23/02/2017

I have not failed

Nie odniosłem porażki. Po prostu odkryłem 10 tysięcy błędnych rozwiązań. A my, ile razy poddajemy się po jednej próbie? Ile razy powtarzamy, że to nam nie wychodzi, a do tamtego się nie nadajemy? Może nie nadajemy się do wszystkiego, ale zawsze znajdzie się coś, co sprawi nam ogromną przyjemność. Coś, co będziemy chcieli robić, nawet gdy nie wychodzi tak jak byśmy chcieli, gdy nie wychodzi tak jak powinno. Ale nigdy nie wyciągamy żadnych wniosków z tego, co się nie udało, powtarzamy, że to już było i nie warto zaprzątać sobie głowy. Mamy w głowach swoje własne Ministerstwo Prawdy, które jak w Roku 1984 tuszuje wszystko, co niewygodne z przeszłości. Zgadza się? Nie. Już nie, bo w ostatnim czasie nauczyłam się naprawdę wiele, przede wszystkim tego, by nie obwiniać się za to, co nie wyszło, tylko wyciągać wnioski, działać i robić coś dobrego nie tylko dla innych, ale też dla siebie.

scarf - zaful // bomber jacket- stradivarius (similar here)

15 comments:

  1. To początkowe stwierdzenie jest bardzo trafne!
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  2. mądre słowa. ja jeszcze nad soba w tym kierunku muszę popracować.

    ReplyDelete
  3. jaki piękny bokeh na tych zdjęciach! muszę podpytać o obiektyw, co to za cudo?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 50mm 1.8 od Canona! :)

      Delete
    2. który jest słaby, potwierdzone słowa Kornelii!

      Delete
    3. tak, dokładnie, miałam dopisać, że planuję wymienić go na sigmę 30mm 1.4 :D
      dzięki Gab za pomoc *ukłony*

      Delete
  4. Wszelkie porażki to okazja to odkrycia tego jednego, prawidłowego rozwiązania. :D Cudowne zdjęcia!

    WWW.PIANKAOFSTYLE.PL-KLIK!

    ReplyDelete
  5. Podobają mi się <3 są takie delikatne, piękne!

    ReplyDelete
  6. Życie to nie bajka. Raz jest z górki, a raz pod górkę. Stworzyłaś bardzo mądry i wartościowy tekst. Zgadzam się ze wszystkim co napisałaś, pozdrawiam! ;)
    pauuls.blogspot.com

    ReplyDelete

--- WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA ---

Dziękuję za każdy komentarz, jest dla mnie ogromną motywacją.
Zostaw link do bloga, na pewno go odwiedzę/zaobserwuję.
Nie odpowiadam na LBA, ale dziękuję za każdą nominację. ♡