądasz!
    Ja tam widzę, że temperatura z dnia na dzień jest coraz wyższa. Fakt deszcz to wszystko niszczy ale i tak jest coraz lepiej :)
    Mój blog - Klik

    ReplyDelete
  11. Nie mogę się doczekać aż wiosna nas odwiedzi :)
    Śliczne zdjęcia <3

    Mój blog-klik!
    Mój kanał-klik!

    ReplyDelete
  12. Uwielbiam karmelową kawę :P I wiosnę. To najładniejsza pora roku, wszystko budzi się do życia :)
    na-wrotkach.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Świetnie wyglądasz, ja jeszcze nie miałam okazji założyć wiosennej kurtki mimo tego, że już kilka razy zagościło u mnie słońce. Też nie mogę się doczekać wiosny :)
    Pozdrawiam, mój blog.

    ReplyDelete
  14. Ja też czekam z niecierpliwością na prawdziwą wiosnę :)
    AGNIESZKAA-ES.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  15. Świetnie wyglądasz!
    Czekam na dłuższy ciepły okres. Nie podoba mi się to, że przez 2 dni jest ciepło,a już w pozostałe zimno. Czekam na wiosnę!
    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  16. Cudowna stylizacja, prosta a zarazem bardzo piękna<3

    Zapraszam do mnie!

    ReplyDelete
  17. Uwielbiam koszule z kwiatowym motywem! ;) super ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. nie narzekaj, jest fajnie jak ma się fajne ubranka a Ty je masz!!

    ReplyDelete

--- WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA ---

Dziękuję za każdy komentarz, jest dla mnie ogromną motywacją.
Zostaw link do bloga, na pewno go odwiedzę/zaobserwuję.
Nie odpowiadam na LBA, ale dziękuję za każdą nominację. ♡