16/12/2016

Change brings happiness

Nie macie pojęcia jak bardzo się cieszę z wolnego piątku! Choć przerwę świąteczną zaczynam już w środę to moja szkoła robi właśnie dziś coroczną akcję dla gimnazjalistów, więc ostatnie klasy mają w tym czasie wolne. To jeden z niewielu plusów bycia maturzystą, bo przez ostatni czas nie miałam czasu kompletnie na nic, nawet na zrobienie pięciu zdjęć, chociaż kilka postów czeka na publikację. Przez ostatni czas łapałam się często na tym, że jeszcze nie zdążyłam otworzyć oczu, a już spisywałam cały dzień na straty. Dużo czasu poświęciłam na to, by inni byli zadowoleni i straciłam całą radość z oczekiwania na święta, nie pojawił się u mnie żaden vlogmas... Zmarnowałam połowę grudnia, ale te kilka dni jest szansą by to naprawić.
Jak? Przede wszystkim chcę spędzić czas robiąc to, na co naprawdę mam ochotę. Wypełnię ten czas świąteczną muzykę, przeczytam książkę. Upiekę kolejną porcję pierników. Spędzę czas z bliskimi. To tylko kilka z moich planów. To czas na wyciszenie, uspokojenie, podjęcie decyzji i zakończenie tego, co nie służy szczęściu. Nowy początek, czysta karta. I przede wszystkim wiara w siebie i swoje możliwości. Bo nic się nie zmieni, jeśli sami się nie postaramy.

Znajdź czas dla siebie, dla swoich przyjemności. Zrób sobie pyszną herbatę, kawę albo gorącą czekoladę. Odpocznij, przestań się przejmować wszystkim. Nie myśl o tym, czego nie chcesz. Obejrzyj coś fajnego na Youtube, jakiś pozytywny film. Daj sobie szansę na poczucie tej wspaniałej świątecznej atmosfery.

Ubierz się ciepło i wyrusz na spacer. Nieważne, czy będzie trwał godzinę, czy piętnaście minut. Odetchnij. Pójdź do lasu. Pada śnieg? Zbierz bliskich i ulepcie bałwana, urządźcie bitwę na śnieżki. Ale bez ciągłego narzekania, że za zimno, że macie mało czasu, by bawić się w coś takiego. Cieszcie się chwilą i celebrujcie ją z całych sił.

Zrób sobie prezent od siebie dla siebie. Przecież nic tak nie cieszy spełnienie swojej drobnej zachcianki. Fajne, cieplutkie rękawiczki, torebka albo czapka. To nic wielkiego, a cieszy. Torebkę ze zdjęcia zamówiłam z myślą o swojej studniówce, która będzie za miesiąc. Jest przepiękna i poprawiła moje samopoczucie. Widzicie jakie to proste? :)

Szalik - klik || Torebka - klik

13 comments:

  1. Za to kocham przerwy świąteczne! Można popiec ciastka, pospacerować, pogadać ze znajomymi i przede wszystkim przemyśleć dużo spraw! :)
    https://lone-gunmens.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Jak zwykle świetnie wyglądasz
    zazdroszcze tyle wolnego
    ja o ile dobrze pojdzie wolne bd miec dopiero od przyszłego piatku

    ReplyDelete
  3. Pomysły świetne, niestety ja z racji że miałam teraz urwanie głowy z nauką będę musiała odespać te wszystkie dni :')
    Może obs za obs ? Jeśli tak zacznij i zawiadom u mnie na blogu :) Anishia0144.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Ja wykorzystam ten czas głownie na odpoczynek od szkoły i tego ciągłego biegu :)
    AGNIESZKAA-ES.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  5. Przerwa świąteczna to dobry czas, żeby odpocząć i zrobić coś dla siebie oraz bliskich :D
    http://deliciousfood98.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Ja wolne mam dopiero od piątku. Bardzo ładna torebka :D
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  7. Uwielbiam te przerwy za to, że wreszcie można zrobić coś produktywnego!

    WWW.PIANKAOFSTYLE.PL-KLIK!

    ReplyDelete
  8. Zazdroszczę Ci dłuższego wolnego.Kompletnie w tym roku nie czuję świątecznego klimatu.Śliczna torebka z ostatniego zdjęcia :)

    SUNSHINE-WIKA.BLOGSPOT.COM [KLIK]

    ReplyDelete
  9. taki prezent świąteczny dla siebie to fajna sprawa:)
    zazdroszczę wolnego piątku :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Ja tak samo wyczekuje nadal wolnego bo nie mam czasu kompletnie na nic! W przerwe swiateczna bede wszystko nadrabiac :) super zdjecia, maja piekny odcien tak jak caly blog, buziaki!

    http://caiawichowska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Racja, sami musimy zadbać o swoje szczęście! Trzymam kciuki, by te najbliższe dni były dla Ciebie baaaardzo udane!
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  12. Życzę udanej i pełnej miłości przerwy świątecznej ! ;* ;)

    ReplyDelete

--- WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA ---

Dziękuję za każdy komentarz, jest dla mnie ogromną motywacją.
Zostaw link do bloga, na pewno go odwiedzę/zaobserwuję.
Nie odpowiadam na LBA, ale dziękuję za każdą nominację. ♡