28/12/2016

Pleated Skirt

Hej kochani, jak tam po świętach? Najedzeni, zadowoleni z prezentów? Spędziliście wystarczająco czasu z bliskimi? Ja starałam się jak tylko mogłam. Przez święta obejrzeliśmy z rodzinką kilka filmów, rozmawialiśmy... Choć minęły one bardzo szybko to i tak jestem zadowolona. W ostatnim czasie dostałam tyle smutnych wiadomości, tyle złego się działo, że postanowiłam coś zmienić, przestać robić coś tylko dlatego by innym się podobało, żyć dla siebie, nie dla innych.. Bo jaki w tym sens? Typowego podsumowania roku 2016 nie będę pisać, nie czuję takiej potrzeby - ważniejsze będzie to, co będzie działo się w najbliższym czasie. Większość rzeczy, które planowałam na rok 2016 nie udało się spełnić, nie zawsze z mojej winy. Jednak jestem trochę zawiedziona i postaram się rok 2017 przeżyć, a nie przeistnieć. Sprawię, by był on warty zapamiętania, by był taki o jakim marzę. A Ty?




Jednakże ten rok nie był aż tak zły. Było sporo pozytywnych sytuacji, wyjazdów, nowych cudownych osób... Pierwsze to relacja z Gab, na którą mogę liczyć zawsze. Nieważne czy jest środek dnia, czy środek nocy. Instagramowe spotkanie z Martyną (tutaj post). I grudniowy wyjazd do Krakowa, z Wiki (post tutaj).
Co poza tym? Kilka pięknych wyjazdów, między innymi ten do Katowic do Martyny. Wyjazd do przepięknego rezerwatu przyrody Prządki i możliwość uspokojenia się, piękne widoki, słoneczny dzień i kilkadziesiąt kilometrów po górkach. Później wyjazd do Wrocławia (post tutaj). Zdecydowanie, to było piękne lato. Uwielbiam Polskę, nowych ludzi i jestem niesamowicie wdzięczna za te wyjazdy.
Co w blogowaniu? Przekroczyliśmy niedawno liczbę 200 obserwatorów! Kilka współprac. Ponad 50 tysięcy wejść. Kilkadziesiąt pięknych maili, w których pisaliście, że Wasze podejście do życia się zmienia. Bardzo się cieszę, że mam tak duży, pozytywny wpływ na Was. Dziękuję, że jesteście!
A na sam koniec, chciałabym życzyć Wam cudownego roku 2017. Byście łapali chwile, żyli i cieszyli się tym życiem. Byście pracowali na swoje szczęście, byście pracowali nad sobą. Bo te najważniejsze zmiany dzieją się w nas. Dzielcie się dobrem, bo ono zawsze wraca. Sprawiajcie, by inni uśmiechali się dzięki Wam.<3
Coat - Orsay | Skirt - similar here | Lace blouse - SH | Choker - Skydance | Bag - here | Shoes - Renee 

31 comments:

  1. Tak szczerze to w tym roku w ogóle nie czułam świąt! Ładne zdjęcia :)

    londonkidx.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Ja czuje się jak kulka po świętach, zdecydowanie za dużo jedzenia :D! Świetne zdjęcia!

    AGNIESZKAA-ES.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  3. Ja też obejrzałam tyle filmów w te Święta - ale to jest obowiązkowy punkt na liście, haha!
    Dobrze, że motywujesz - i motywuj zawsze!
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  4. Świetny wpis! Popieram, by nie robić czegoś dla innych, tylko dla siebie, więc jeśli nie czujesz potrzeby robić podsumowania 2016 roku, bardzo dobrze, że go nie robisz! :) I życzę, by 2017 rok był zdecydowanie dla Ciebie lepszy, byś mogła więcej zrealizować! :)

    ReplyDelete
  5. Jesteś niesamowicie pozytywną osobą❗ Nigdy nie mogę się napatrzeć na Twój uśmiech. Motywujesz cały czas - dziękuję ❤ Niech 2017 będzie dla Ciebie wspaniałym rokiem, spełnionym i co najważniejsze - byś stała się motywacją dla wielu osób, sprawiała, aby ten świat nabrał więcej żywych, radosnych kolorów <3

    ReplyDelete
  6. Kornelia, mam nadzieję, że 2017 będzie dla Ciebie wspaniały - pełen realizacji Twoich pasji i spełnienia najskrytszych marzeń.
    To prawda, nie po to coś robimy, by uszczęśliwiać tym innych. Ważne, by samemu widzieć cel i spełnienie po jego realizacji. Oby jak najwięcej takich momentów dla Ciebie!

    ReplyDelete
  7. Ja dostałam całkiem dużo prezentów i się z tego cieszę, ale nie to jest ważne. Najważniejsze, że spędziłam je z rodziną w miłej atmosferze. Życzę ci najlepszego w 2017 roku.
    Twój blog jest naprawdę dopracowany i mega estetyczny, dlatego obserwuję!

