2016-11-27

Hello cold days

Nie spodziewałam się zimy w listopadzie, a zwłaszcza tak pięknej. I choć za oknem znowu zaczęło prószyć śniegiem, to nie jest tak pięknie jak kilka dni temu. Kiedy tylko liście opadną z drzew, a za oknem robi się szaruga to nie mogę doczekać się pierwszego śniegu. Na ulicach pojawiają się świąteczne dekoracje, w sklepach słychać Let it snow i inne typowo grudniowe piosenki. A jeśli mam być szczera - uwielbiam nawet komercyjną magię świąt. Podoba mi się to, że już w listopadzie możemy nastroić się pozytywnie do Bożego Narodzenia. Zaczynam wtedy planować zimowe posty, świąteczne sesje. Tworzę swoje postanowienia na grudzień. Celebruję każdą, nawet najmniejszą pierdołę i piję hektolitry kawy z piankami i czekoladą. A Ty, masz już plany i postanowienia na grudzień? Jeśli nie - zainspiruj się śmiało!

1. Udekoruj swoje mieszkanie lub pokój.
Spraw by ta szaruga za oknem zrobiła się mniej szara, a Twój kącik bardziej przytulny! Poszukaj ciekawych projektów DIY i poświęć się temu. Rok temu pokazywałam jak przygotowałam swoje lampiony świąteczne, o tutaj.

2. Zaopatrz się w zapas gorącej czekolady, syropu piernikowego i bitej śmietany.
No bo kto nie lubi gorącej czekolady z cynamonem? Albo piernikowej kawy? Jest ktoś taki? W internecie można znaleźć milion różnych przepisów na syropy do kawy, jednak żaden z nich nie przypadł mi do gustu w stu procentach. Dlatego robię je po swojemu, chcecie przepisy?


3. Wybierz się na Jarmark Bożonarodzeniowy!
To świetna okazja do spróbowania czegoś dobrego, odkrycia nowych smaków. Możesz zrobić wiele pięknych, klimatycznych zdjęć, spotkać się ze znajomymi i spędzić ten czas bardzo miło. Może akurat zainspirujesz się do stworzenia jakiejś dekoracji, albo znajdziesz coś co Ci się spodoba i umili oczekiwanie na święta?

4. Obejrzyj świąteczny film, posłuchaj muzyki, przeczytaj książkę.
Chyba nie ma lepszego sposobu na wieczór niż kubek gorącej czekolady i fajny film. Moim ulubionym świątecznym jest The Holiday i Love Actually, choć znam je na pamięć to i tak czekam na zimowe miesiące by móc je obejrzeć znowu. Oprócz tego czytam W śnieżną noc i Opowieść Wigilijną oraz tworzę świąteczną playlistę na Spotify!




5. Wyślij kartki świąteczne.
Choć teraz w modzie wysyłanie krótkich SMS-ów albo życzeń na Facebook'u to i tak uwielbiam wybierać się na pocztę, kupować znaczki, doklejać je, a później wrzucać kartki do skrzynki. Uwielbiam również szukać kartek, które chcę wysłać, albo robić je własnoręcznie. Chyba taka kartka cieszy bardziej niż krótkie facebookowe życzenia, prawda?

6. Spróbuj jazdy na łyżwach!
Wstyd się przyznać, ale jazdę na rolkach kaleczę niesamowicie i ciągle twierdzę, że to nie dla mnie. Zdania chyba nigdy nie zmienię. Ale łyżwy to co innego, choć nie jestem mistrzynią to raz w roku z chęcią wybieram się na lodowisko by się powygłupiać i zaliczyć kilka upadków!

Jakie są Wasze pomysły na spędzenie grudnia?

23 comments:

  1. Dekorowani pokoju na święta/zimę to u mnie podstawa na nadchodzący klimat! Nawet nie wiesz jak zazdroszczę Ci śniegu, na zdjęciach wyglądasz cudownie, a to ostatnie zdjęcie jest cudowne!

