2017-02-03

Something good

Hej kochani! Miałam w planach pójść dziś na zdjęcia gdzieś dalej niż dwieście metrów od domu, ale pogoda pokrzyżowała moje plany. Co chwilę pada, jest niesamowicie mgliście i ciemno, a do tego wszechobecna ciapa zamiast śniegu. Dlatego dziś witam się z Wami ze swojego pokoju, a konkretnie z łóżka. I korzystając z tego, że dziś zrobiłam sobie wolne pokażę Wam kilka rzeczy, które podbiły moje serce i chyba już nigdy się z nimi nie rozstanę! Mam nadzieję, że i Wam się spodobają.

Pierwszą rzeczą jest ten cudowny szary sweterek, który pokazywałam Wam ostatnio. Zamawiając go nie miałam pojęcia, że okaże się być tak piękny. Ma przemiły materiał i kolor, który uwielbiam. Bałam się, że okaże się być zbyt krótki, bo na stronie dostępny jest tylko jeden uniwersalny rozmiar, ale jest luźny i idealny do spodni z wysokim stanem! Myślę, że pokażę go tutaj jeszcze nieraz!
Kolejna rzecz to... papiloty? Wałki do włosów? Chyba bardziej papiloty, którym zawdzięczam fryzurę z poprzednich zdjęć. Jeśli obserwujecie mnie na Instagramie to pewnie pamiętacie jak trzy tygodnie temu rozpaczałam, że fryzjerka zrobiła mi okropne loki, wyglądałam jak baranek. Gdybym wcześniej miała te papiloty to nigdy w życiu nie poszłabym do fryzjerki! Moje włosy zawsze rozplątywały się po chwili, a dzięki nim fale nadal są w świetnym stanie, bez użycia lakieru do włosów.
Zawsze bałam się zamawiać z chińskich stron spodnie, bo przyjdą za małe, za szerokie w nogawkach... Ostatnio zaryzykowałam i muszę Wam powiedzieć, że są o niebo lepsze niż te, które kupuję w sieciówkach! A kolejnym plusem jest lekkie wyszczuplenie, co mi się bardzo spodobało.
Mówiłam jak bardzo uwielbiam zegarki z chińskich stron? Jeśli nie, to mówię. Jeden z nich jest dla mojej mamy. Mam już kilka takich zegarków, na każdy dzień inny :D Moja mama już się ze mnie śmieje, że się uzależniłam, ale to nic! 
I ostatnie już moje zamówienie... Zestaw startowy z Semilac! Zmęczona po ciągłym poprawianiu lakieru, odbijaniu się poduszek stwierdziłam, że czas wreszcie zainwestować w lampę i lakiery hybrydowe. Po pierwszej próbie jestem bardzo zadowolona, ciekawe jak będzie dalej.

Sweater - here || Silver Watch - here || Beige Watch - here || Hair Rollers - here || High Waisted Jeans - here

27 comments:

  1. Właśnie też rozmyślam nad hybrydami Srebrny zegarek jest śliczny!
    AGNIESZKAA-ES.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  2. Jesteś idealnym dowodem na to, że w krótkich włosach można wyglądać pięknie :) !
    Tyle teraz piszą o tych lakierach Semilac, sama chciałabym kiedyś je wypróbować.
    Ładny sweterek!
    Diamentowe myśli - kilk

    ReplyDelete
  3. U mnie przez kilka dni padał śnieg, ale dziś zaczął padać deszcz i śnieg stał się taką papką.
    Śliczny sweter :) Lubię patrzeć na ładne zegarki, ale sama żadnych nie noszę.
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  4. Ale ślicznie Ci w takiej fryzurze! Świetne te zegarki, ja ostatnio też się chyba uzależniłam od ich zamawiania, haha!
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  5. Jesteś śliczna, wiesz o tym prawda? Te loki tylko podkreśliły Twoją urodę *.* Nie mogę się napatrzeć, jeszcze sweterek, do tego szary (mój ulubiony kolor) ahhh... ❤

    ReplyDelete
  6. Myślałam właśnie o tym zestawie startowym do hybryd. Sweterek śliczny. Poza tym bardzo ładnie ci w lokach!

