2017-03-04

Addicted to books & TV series

W zakładce O mnie przyznałam się do tego, że jestem uzależniona od kawy, herbaty, książek i seriali. Kolejność dowolna. Książki są ze mną od zawsze. Najpierw czytała mi je moja mama, a w zerówce porwałam się na czytanie Harry'ego Pottera. I wciągnęłam się niesamowicie. Około 100 książek w ciągu jednego roku szkolnego nie było dla mnie problemem dzięki umiejętności szybkiego czytania. Choć teraz nie mam aż tyle wolnego czasu, to i tak uwielbiam siedzieć z nosem w książce. A najbardziej boję się tego, że nie zdążę przeczytać wszystkich wartościowych książek. Też tak macie? Ale post dziś nie o tym, bo książki już kiedyś Wam polecałam. Jeśli uda mi się stworzyć kolejną taką listę, obiecuję się podzielić. Dziś jednak chcę podzielić się z Wami kilkoma serialami. Bo od nich również jestem uzależniona. I jeśli mam być szczera to seriale i książki najbardziej pomogły mi w nauce, np. angielskiego. No ale nie przedłużając, zaczynajmy!

SUITS

To chyba nikogo nie zdziwi. Jakiś czas temu zostałam ogromną fanką tego serialu! Wczoraj obejrzałam odcinek finałowy szóstego sezonu i pomimo tego, że wiedziałam, że przecież tak się musi skończyć to i tak niesamowicie mi się podobał. Pewnie większość z Was zna historię Mike'a Rossa, bardzo bystrego chłopaka, który został wyrzucony z college'u. Zarabia na życie zdając egzaminy za innych, ale pewnego dnia trafia przypadkiem na rozmowę rekrutacyjną do Pearson Hardman... Jedna z najlepszym produkcji z równie dobrą ścieżką dźwiękową. No i jest Donna! :)) Serial jest naprawdę wciągający, więc trzeba sobie go dawkować, bo siódmy sezon dopiero w wakacje.

Mr. Robot

Serial do którego Gab namawiała mnie miesiącami. Nie, nie, to chyba nie dla mnie... Co to za serial. O co chodzi? Aż nadszedł dzień, w którym naprawdę nie miałam co oglądać, więc włączyłam pierwszy odcinek. Kolejne dziewięć jakoś tak samo poszło.. :) Rami Malek spisał się naprawdę świetnie jako Elliot. Każdy odcinek jest zrobiony w taki sposób, jakby był wyrwany z innego gatunku, a włamywanie się do systemów niekoniecznie jest pokazane jako coś złego. Śmiem stwierdzić, że to najbardziej psychodeliczny serial jaki dane mi było obejrzeć.

Riverdale

To jedna z najnowszych produkcji Netflix. Włączając pierwszy odcinek nie sądziłam, że tak bardzo się wciągnę, że każdy piątkowy wieczór będę spędzać na oglądaniu! Serial rozpoczyna się... tajemniczym zabójstwem w miasteczku, gdzie każdy zna się z każdym, a plotka roznosi się niesamowicie szybko. Świetny jest również narrator, który jest jednym z bohaterów i pisze książkę o tym, co się dzieje w Riverdale.

Oglądaliście któryś z tych seriali?

17 comments:

  1. tak, oglądałam mr robota i jest super i czekam aż Kornelka obejrzy drugi sezon :) // skydancing.pl

    ReplyDelete
  2. Żadnego z tych seriali, które polecasz nie oglądałam, ale i ja mam swoich serialowych ulubieńców. Kubek bylby idealny dla mnie :D
    AGNIESZKAA-ES.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  3. Nie oglądałam żadnego z tych które wymieniłaś, chociaż do dwóch się przymierzam.
    Za to mogę polecić The100, Sense8, Scream i Orange is the new black.

    ReplyDelete
  4. nie znam żadnego, ja ogólnie z seriali oglądam te tvn-owskie :D brak mi też czasu na książki, ale ostatnio zaczęłam nadrabiać.

    ReplyDelete
  5. Również jestem uzależniona od książek, seriali, kawy i herbaty. Nie jestem w stanie zadecydować co lubię najbardziej. Mam w planach zacząć oglądać Riverdale.
    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  6. JEzu mam tak samo ! Strasznie się boje że nie zdążę przeczytać wielu książek :( A o serialach słyszałam, ale nie oglądałam

    www.kiercia.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Nie oglądam żadnych seriali! ;o Zawsze wolę książki ewentualnie właśnie filmy. Jesienią dałam się złapać w serial "Homeland" ale skończyło się na drugim sezonie, bo zauważyłam, że dni uciekają mi przez palce, nie mam czasu na siłownię, na spanie haha na nic ;D Tak mnie uzależniło ;D

    ReplyDelete
  8. Także oglądam Riverdale i bardzo mnie wciągnął

    ReplyDelete
  9. Ja też mam swoje ulubione seriale, na te jeszcze się nie natknęłam :D
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  10. Kurczę, gdzie nie spojrzę to każdy ogląda Riverdale. Chyba zacznę go oglądać skoro tak wiele osób poleca. :D

    WWW.PIANKAOFSTYLE.PL-KLIK!

    ReplyDelete
  11. Oglądałam Mr. Robot, ale skończyłam na 1 sezonie bo jakoś mnie nie wciągnął. Oglądałam też Suits, mam do nadrobienia 6 sezon, ale chyba zdążę przed premierą nowego :)
    Pozdrawiam, mój blog.

    ReplyDelete
  12. Żadnego z tych seriali nie widziałam! Nawet Suits, o ktorym tyle się mówi. Obejrzę zaraz po skończeniu Orphan Black :D Ostatnio ubolewam nad tym, ile muszę czekać na następne sezony Sposobu na morderstwo i The Level :'(

    ReplyDelete
  13. Nie znam żadnego :( mam się wstydzić?:) a szukam sobie nowego serialu, zanim będzie kolejny sezon GOT :) może padnie na Suits ! :)

    ReplyDelete
  14. Nice post!
    I`m following ur blog with a great pleasure via GFC
    Please join me
    Sunny Eri: beauty experience

    ReplyDelete
  15. Great blog!
    Would you like to support each other by following each other´s blog? ^_^

    Et Omnia Vanitas

    ReplyDelete
  16. pierwszego nie widziałam, ale chce zobaczyć :D a pozostałe tak <3 Riverdale 1 odc. obejrzałam z chłopakiem i on hejtował od razu, że jeju dla dzieci jakiś serial i w ogóle straszny XD a później sama oglądałam 2odc i tak się wciągnęłam masakra :D

    ReplyDelete

--- WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA ---

Dziękuję za każdy komentarz, jest dla mnie ogromną motywacją.
Zostaw link do bloga, na pewno go odwiedzę/zaobserwuję.
Nie odpowiadam na LBA, ale dziękuję za każdą nominację. ♡