    Mój blog

    ReplyDelete
  2. Śliczne, zimowe zdjęcia! Aż szkoda, że za oknem brzydka jesienna pogoda :/

    ReplyDelete
  3. U mnie dekorowanie sprowadza się do postawienia choinki z brokatowego styropianu na biurku.
    Śnieg popadał w mojej miejscowości przez chwilę, więc prawie że go nie było widać już po godzinie.
    Prześliczne zdjęcia :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  4. Świetne pomysły! Ja też mam trochę planów i zamierzam wykorzystać grudzień najlepiej jak się da! A przepisy na syropy do kawy chętnie bym przeczytała!
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  5. bardzo lubię ten świąteczny klimat, już nie mogę doczekać się świąt ;) cudowne zdjęcia ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    ReplyDelete
  6. Cudowne zdjęcia!
    Ja nie lubię gorącej czekolady z cynamonem i piernikowej kawy haha, chyba jestem jedyna :D

    lusialuska.blogspot.com✿

    ReplyDelete
  7. Bardzo klimatyczne, zimowe zdjęcia. Niestety zima przeważnie dobrze wygląda tylko na zdjeciach :D

    Zapraszam do siebie www.izabiela.pl

    ReplyDelete
  8. Ostatnio dołączyłam do listowej grupy i już nie mogę się doczekać grudnia oraz wysyłania świątecznych kartek *.* Moim ulubionym filmem świątecznym jest "Wojna na bomki" - co roku go oglądam, ale nigdy mi się nie znudzi!

    ReplyDelete
    Replies
    1. AAA!!! Nie oglądałam jeszcze, dziekuje!!<3

      Delete
  9. Przepiękne, wręcz magiczne zdjęcia.:) U mnie śniegu jeszcze nie było.

    ReplyDelete
  10. Magiczna atmosfera! <3 Uwielbiam !
    Właśnie jestem w trakcie tworzenia postu o takich małych wielkich grudniowych pomysłach ;)

    ReplyDelete
  11. Ja nastrajam się dopiero w połowie grudnia, ale kilka ozdób świątecznych już kupiłam i nie mogę się doczekać aż udekoruję pokój <3

    ReplyDelete
  12. Ja poproszę przepisy na świąteczne syropy! A wysyłanie świątecznych kartek uwielbiam! Szkoda, że tak mało osób kontynuuje tą tradycję :(

    blondynkaczuje.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. gorąca czekolada to najlepsze co może być! :P
    mój blog, hooneyyy

    ReplyDelete
  14. A ja nienawidzę świąt i zawsze czekam aż przeminą. Mogę oglądać te wszystkie filmy, chodzić w golfach, pić kakao ale to i tak niestety niczego nie zmieni. Jak dla mnie święta są sztuczne. Masz bardzo fajny wygląd bloga :) Zapraszam do mnie http://okiemmoralnegoczlowieka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. ja koniecxznie muszę się wybrać do sklepu po produkty z punktu drugiego! strasznie stęskniłam się za taką zimową kawą :(
    http://karik-karik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Ja staram się nie myśleć w listopadzie o świętach, bo później jak one przyjdą to już nie czuję tej świątecznej atmosfery. Jakie fajne zdjęcia.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Uwielbiam dekorować mój pokój czy też cały dom na święta. To najbardziej pomaga mi w odczuciu świątecznej atmosfery :) Bardzo chętnie poznam Twoje przepisy :)
    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  18. Wczoraj w końcu zaczęłam dekorować swój pokój powoli, ale niestety długo się tym nie nacieszę, bo dziś już wracam na studia. Ale zapaliłam pierwszą świąteczną świeczkę i było cudownie! Bardzo chętnie skorzystam z Twoich przepisów, więc czekam :)

    Pozdrawiam :*
    miniifluff

    ReplyDelete

--- WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA ---

Dziękuję za każdy komentarz, jest dla mnie ogromną motywacją.
Zostaw link do bloga, na pewno go odwiedzę/zaobserwuję.
Nie odpowiadam na LBA, ale dziękuję za każdą nominację. ♡