13/01/2017

Gratitude is a vaccine

Hej kochani! Wybaczcie moją dłuższą nieobecność na blogu, ale ostatnio tyle się dzieje, że nie nadążam. Niedawno zostałam uświadomiona, że matura zbliża się wielkimi krokami, a moje umiejętności z matematyki zostały w Rowie Mariańskim. Poza tym, jutro moja studniówka. Dzień, na który wiele osób czeka od początku liceum. A ja ciągle narzekam. To nie takie, to nie siakie i nie owakie. Gdzieś zgubiłam swoje pozytywne podejście i staram się je odnaleźć. Bo szczęście nie jest ani przypadkiem, ani darem bogów. Na co sobie sami zapracujemy to będziemy mieć. W pogoni zgubiłam gdzieś uśmiech i radość z małych rzeczy. Ale halo, trzeba się ogarnąć. Zatrzymać windę by biegnący pan mógł zdążyć, porozmawiać ze starszą panią na przystanku. I zobaczyć ich uśmiech. To przecież niesamowite jak wiele pięknych rzeczy można dostrzec w momencie, w którym zdecydujemy się na to by zwolnić tempo i skupić na tym co już mamy. Na czerpaniu radości z codzienności. To jest właśnie wdzięczność.






Cardigan - here || Tee - here || Bag - here || Panda watch - here || Scarf - here || Pants - Bershka || Shoes - Renee 

24 comments:

  1. Zegarek jest prześliczny. :) Dasz radę na maturze, jeszcze sporo czasu.:D

    ReplyDelete
  2. Stres w niczym nie pomoże, a tylko może zaszkodzić. Także zwolnij dziewczyno, używaj częściej swojego pięknego uśmiehu i ciesz się życiem ! :*

    ReplyDelete
  3. Jaki super sweterek i słodki zegarek. :D

    ReplyDelete
  4. Jak fajnie napisałaś :) Uroczy zegarek! Udanej studniówki!
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  5. Moja siostra tez ma jutro studniówkę,
    ehh matura, jeszcze trochę do niej ;)

    śliczne zdjęcia

    /MAGSAILE/

    ReplyDelete
  6. Na pewno odnajdziesz swoje pozytywne podejście. Dasz sobie radę :)
    Zegarek jest cudowny *.*
    Mój blog - Klik

    ReplyDelete
  7. kiedy zobaczyłam pierwsze zdjęcia od razu pomyślałam: omg wyglądasz jak noora ze SKAM, jesteś prześliczna :)bardzo fajny post, mam nadzieję, że studniówka będzie udana i życzę powrotu pozytywnego nastawienia!
    jeśli masz czas to zapraszam: blueedaisy.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Życzę Ci abyś znalazła swoje pozytywne podejście zwłaszcza jutro w tak ważnym dla każdego licealisty dniu ;)


    Kinga Dobrowolska – blog
    Zapraszam serdecznie ♥

    ReplyDelete
  9. Jestem zakochana w tym swetrze! Jest najpiękniejszy na świecie :) Obyś odnalazła pozytywne podejście.
    Pozdrawiam,
    Aleksandra (Strefa bez Stresu)

    ReplyDelete
  10. Tak, warto zwolnić... Zatrzymać się, choćby dla tego jednego uśmiechu. Sama wiem, że zwolnienie tempa pozwala zauważyć tak wiele pięknych rzeczy, których się wcześniej nie zauważało bo "nie miałam czasu". Czasem wystarczy się rozejrzeć wokół siebie, a można znaleźć szczęście, którego szukało się tak daleko, a było cały czas tuż obok.
    Już trzymam kciuki za maturę, wiem, że dasz sobie radę! A co do studniówki - od teraz brak marudzenia, uśmiech na twarzy, a od razu wszystko będzie pasować! Miłej zabawy jutro ❤

    ReplyDelete
  11. ja swoje podejście optymistyczne choć trochę zapodziałam równo po maturze, albo nawet jeszcze w roku maturalnym. Od tamtej pory jakoś nic nie jest mi łaskawe i udane:) mam nadzieję że u Ciebie będzie lepiej. Zdjęcia jak zwykle piękne <3

    ReplyDelete
  12. Moje umiejętności matematyczne kilka miesięcy przed maturą również były tragiczna. :D Ale wszystko jest jeszcze do nadrobienia! :)

    ReplyDelete
  13. Do mojej studniówki jeszcze rok, już nie mogę się doczekać, a Tobie życzę świetnej zabawy!♥
    AGNIESZKAA-ES.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  14. Świetny sweter! :)
    Z miłą chęcią obserwuję i zapraszam do mnie! :)
    Pozdrawiam! :)

    ReplyDelete
  15. Zaczne od tego, że przepiękne zdjęcia <3
    Mi czas też strasznie ucieka!

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    ReplyDelete
  16. Na maturze dasz radę, jeszcze masz dużo czasu. Udanej zabawy na studniówce :)
    Pozdrawiam, mój blog.

    ReplyDelete
  17. Też się chyba trochę zgubiłam, przez kilka niemiłych sytuacji ostatnio :/ Hah przypomniałaś mi o maturze do której tak strasznie nie chce mi się uczyć, ale wiem, że czas i tak zleci, więc trzeba się wziąć w garść :D
    +uwielbiam te zdjęcia <3

    amelia-bloog.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Świetna stylizacja! :)
    pooositivee.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Piękne zdjęcia i stylizacja ;-) zegarek - mega!
    SHE IMAGINATION

    ReplyDelete
  20. trzymam kciuki za maturę i życzę udanej studniówki :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. super buty i cudowny sweter <3

    ReplyDelete
  22. Przesłodki i przepiękny zegarek panda ! Buty są rewelacyjne!

    Gorąco pozdrawiam > MÓJ BLOG - Zapraszam :) .

    ReplyDelete
  23. Ślicznie wyglądasz , super zdjecia
    http://xthy.blogspot.com/

    ReplyDelete

--- WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA ---

Dziękuję za każdy komentarz, jest dla mnie ogromną motywacją.
Zostaw link do bloga, na pewno go odwiedzę/zaobserwuję.
Nie odpowiadam na LBA, ale dziękuję za każdą nominację. ♡