2017-01-28

Winter sunlight

Hej kochani, co u Was? Moje ferie właśnie się kończą, a nie zrobiłam prawie nic. No, może poza angielskim i ćwiczeniami. Uświadomiłam sobie, że zostało mi tak naprawdę niespełna trzy miesiące liceum. Pamiętam dzień, w którym wypełniałam dokumenty i podanie do szkoły, a już niedługo przyjdzie mi aplikować na studia. Idąc do liceum wiedziałam, że chcę wiązać przyszłość z fotografią, marzyłam o studiach w Krakowie, jednak przez te trzy lata podjęłam inne decyzje. Nie mam pojęcia czy będą dobre, czy fatalne w skutkach - czas pokaże. Jednak cieszę się na kolejny, nowy etap w moim życiu. Ale mam w głowie słowa mojej mamy, które powiedziała po moim studniówkowym polonezie... Że oddałaby wiele, by wrócić do szkoły, przeżyć jeszcze raz to wszystko. I wiem, że czasem nie doceniam tego, ile mam możliwości. I choć zostało mi niewiele tego pięknego czasu, to i tak mam zamiar wykorzystać go w stu procentach. Bo kiedyś również za tym zatęsknię.

Scarf - here || Coat - similar here || Tee - here

13 comments:

  1. Ja też chcę korzystać z czasu, który mam, z tego etapu życia na którym się znajduje jak najlepiej. Piękne zdjęcia!
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  2. Ja będę za rok w takiej samej sytuacji jak Ty. Połowę liceum mam za sobą, a wydaje się jakbym papiery tam składała wczoraj. Zdjęcia są śliczne♥
    AGNIESZKAA-ES.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  3. Aplikowanie na studia jeszcze przede mną. Nawet nie jestem w szkole wyższej. Szczerze to chciałbym już pójść gdzieś do szkoły dalej. Masz racje, wykorzystaj ten czas jak najlepiej potrafisz. :)
    MIKOLAJKULICKI.BLOGSPOT.COM-KLIK!

    ReplyDelete
  4. Każdy czas ma swoje piękne momenty i wyjątkowość, dlatego korzystaj z tego jak tylko możesz! ;) ;*

    ReplyDelete
  5. Moje ferie również dobiegają ku końcowi i strasznie nad tym ubolewam :/ Jestem w drugiej technikum więc do matury jeszcze trochę mi zostało..

    ReplyDelete
  6. Pięknie wyglądasz ;)
    niestety jako młodzi ludzie nie doceniamy tego co mamy, ale myślę że tak zbudowany jest świat i tego nie zmienimy ;)



    Kinga Dobrowolska – blog
    Zapraszam serdecznie ♥

    ReplyDelete
  7. Piękne słowa Twojej mamy, niestety nie cofniemy czasu. Super światło na zdjęciach! Życzę powodzenia na maturze i dobrych wyborów.
    Poklikałam w oba linki, jakbyś mogła u mnie to będę wdzięczna ;) Pozdrawiam :>

    ReplyDelete
  8. ja tam już tęsknię za szkołą.. 3lata dopiero mineły;-)
    śliczne zdjęcia:*

    ReplyDelete
  9. Ja jeszcze mam trochę czasu do studniówki, matury i tego wszystkiego :)
    mój blog, hooneyyy

    ReplyDelete
  10. Piękne zdjecia ;) moje ferie własnie się zaczęły ;)

    ReplyDelete
  11. A ja już zaraz kończę studia i nie mogę uwierzyć w uciekający czas. Przepiękne zdjęcia! :)

    ReplyDelete
  12. Piękne zdjęcia!

    Zapraszam na nowy wpis! Koniecznie sprawdź, bo przygotowałam coś fajnego! :)
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM



    ReplyDelete

--- WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA ---

Dziękuję za każdy komentarz, jest dla mnie ogromną motywacją.
Zostaw link do bloga, na pewno go odwiedzę/zaobserwuję.
Nie odpowiadam na LBA, ale dziękuję za każdą nominację. ♡