23/12/2016

Christmas time


Hej kochani, dodałam dziś post po czym przypomniałam sobie, że miałam go dodać później... Ale wpadka. No nic, każdemu się zdarza! Tegoroczne odliczanie do Wigilii minęło mi zbyt szybko, prawie w ogóle nie czuję atmosfery świąt, niewiele w nich magii w tym roku, co spowodowane jest zapewne brakiem śniegu. Ale przecież nie o to tutaj chodzi, prawda? Nie o komercję, ale o nas samych, o zmianę w nas. Choć moja wena i motywacja w grudniu sięga prawie zeru, to mimo wszystko chciałabym dziś złożyć Wam świąteczne życzenia.

Kochani, życzę Wam przede wszystkim uśmiechu, szczerego. Byście umieli cieszyć się z najdrobniejszych rzeczy i uczyć, wyciągać wnioski i lekcje z każdego momentu, dobrego i złego. Byście doceniali to, co już macie i pracowali nad sobą. Spędzajcie czas z bliskimi, bo nigdy nie można być pewnym, co może się stać za chwilę. Dawajcie z siebie jak najwięcej, bo dobro zawsze wróci. I żyjcie.
Życzę Wam również cudownie spędzonej z bliskimi Wigilii, pięknych, wartościowych prezentów od serca. Byście nie kłócili się z rodziną i pomagali sobie nawzajem.  I szczęśliwego Nowego Roku <3
SZALIK - TUTAJ

20 comments:

  1. Ale ładne zdjęcia! Wesołych, rodzinnych Świąt kochana!
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  2. U mnie padało dziś trochę śniegu, ale mimo to nie czuję świąt. Śliczne zdjęcia(piszę to chyba już po raz drugi) :)

    ReplyDelete
  3. Wesołych Świąt i szczęśliwego Nowego Roku!

    WWW.PIANKAOFSTYLE.PL-KLIK!

    ReplyDelete
  4. Cudowne zdjęcia! Ja życzę Ci wszystkiego czego sobie zamarzysz! Wytrwałości i uporu w dążeniu
    do celu! :)
    http://lone-gunmens.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Cudowne ! <3
    Ciepłych i radosnych świąt pełnych miłości <3

    ReplyDelete
  6. Przecudne zdjęcia! Uwielbiam sesje z zimnymi ogniami :)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    W najnowszym poście relacja ze spotkania blogerek :)
    spiked-soul.blogspot.com

    Wesołych Świąt!
    Elwira Charmuszko

    ReplyDelete
  7. Jestem zauroczona w tych zdjęciach *.*
    Piękne życzenia - nie pozostało mi nic innego jak powiedzieć nawzajem... Chociaż dołączę jeszcze jedno życzenie: szczęścia z Bartkiem ❤

    ReplyDelete
  8. Cudne zdjęcia!! Kocham, kocham, kocham :)) Pozdrawiam i zapraszam na:
    maggie-fashion-style.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Jejku te zdjęcia tak bardzo mnie się podobają! Genialne są ! ♥

    londonkidx.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. ale piękne zdjęcia :) ja w sumie dzisiaj trochę czuję tę atmosferę, ale kompletnie nie wiem kiedy ten czas oczekiwania zleciał...
    Wesołych Świąt!
    http://karik-karik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Przepiękne zdjęcia ;) Mają ten klimat.
    Życzę także Wesołych Świąt :>

    ReplyDelete
  12. Jejku jesteś taka śliczna! Boskie zdjęcia <3
    Życzę Ci Wesołych Świąt oraz dalszych sukcesów na blogu <3

    http://klaudia-modelska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Ja miałam małą niespodziankę bo w Wigilię spadł śnieg. Piękne zdjęcia! :)
    Wesołych świąt!
    Mój blog - Klik

    ReplyDelete
  14. Kochana! Chciałabym Ci życzyć wszystkiego najwspanialszego na święta - dużo zdrowia, szczęścia, uśmiechu, samych sukcesów i spełnienia marzeń! Mam nadzieję, że spędzisz te święta we wspaniałej, radosnej atmosferze w gronie najbliższych Ci osób!

    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM



    ReplyDelete
  15. Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku :)

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. właśnie zakochałam się w Twoim blogu. Zdjęcia mega sztos! Od razu lecę na instagram!!
    BLOG
    INSTAGRAM

    ReplyDelete
  17. Świetny post ;)

    https://strangegirl30398.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. ale cudowne zdjęcia! nie wiem czemu dopiero Cię dodaję, ale dodaję <3

    ReplyDelete
  19. Piękny, nostalgiczny uśmiech :-)

    ReplyDelete

--- WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA ---

Dziękuję za każdy komentarz, jest dla mnie ogromną motywacją.
Zostaw link do bloga, na pewno go odwiedzę/zaobserwuję.
Nie odpowiadam na LBA, ale dziękuję za każdą nominację. ♡