    WWW.PIANKAOFSTYLE.PL-KLIK!

    ReplyDelete
  7. Ślicznie ci w takich loczkach. :) U mnie też taka dziwna pogoda. Niby ciepło, ale szaro buro.

    ReplyDelete
  8. Prześliczna! ;)
    Aaa mam taki sam srebrny zegarek! Kupiłam go w Azji ! <3

    ReplyDelete
  9. Bardzo ładne zdjęcia, a fryzura boska :) A zegarki! Piękne!

    ReplyDelete
  10. Też mam podobny szary sweterek i również go uwielbiam haha :D
    mój blog, hooneyyy

    ReplyDelete
  11. Świetny ten sweterek, ładnie ci w lokach :)
    Pozdrawiam, mój blog.

    ReplyDelete
  12. U mnie taka sama pogoda :(
    Piękny zarówno sweterek jak i zegarki! Choć zegarek mam jeden to już planuje kolejne zakupy, takich nigdy za dużo!

    ReplyDelete
  13. cudny sweterek i ten srebrny zegarek (beżowy miałam kiedyś taki sam) :) Twoje zdjęcia nawet na łóżku sa super, więc mysle ze nikomu to nie przeszkadza ;P a niektóre spodnie na chińskich stronach sa bardzo fajne, ciesze się że co raz więcej osób sie do tego przekonuje.

    ReplyDelete
  14. Taka pogoda za oknem potrafi dobić każdego - wczoraj wyszłam z domu z aparatem, po czym ani razu nie wyciągnęłam go z futerału! Jest brzydko, szaro i mokro.
    Podpytuję, gdzie kupiłam papiloty? :)

    ReplyDelete
  15. zegarek jest świetny i sweter też :) zastanawiam się tylko jak zawija się włosy na takie papiloty xD

    pozdrawiam,
    katarzynakoziej.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nawija się :) w linku do nich jest pokazane jak wyglądają na włosach

      Delete
  16. Post rewelacyjny! ♥ Śliczny sweterek! Po za tym w lokach ci do twarzy :)
    MELA BLOG ¦

    ReplyDelete
  17. Wszystkie rzeczy śliczne, nie pomyślałabym, że takie świetne fale mogą wyjść po takich papilotach :o
    Lakiery hybrydowe mi też ułatwiły życie i to bardzo :D

    amelia-bloog.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Świetne rzeczy! Ale srebrny zegarek i sweterek są cudowne! :3

    Pozdrawiam ♥
    Ola z bloga: vleksvndrv.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. To jeden z moich największych celów życiowych- być wdzięcznym za to, co mam ;)
    Gdy jestem w Polsce przeważnie jest to Warszawa, ale kto wie... Może kiedyś udałoby nam się wyskoczyć na kawę i kilka fotek ;*
    Trzymaj się cieplutko ;*

    ReplyDelete
  20. ślcizne zegarki :) mega mi się podobają :)
    http://olusky.blogspot.com/2017/02/najmodniejszy-kolor-w-tym-sezonie.html

    ReplyDelete
  21. Zegarki piękne :)
    Również sweterek bardzo ładnie się prezentuje :)

    ReplyDelete
  22. Śliczne zdjęcia! Sweterek super :)

    ReplyDelete
  23. bardzo ładny wpis a canon jak zawsze różówy
    pozdrawiam bokeh
    skydancing.pl

    ReplyDelete
    Replies
    1. bokeh nie pozdrawia
      ale ja pozdrawiam Gab i Skydancing
      ps to nie canon
      to moja cudna krzywa ot co

      Delete

--- WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA ---

Dziękuję za każdy komentarz, jest dla mnie ogromną motywacją.
Zostaw link do bloga, na pewno go odwiedzę/zaobserwuję.
Nie odpowiadam na LBA, ale dziękuję za każdą nominację. ♡