14/03/2017

I must have flowers, always & always

Kocham kwiaty, wszystkie. O każdej porze roku. A gdybym tylko mogła - zrobiłabym ze swojego domu kwiaciarnię... Ale kwiaty niekoniecznie lubią mnie, no chyba, że to kaktusy. Albo te cięte, wytrzymują ze mną kilka dni! Przez ostatnie dni i ciągłe deszcze z ogromnym wiatrem musiałam umilić sobie czas oczekiwania na przyjście wiosny. Delikatna koszula z koronką to połączenie idealne do trampek i jeansów! A do tego kwiaty. Niech ktoś spróbuje powiedzieć, że wiosna nie posłucha i nie przyjdzie :) Wracając do koszuli... Zakochałam się w niej odkąd zobaczyłam ją na stronie, kilka dni później już się wyprzedała. Jednak udało mi się ją złapać! Jest niesamowicie delikatna i idealna na nadchodzące ciepłe dni. Oby wiosna mnie posłuchała.

lace blouse - here / jeans - stradivarius / shoes - converse

11 comments:

  1. Ja też uwielbiam kwiaty ale jakoś nie idziemi mi ich pielęgnacja:D
    Wyglądasz przepięknie i gdybym to ja była wiosną, nawet bym się nie zastanawiała i zawitają u Ciebie jak najszybciej:)
    Buziaki! :*

    ReplyDelete
  2. Ojej jakie piękne kwiaty, od razu skojarzyły mi się z wiosną, a włoski masz przecudowne!
    Rzeczywiście, połączenie delikatnej koszuli, ciemnych jeansów oraz trampek jest świetne.
    Spokojnie, kwiaty chyba także mnie nie lubią, więc nie jesteś sama!
    Miłego wieczoru! Diamentowe myśli - klik

    ReplyDelete
    Replies
    1. ach te kwiaty! :(
      dziękuję <3

      Delete
  3. Ja również uwielbiam kwiaty, kiedyś marzyłam aby pracować w kwiaciarni. Zresztą... nadal marzy mi się własna kwiaciarnia. Co podobnie jak u ciebie - jest dziwne, bo mało który kwiat przeżywa u mnie w domu :D Piękna jest ta koszula, podziwiałam ją już gdy zobaczyłam zdjęcie na instagramie, no i te zdjęcia takie wiosenne - cudne!

    ReplyDelete
  4. cudowna koszula ;) również uwielbiam kwiaty, nigdy nie chciałam mieć w pokoju kwiatów, teraz jednak się to zmieniło ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    ReplyDelete
  5. Piękna koszulka! Ja też uwielbiam kwiaty :)
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  6. Też kocham kwiaty, ale dziwnym trafem nie przeżywają ze mną długo. Ładna koszula :)
    Pozdrawiam, mój blog.

    ReplyDelete
  7. ja lubię kwiaty, ale o tyle co kolorowe na zewnątrz zawsze fajnie pozytywnie nastrajają to do domu zazwyczaj wybieram różowe lub białe.

    ReplyDelete
  8. Ja nawet kiedyś kaktusa ususzyłam.. :/
    A na dzien kobiet dostalam storczyka i zamierzam go nie uśmiercić ;)

    buziaki !
    Mój blog :)

    ReplyDelete

--- WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA ---

Dziękuję za każdy komentarz, jest dla mnie ogromną motywacją.
Zostaw link do bloga, na pewno go odwiedzę/zaobserwuję.
Nie odpowiadam na LBA, ale dziękuję za każdą nominację. ♡