09/03/2017

Spring days

Nie mogę uwierzyć w to, że gdy robiłam te zdjęcia na dworze było cieplutko. Temperatura w słońcu sięgała nawet 20 stopni. Ostatnie dni pod względem pogody były naprawdę tragiczne, ale jednak sprzyjały nauce. Ostatnia prosta do matury, ostatnie oceny i mam wakacje. Poza historią sztuki, geografią i historią nie widziałam nic innego, a w przerwach robiłam zadania z matematyki. No ale koniec o szkole. Cały tydzień towarzyszy mi nowa płyta Eda, kilka piosenek szczególnie przypadło mi do gustu. Do tego stopnia, że szłam ulicą w deszczu i śpiewałam z nim. A dzisiaj po to, by przywołać wiosnę chciałabym pokazać Wam moją nową ulubioną koszulę!
high waisted jeans - here / shoes - bonprix / blouse - here / bag - here

22 comments:

  1. U mnie dwa dni temu padał śnieg, a dzisiaj świeci słońce i jest prawie 10 stopni. Mój organizm waruje i chyba zaczynam cierpieć na przesilenie wiosenne ;D
    Trzymam kciuki za Twoją naukę ! Jeszcze tylko trochę ! ;)

    ReplyDelete
  2. czemu nie ma zdjęcia z Kubusiem?!

    ReplyDelete
    Replies
    1. bo ukradłby mi całą sławę

      Delete
  3. Ale sliczna koszula i piękne, klimatyczne zdjęcia :)

    Obserwuję! :)
    Fotografia sposobem wyrazu - blog

    ReplyDelete
  4. U mnie raz było już nawet 22 haha! choć wolę jesień to stanowczo wiosno, przybywaj ;-)
    Ostatnio żyję dosyć spokojnie i tak trochę na rozruszanie maturalne stresy by się przydały haha ;P nawet za tym człowiek tęskni, niesamowite.

    ReplyDelete
  5. Great post just as your all blog. I think that you are an awesome blogger, and I wish you luck in future! Kisses :* If you want, look my blog and follow me if you like it. <3
    CALLOFBEAUTY
    zrinka_skiljo

    ReplyDelete
  6. u mnie kiepska pogoda, jak na razie pada deszcz ;) super zdjęcia ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    ReplyDelete
  7. U mnie teraz niestety już nie jest tak ciepło :(
    Zapraszam Mój Blog :)

    ReplyDelete
  8. świetne wiosenne zdjęcia
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    ReplyDelete
  9. Anonymous11 March

    Bardzo fajny look :) Nie było Ci zimno w baletkach bez skarpetek ? Często ubierasz o tej porze buty na bose stopy ? Jeżeli tak to jakie ? :)

    ReplyDelete
  10. Piękne zdjęcia :) Pogoda w ostatnich dniach faktycznie nie rozpieszcza, ale wierze w to, że szybko się to zmieni :)
    Pozdrawiam, mój blog.

    ReplyDelete
  11. Śliczne zdj <3

    emilkiblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Świetne zdjęcia oraz koszula!
    Czekam z niecierpliwością na piękną, ciepłą wiosnę :)
    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  13. U mnie pogoda identyczna, co mnie bardzo cieszy. Nie lubię zimy i chłodnych dni, a teraz z ciągłym słońcem za oknem aż się humor poprawia :) Śliczne zdjęcia!
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  14. aaa, sztos zdjęcia!
    BLOG
    INSTAGRAM
    Wpadnij! ;*

    ReplyDelete
  15. Pogoda była piękna, a teraz znow chłodno :) piękne zdjęcia :D
    mój blog, hooneyyy

    ReplyDelete
  16. Ciekawe zdjęcia, świetna bluzka :)

    ReplyDelete
  17. Śliczna stylizacja i bardzo ładne zdjęcia :) Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Piękna koszula.
    Nie mogę uwierzyć, że kiedy w Polsce grzało wiosenne słońce, ja czmychnęłam na mini wakacje do Włoch, które przywitały mnie deszczem, chłodem i burą pogodą! Przecież to zupełnie nie tak miało być... ;)

    ReplyDelete

--- WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA ---

Dziękuję za każdy komentarz, jest dla mnie ogromną motywacją.
Zostaw link do bloga, na pewno go odwiedzę/zaobserwuję.
Nie odpowiadam na LBA, ale dziękuję za każdą nominację. ♡