23/01/2017

Put some grey in your life

Siedzę właśnie z kubkiem zbożowej kawy, jednocześnie ciesząc się wolnym poniedziałkiem. Zawsze powtarzałam, że kawa smakuje najlepiej w piątki. Nieprawda, w wolne poniedziałki również. Pogoda w ostatnim czasie nas nie rozpieszcza, jest szaro, buro i ponuro, dlatego tworzę szary post. Choć uwielbiam czerń, to od niedawna w mojej szafie gości coraz więcej szarości. Naprawdę polubiłam ten kolor, pasuje do wszystkiego! W związku z tym niżej pokażę Wam kilka rzeczy, które w ostatnim czasie zwróciły moją uwagę. Nie są to tylko i wyłącznie ubrania, o nie. Jest tutaj wszystko, co uważam za piękne. Mam nadzieję, że taki post przypadnie Wam do gustu. Dobrego poniedziałku i całego tygodnia!

Coat - H&M || Shoes - Zara || Sweater - here || Coat - Zara

T-shirt - Topshop || Sweater - here || Cropped Sweatshirt - here || Watch - Olivia Burton


18 comments:

  1. Ja też uwielbiam szarości! Muszę się zaopatrzyć w większą liczbę ubrań w tym kolorze :)
    AGNIESZKAA-ES.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  2. Uwielbiam siwy kolor! Siwe paznokcie, siwe swetry, dekoracje, paznokcie! Everything ! <3

    ReplyDelete
  3. Zgadzam się że poniedziałkowa kawa też smakuje dobrze! Szary to zdecydowanie jeden z moich ulubionych kolorów, podobają mi się te zdjęcia :)
    Pozdrawiam, mój blog.

    ReplyDelete
  4. Bardzo podoba mi się ta inspiracja z szarą kuchnia, ogólnie to wszystkie inspiracje idealnie ze sobą współgrają.

    Gorąco pozdrawiam ! Zapraszam na mój blog

    ReplyDelete
  5. Super inspiracje, kota bym mogła przygarnąć ;)

    ReplyDelete
  6. ja uwielbiam szarości! sama ostatnio złapałam się na tym, że wracając z zakupów miałam w torbie szarą bieliznę, szary kubek i dwa szare sweterki :O

    ReplyDelete
  7. eh, a ja przestaję pić kawę ;(
    Nie pomyślałabym, że szare meble w kuchni mogą wyglądać tak dobrze *.*

    amelia-bloog.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. O kurcze, ta kuchnia jest boska! ♥
    Szary od dawna króluje jako mój ulubiony kolor. :)

    ReplyDelete
  9. Uwielbiam szare ubrania ♥ Mam ich najwięcej w swojej szafie.

    Zapraszam na ROZDANIE

    ReplyDelete
  10. Te zdjęcia mnie zainspirowały :)
    Jeśli znajdziesz czas zapraszam do mnie :>
    Pozdrawiam ♥
    http://kinasses.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Ja też uwielbiam szary kolor :)
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  12. kocham szary w każdym wydaniu ;) Obserwuję, świetny blog.
    mój blog, hooneyyy

    ReplyDelete
  13. szary jest najpiękniejszym kolorem, chyba moim ulubionym :)
    ja tam zamiast kawki wolę herbatę jaśminową!

    ReplyDelete
  14. Inspiracje są świetne! Uwielbiam dodatki w szarościach, czerni ;)

    ReplyDelete
  15. dziękuję bardzo <3

    ReplyDelete
  16. Ten post jest dla mnie wielką inspiracja. Kawa w wolne dni smakuje najlepiej ale dokładnie najlepeij w poniedziałek :D
    Zapraszam rownież na mojego bloga :P
    Queend7.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Ooo weszłam na Twojego bloga i od razu pomyślałam jak tu ładniutko :) Ja osobiście lubię szary! Ostatnio nawet wstawiłam sobie szare gumki, do aparatu ! :D Ze względu na moje słabiutkie serce nie mogę pić niestety kawy, za to piję herbatkę z ziółek :D
    Pozdrawiam cieplutko,
    galantyka.blogspot.com

    ReplyDelete

--- WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA ---

Dziękuję za każdy komentarz, jest dla mnie ogromną motywacją.
Zostaw link do bloga, na pewno go odwiedzę/zaobserwuję.
Nie odpowiadam na LBA, ale dziękuję za każdą nominację. ♡