    NATLEMLY by Natalia Łempicka click

    ReplyDelete
  8. Dla mnie ten rok nie byl wcale zly. Odnowilam troche kontaktow, przezylam wiele niezapomnianych imprez i poznalam nowych ludzi. Oby 2017 byl dla kazdego z nas bardzo dobry.
    Zycze udanego Sylwestra

    magdawiglusz.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Dla mnie ten rok był taki jak pozostałe. Nic specjalnego się w nim nie zdarzyło, nic nie osiągnęłam... no, trochę żałośnie. Ale chyba w końcu wezmę się w garść na ten 2017. :)

    Pozdrowionka,
    b l a c k e l e y
    blackeley.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Dla mnie ten rok był fatalny, ale mam nadzieję, że nowy będzie zdecydowanie lepszy :) Tak jak napisałaś nie warto robić czegoś aby podobało się to innym, ważne abyśmy żyli w zgodzie ze samym sobą :) Pozdrawiam i życzę udanego Sylwestra! wy-stardoll.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Ja również życie Ci żeby 2017 rok był lepszy od tego! Świetny post :) Cudowna stylizacja.

    Zapraszam do mnie
    https://happily-pink.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Sliczne zdjęcia! W tym roku u mni nic specjalnego się nie wydarzyło więc mam nadzieję że 2017 mnie zaskoczy :) Szczęśliwego nowego roku!!!
    Mój blog KLIK ♥

    ReplyDelete
  13. Dla mnie ten rok był okropny i mam cichą nadzieję, że już więcej takich momentów jak było w tym, się nie powtórzy. Ale dobrze, że chociaż widocznie Tobie dobrze się powodziło w tym roku :) Ładna stylizacja na zdjęciach :)
    Mój blog

    ReplyDelete
  14. W tym roku również spotkało mnie wiele przykrych rzeczy, ale ostatni miesiąc sprawił, że jest to jednak jeden z lepszych okresów. Czasem małe szczegóły potrafią dać więcej radości niż wielkie wydarzenia! :) Szczęśliwego Nowego Roku! :)

    KRYSIASTYLE.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  15. niestety dla mnie końcówka tego roku była koszmarna! mam nadzieję, że 2017 będzie lepszy:)
    nataliagozdur.blogspot.com ZAPRASZAM!:)

    ReplyDelete
  16. Nie potrafiłam bardzo długi czas poczuć klimatu Świąt a jak w końcu mi się udało to Święta się skończyły... Ten rok był dla mnie dość ciężki dlatego tym bardziej cieszę się na nowy rok! Zdjęcia przecudowne.
    Szczęśliwego nowego roku<3
    ingenuity-charm.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Dziękuję za życzenia i również życzę szczęścia w nowym roku i dużo motywacji do prowadzenia bloga! Też marze o tym, żeby rok 2017 był bardzo udany. Pozdrawiam.
    przewrotowiec.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. gratuluję sukcesów i udanych momentów, a te złe niech staną się nauczką na przyszłość :)
    śliczna sukienka :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Ten 2016 rok był jakiś taki.. neutralny. Trochę świetnych momentów, trochę złych. Tak ogólnie nic powalającego. Ale oczywiście również chcę to zmienić i biorę swoje cztery litery w garść, haha ;D. Kiedyś trzeba zacząć.
    Gratuluję blogowych sukcesów, oby było ich jeszcze więcej :D
    Szczęśliwego Nowego Roku <3!
    zaryzykuj i kliknij

    ReplyDelete
  20. Kocham wyglad i jakosc Twoich zdjec naprawde brawo bo sa super. Moje swieta tez zlecialy szybko i byly rodzinne :) a ten rok uwazam za bardzo bardzo udany bo udalo mi sie duzo zrobic i spełnić wiele marzen! Szczęśliwego nowego roku kochana

    http://caiawichowska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Swięta, Święta i po świętach. Minęły bardzo szybko. Już za kilka godzin przed nami nowy rok. Szczerze? Trochę mi przykro bo 2016 był fantastyczny! I boję się, że 2017 już taki nie będzie ;/
    Wszystkiego Dobrego w Nowym Roku!
    dreamerworldfototravel.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Ja jestem bardzo zadowolona z moich tegorocznych prezentów, jednak nie jest to dla mnie najważniejsze ;) Gdyby ich nie było, te święta były by równie udane :D Śliczne wyglądasz :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    ReplyDelete
  23. Świetna stylizacja.Wspaniałego 2017roku kochana.

    Zapraszam do mnie!

    ReplyDelete
  24. Sukienka świetnie wygląda na tle chłodnego dnia! Wyglądasz jak z innej bajki :-)
    Dobrego roku!

    ReplyDelete
  25. Święta w tym roku zlecialy mi bardzo szybko. Ten rok uważam za udany, a postanowienia których nie udało mi się zrealizować zostawiam na ten rok. Szczęśliwego Nowego Roku! :D
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  26. Szczęśliwego Nowego Roku! Mam nadzieję, że będzie dla Ciebie lepszy od zeszłego :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Piekne zdjęcia. Uwielbiam przeźroczystości i koronki, cudnie sie prezentują . i jesteś bardzo fotogeniczna ♥ Z przyjemnościa obserwuję !
    Pozdrawiam
    http://wear-owska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. pięknie <3

    pozdrawiam
    katarzynakoziej.blogspot.com

    ReplyDelete

--- WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA ---

Dziękuję za każdy komentarz, jest dla mnie ogromną motywacją.
Zostaw link do bloga, na pewno go odwiedzę/zaobserwuję.
Nie odpowiadam na LBA, ale dziękuję za każdą nominację. ♡