2016-12-09

One day in Cracow

30 września wymyśliłam sobie, że dobrym pomysłem jest wyjazd do Krakowa. Kiedy? Zimą! Nigdy nie widziałam tego miasta zimą, więc czemu nie? 6 grudnia o 6:40 wsiadłam w busa i razem z Wiktorią pojechałyśmy zwiedzać. 5 lat temu zostawiłam tam kawałek serca, dawna stolica naszego kraju wydawała się być magicznym miejscem. Jedyne na co liczyłam to śnieg, którego jednak było niewiele. Magia nie była mniejsza mimo braku białego puchu, a ja cieszę się, że wreszcie, po tych kilku latach mogłam odwiedzić jedno z moich ulubionych miast. I nie mogę doczekać się kolejnych wyjazdów! Mam nadzieję, że zdjęcia Wam się spodobają, dobrego dnia kochani! <3









W i k t o r i a < 3 








23 comments:

  1. Takie spontaniczne wypady są świetne! Ja sama mam ochotę na Kraków, bo ostatnio byłam kilka ładnych lat temu. Gdzieś w głowie świta mi pomysł, żeby spędzić tam Sylwestra, ale kto wie... Twoje zdjęcia zachęcają jak najbardziej ! ;)

    ReplyDelete
  2. Kraków jest przepiękny, byłam na dzień jakos na początku czerwca ♥

    londonkidx.blogpsot.com

    ReplyDelete
  3. Kraków to cudowne miasto, w święta musi byc tam pięknie :)
    AGNIESZKAA-ES.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  4. Cudne zdjęcia! Uwielbiam Kraków!

    Zapraszam na nowy post! Sprawdź KONKURS na końcu wpisu - DO WYGRANIA KOSMETYKI!
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM



    ReplyDelete
  5. Jakie piękne zdjęcia.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Jakie urocze zdjęcia. <3 Kraków jest piękny.

    ReplyDelete
  7. Jakie ładne, klimatyczne zdjęcia!
    Muszę przyznać, że Kraków zimą ma swój urok. Gdyby tylko nie smog, który o tej porze roku daje nam nieźle w kość...

    ReplyDelete
  8. Piękne zdjęcia! :)
    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    ReplyDelete
  9. Jejku, zdjęcia wyszły super, takie magiczne! Chętnie bym się tam teraz znalazła!
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  10. Przepiękne zdjęcia! Twoje kadry są bardzo klimatyczne ;)
    Lubię Kraków i jest uroczy, ale chyba bardziej podoba mi się Wrocław :D

    Zostaję na dłużej i dodaję do obserwujących :*
    http://sarowly.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Uwielbiam Kraków, jednak w okresie świątecznym tam jeszcze nie byłam, ale chyba muszę to zmienić, bo wygląda niesamowicie :).

    pozytywnarealistka.blogspot(klik)

    ReplyDelete
  12. Jakie śliczne, klimatyczne zdjęcia! *.* Bardzo marzy mi się odwiedzić Kraków, może nawet w przyszłym roku się uda. Przekonałaś mnie tymi zdjęciami, że warto jest tu zawitać zwłaszcza zimą ❤

    ReplyDelete
  13. Piękne zdjęcia! Ja na szczęście mam trochę bliżej do Krakowa, dlatego bywam tam kilka razy w roku, a jarmark świąteczny w tym mieście, to moja ulubiona pora wycieczek do Krakowa <3

    blondynkaczuje.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Cudne zdjęcia - można wiedzieć czym robisz i w czym przerabiasz? Są takie.. lekkie :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Canon 70D + 50mm 1.8, obrabiam w Photoshopie CS 6 ;)

      Delete
  15. Musiałyście mieć mega udany wyjazd. Zdjęcia prześliczne :D
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  16. So many beautiful pictures, I would love to visit Cracow one day, I think it's beautiful. You have a great blog, would you like to follow each other?

    ReplyDelete
  17. Zdjęcia są cudowne! Bardzo zazdroszczę Ci tego wyjazdu. Ja nie miałam jeszcze okazji oglądania Krakowa o tej porze roku, ale mam nadzieję, że kiedyś to nadrobię!
    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  18. Kraków wiecznie żywy! My byliśmy latem, mnóstwo ludzi i pozytywnych emocji. Też spontanicznie ;-)

    ReplyDelete
  19. Od jakiegoś czasu marzy mi się Kraków, choć byłam chyba w maju lub czerwcu :) uwielbiam to miasto, ma wspaniały klimat moim zdaniem, mogłabym siedzieć i wpatrywać się w tych wszystkich ludzi, bo nawet to jak chodzą jest zupełnie inne niż np. W Warszawie :) przyjrzyj sie kiedys :D

    ReplyDelete

--- WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA ---

Dziękuję za każdy komentarz, jest dla mnie ogromną motywacją.
Zostaw link do bloga, na pewno go odwiedzę/zaobserwuję.
Nie odpowiadam na LBA, ale dziękuję za każdą nominację. ♡