2017-03-30

I'm happy on my own

Jestem szczęśliwym człowiekiem. Ale łapałam się na ciągłym narzekaniu. I o tym jak kilka razy próbowałam coś z tym zrobić, ale nigdy się nie udawało na długo. Za każdym razem sądziłam, że to wszystko stanie się ot tak, na pstryknięcie palcem. Nie wiem za którym razem zrozumiałam jak wielką siłę ma to, co myślę oraz to, że trzeba ciężko pracować nad sobą by to szczęście pielęgnować. Zawsze było ze mną myślenie w stylu "a jakoś to będzie", dopóki nie zauważyłam, że stoję w miejscu... Teraz śmiem stwierdzić nawet, że takim myśleniem uwsteczniałam się. Zgubiłam wszelkie pasje, fotografia poszła gdzieś w kąt, a ja siedziałam i narzekałam. A teraz uczę się siebie, szukam, biorę lekcje ze wszystkiego co się dzieje i jestem szczęśliwa ze sobą. I Wam życzę tego samego, żyjcie. Po prostu.

blouse - here / jeans - here / shoes - vans / jacket - stradivarius


Przyszła do mnie ostatnio paczka z kilkoma rzeczami, między innymi tą piękną białą narzutką, którą pokażę gdy będzie jeszcze cieplej. Co do okularów - tym razem również nie trafiłam, są tak ogromne, że wyglądam śmiesznie, trudno. Pędzle z chińskich stron nieraz mnie zaskakiwały, ale te nie robią niestety szału. Może po kilku myciach staną się delikatniejsze. A portfelik zamówiłam z myślą noszenia go w małych torebkach - sprawdzi się idealnie!
lace kimono - here / sunglasses - here / wallet - here / make-up brushes - here

12 comments:

  1. piękna bluzeczka <3
    http://konstylencja.com

    ReplyDelete
  2. Szczerze się przyznam, że nie przepadam za blogami o typowo życiowych tematach, rzadko na takie zaglądam i prawie nigdy nie czytam do końca wpisu. Twój jest wyjątkiem na mojej liście ulubionych blogów. Zaglądam tu często, nie tylko wtedy gdy pojawia się coś nowego i zawsze czytam do końca. Nigdy nie żałuję poświęconego na to czasu! <3 :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mam to samo :)

      Zazdroszczę, mi jeszcze do tego etapu trochę brakuje ale staram się. Jak zwykle śliczne zdjęcia!

      Delete
  3. Zachwycam się tymi zdjęciami i.. tą bluzeczka! Cudo :)
    sensiblees.pl

    ReplyDelete
  4. Masz racje, nic się samo nie wydarzy i trzeba brać życie w swoje ręce.

    Piękne zdjęcia:)

    Fotografia sposobem wyrazu - blog o modzie, podróżach i nie tylko

    ReplyDelete
  5. Drogocenny wpis <3 Życie! Po prostu! Z magiczną codziennością, docenieniem tego co dookoła, pasje! Koniecznie rób zdjęcia, bo je kocham ! <3

    ReplyDelete
  6. Też mam chińskie pędzle :) ale rzadko po nie sięgam.
    Podobają mi się zdjęcia - są takie delikatne, lekkie ... super! :)

    ReplyDelete
  7. świetnie wyglądasz ;) super rzeczy ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    ReplyDelete
  8. ta koszula jest przesuper i fajnie w niej wyglądasz i wgl!!!

    ReplyDelete
  9. ładna stylizacja! :) a co do słów na początku notki, to czuje tak samo jak Ty :D niedawno zaczęłam czytać "Potęga podświadomości" i 'stosowac' w życiu i no mega po prostu jaki wpływ na wszystko ma same myślenie :O

    ReplyDelete

--- WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA ---

Dziękuję za każdy komentarz, jest dla mnie ogromną motywacją.
Zostaw link do bloga, na pewno go odwiedzę/zaobserwuję.
Nie odpowiadam na LBA, ale dziękuję za każdą nominację. ♡