16/02/2017

Girly things


Gdybyście kiedyś zechcieli powiedzieć, że nie możecie się doczekać klasy maturalnej, bo podręczniki są cieniutkie i są same powtórki to ostrzegam. Wcale nie jest tak fajnie. Powiedziała maturzystka. Przez ostatni tydzień nie miałam czasu nawet na włączenie laptopa, choć kilka postów czeka w kolejce. Wreszcie jednak udaje mi się odpocząć chwilę i napisać tutaj do Was cokolwiek. Chciałabym podziękować za komentarze pod ostatnim postem, niesamowicie się cieszę, że zdjęcia przypadły Wam do gustu! A dziś, z racji tego, że jest niesamowicie ciepło, a słońce zagląda przez moje okno bardzo śmiało - chcę pokazać Wam kilka rzeczy na wiosnę, które przypadły mi do gustu.

Balerinki - here

Kupiłam je z myślą o studniówce, bo wiedziałam, że w szpilkach nie wytrzymam całej nocy. Jednak się nie przydały... Ale po przemyśleniu tego zakupu stwierdziłam, że zostawię je na wiosnę. Fajnie jednak mieć choć dwie pary jasnych butów! A największy plus to wygoda.

Lakier do paznokci - Golden Rose Color Expert nr. 12

Uwielbiam pastelowe kolory, zwłaszcza jeśli chodzi o dodatki i lakiery do paznokci. Choć od jakiegoś czasu robię hybrydy, to jednak czasem warto od nich odpocząć. Wtedy z pomocą przychodzi mi Golden Rose i ich świetne lakiery!

Matowa szminka Avon - Pure Pink

Mini kosmetyczka kotek - Primark

Zegarek Panda - here

Szalik - here

Torebka - here

Koszulka The 1975 - here

Koszula w kwiaty - here

To chyba wszystko, co ostatnio bardzo mi się spodobało. Kilka rzeczy nie zdążyłam jeszcze ubrać na dłużej niż do zdjęć, dlatego póki co nie mogę podzielić się z Wami opinią. Ale to, co zasługuje na dużego plusa tego zamówienia, to zdecydowanie torba, która mieści wszystkie potrzebne mi rzeczy oraz szalik, który zamówiłam do szarego płaszczyka (na który czekam nadal)... Myślę, że za jakiś czas pojawi się więcej zdjęć, zwłaszcza ostatniej koszuli w kwiaty, która jest prześliczna. Co zwróciło Twoją uwagę?

22 comments:

  1. Mimo prostoty uwielbiam balerinki <3 Tym bardziej ten kolor.
    Powodzenia i wytrwałości w nauce ;*

    ReplyDelete
  2. Ostatnia bluzka jest cudowna! Zegarek uroczy bo kocham pandy 😍😇

    ReplyDelete
  3. U mnie w klasie maturalnej tak na prawdę przerabialiśmy normalnie materiał, dopiero na jakieś dwa miesiące przed maturą zaczęliśmy powtórki.

    Koszula wygląda ciekawie. :)

    ReplyDelete
  4. Wszyskie rzeczy ładne, ale baleriny, szalik i lakier do paznokci najbardziej mi sie podobaja.
    I to tło w kropeczki <3

    ReplyDelete
  5. Balerinki cudowne. Ja na wiosnę/lato wybieram baleriny, a nie żadne sandały, szpilki, bo w nich czuję się najwygodniej i najlepiej pasują chyba do mojego wzrostu :) /świetny jest ten szal, z resztą wszystko co dałaś w twoim MUST HAVE bardzo mi przypadło do gustu ;)
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia :) !
    Diamentowe myśli - klik

    ReplyDelete
  6. Podręczniki w klasie maturalnej są cieniutkie? Same grubasy a do tego jeszcze te wszystkie zbiory zadań, które trzeba rozwiązywać - zgadzam się, nie jest fajnie. Bardzo ładny kolor lakieru i cudna koszula :)
    Pozdrawiam, mój blog.

    ReplyDelete
  7. Klasa maturalna, dobrze, że to już za mną haha :D

    Przesłodki zegarek! <3 Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  8. Ale cudowne rzeczy!

    nonstopyou.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Jakie cudowne rzeczy, a w torebce się zakochałam! :)
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  10. Klasa maturalna jest chyba najgorsza. Ja w tamtym roku kończyłam szkołę i nie dość, że musiałam uczyć się do matury to jeszcze do egzaminu zawodowego :)
    Moja uwagę najbardziej zwrócił zegarek. Uwielbiam pandy <3
    Mój blog - Klik

    ReplyDelete
  11. Wszystko wygląda zachęcająco ;) Uwielbiam lakiery z GR ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Przepiękny kolorek lakieru, super szalik! :D
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  13. Polubiłam się już z tą kosmetyczką - jest świetna! I kolor lakieru też bardzo przypadł mi do gustu

    ReplyDelete
  14. Bardzo fajne rzeczy !
    A ja wręcz przeciwnie. Bardzo miło wspominam klasę maturalną, bardzo dużo przyjemnych rzeczy się działo a nauki tylko troszkę więcej. Fakt, że jest mniej czasu na siedzenie przy komputerze :)

    Mój blog-klik !
    Mój kanał-klik!

    ReplyDelete
  15. Przesłodka jest ta kosmetyczka! *.* Także lubię lakiery z Golden Rose

    Zapraszam do mnie

    ReplyDelete
  16. Jejku takie super zdjęcia ,że na początku myślałam ,że są z internetu :)
    Miłego dnia!! Zachęcam do obserwowania :) - obserwuje -
    ONLY DREAMS - KLIK ♥

    ReplyDelete
  17. Jaka słodka kosmetyczka <3

    ReplyDelete

--- WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA ---

Dziękuję za każdy komentarz, jest dla mnie ogromną motywacją.
Zostaw link do bloga, na pewno go odwiedzę/zaobserwuję.
Nie odpowiadam na LBA, ale dziękuję za każdą nominację. ♡