2017-02-09

Stay cozy

Zdjęcia, które chcę Wam dziś pokazać powstały w sumie przy okazji przygotowywania czegoś innego. Piękne pastelowe spodnie Gab, które podobno są niesamowicie wygodne i zwykła, choć niezwykła koszulka z motywem delikatnych róż. A do tego kubek kawy i dzień od razu staje się lepszy. Wszystkie te zdjęcia kojarzą mi się z jakąś akustyczną playlistą na Spotify i dniem spędzonym w domu, z odpoczynkiem. I kotem obok. Bije od nich spokój i piękno. A ja, mam nadzieję, że te fotografie spodobają się Wam tak jak i nam.


Na zdjęciach Gab i Bąbel
skydancing.pl

18 comments:

  1. Ciekawe co przygotowywaliście...

    ReplyDelete
    Replies
    1. przygotowywałyśmy jeśli już ;>

      Delete
    2. dlatego nie odpowiedziałam na to!!!!

      Delete
  2. zdjęcia są rewelacjne, zwłaszcza to z Bąblem :) uwielbiam czarne kociaki.

    ReplyDelete
  3. Piękne zdjęcia! :)
    Z miłą chęcią obserwuję i zapraszam do mnie! :)
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  4. Brakuje mi ostrości na zdjęciach :) ale reszta jak najbardziej mi się podoba. Te zdj kojarzą mi się z taką delikatnością, subtelnością ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ostrość jest tam, gdzie być powinna :-) Taki był mój zamysł! Dziękujemy pięknie i cieszymy się, że się podobają!

      Delete
  5. Spoglądałam na te lub podobne spodnie łapczywym okiem w sklepie ! <3 są naprawdę świetne!
    Idealnie opisałaś atmosferę zdjęć. Do tego stopnia, że aż poczułam aromat kawy i spokojną muzykę o poranku <3

    ReplyDelete
  6. Ale fajne zdjęcia! A to połączenie spodni i koszuli jest świetne!
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  7. Jak się patrzy na te zdjęcia to chciałoby się do nich wejść i tam zostać. A tym samym kubkiem i w tej samej scenerii. Jako kociara nie mogę się powstrzymać, żeby nie pochwalić tego uroczego kociska. Piękny!

    ReplyDelete

--- WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA ---

Dziękuję za każdy komentarz, jest dla mnie ogromną motywacją.
Zostaw link do bloga, na pewno go odwiedzę/zaobserwuję.
Nie odpowiadam na LBA, ale dziękuję za każdą nominację. ♡