2016-11-19

December gift ideas

Grudzień zbliża się wielkimi krokami i choć pogoda robi się znowu wiosenna, trzeba zacząć myśleć o mikołajkowych i świątecznych prezentach dla bliskich! Szczerze mówiąc w tym roku po raz pierwszy zabrałam się za to już w listopadzie, a nie jak zwykle na ostatnią chwilę. Dzięki temu udało mi się ominąć największe kolejki we wszystkich sklepach, z czego niesamowicie się cieszę. Czekam jeszcze tylko na kilka paczek i mogę zacząć moją ulubioną czynność, czyli pakowanie! Nie wiem czy tylko ja tak mam - uwielbiam zawijać prezenty w piękne papiery, dołączać ręcznie zrobione bileciki.. :) Dlatego dziś, by wprowadzić Was w grudniowy klimat - co nieco o moich pomysłach na upominki. Buziaki!

Lubicie Instagrama? No pewnie, to pytanie retoryczne, bo kto nie lubi! Ostatnio otrzymałam swój pierwszy Instabook. Gdy tylko zobaczyłam uroczo zapakowaną paczuszkę - przepadłam. Album jest świetnej jakości - to najważniejsze. Zdjęcia są idealnie odwzorowane. Jedyne czego żałuję to tego, że wybrałam miękką okładkę. Następnym razem na pewno wybiorę twardą. W albumie umieściłam wszystkie wspomnienia z roku 2016, zdjęcia ze swojej osiemnastki, z rodzicami, te świąteczne... I oczywiście kawę! Moje zamówienie było zrealizowane bardzo szybko, dlatego taki prezent możecie sprawić bliskim nawet w ostatniej chwili. Myślę, że taki album wspomnień jest idealnym prezentem.

A do 31.12 na printu.pl na hasło "kornelia" dostaniecie 15% rabatu na własnego Instabook'a!


W ostatnim czasie jestem zakochana w zegarkach, choć nigdy wcześniej ich nie nosiłam. W poprzednim poście pokazałam Wam ten z Zaful. Dziś moim pomysłem jest ten od Gino Rossi, który wykonany jest o niebo lepiej. Nie tylko mnie się on spodobał, moja mama czasem go nosi, co dowodzi temu, że elegancki zegarek jest zawsze trafionym upominkiem!
Jest tutaj ktoś kto nie przepada za słodyczami? No, oprócz mnie, bo trochę się od nich odzwyczaiłam... Ale świątecznej Milce nie odmówię nigdy! Chyba każdy z nas dorzuca do prezntów słodycze, warto postawić wtedy na te świąteczne. Mają takie urocze opakowania!
No i świeczki - ale z nimi jest tak jak z perfumami, nie zawsze trafimy idealnie. Mam jednak kilka sprawdzonych zapachów, delikatnych, przytulnych. Jednym z nich jest właśnie Soft Blanket od Yankee Candle. Kolejnym bardzo ładnym jest też White Tea, choć nie jest tak otulająca, jak kocyk.
Maniacy kolorowych skarpetek - przyznawać się czy jesteście tutaj. Mam kilkadziesiąt par takich skarpetek i ciągle dokupuję nowe. Ciepłe skarpetki albo kapcie zawsze są świetnym prezentem, bo przecież każdy lubi gdy jest mu ciepło w te chłodne zimowe dni! Te ze zdjęcia powyżej pochodzą z Pepco, gdzie wybór świątecznych gadżetów staje się większy co roku.
Ogromny kubek wypełniony słodyczami, woskami czy wyżej wymienionymi skarpetkami - czemu nie? W zeszłym roku podobne prezenty zrobiłam moim koleżankom - i o ile się nie mylę, podobały im się!

Jakie są Wasze propozycje prezentów? Może ja się zainspiruję Wami!

30 comments:

  1. piękne rzeczy podoba mi się zegarek i kartka

    ReplyDelete
  2. Fajnym prezentem jest np. obiektyw do aparatu! Instabook jest idealny dla przyjaciółki ♥

    londonkidx.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Oj przyznaje sie ze jestem fanka kolorowym skarpet a przede wszystkim papci - ostatnio wyczaiłam przeurocze z Nanu Nana 😍
    Kocham yankee candle

    ReplyDelete
  4. Ja mam zawsze z tym problem. Na pewno te mi się przydają :)
    www.checkereed.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Instabook jest super! Ostatnio też dostałam swojego ;)
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Instabooki są świetne. Fajny sposób na wykorzystanie zdjęć i nie tylko. Zegarek jest prześwietny!

    / Zapraszam na mój blog / Odwiedzam każdy blog zostawiony w komentarzu :)

    ReplyDelete
  7. Proporcje trafione w dziesiątkę! Według mnie książki też sprawdzają się jako super prezenty :)
    Ah ! Tym postem wprawiłaś mnie w jeszcze większy nastrój świąteczny! <3

    ReplyDelete
  8. Ale piękne zdjęcia, tak bardzo mi się podobają! A te pomysły na prezenty są świetne!
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  9. Ooo właśnie jakieś dwa tygodnie temu, na urodziny dla przyjaciółki zamawiałam tego instabook'a z printu, super pamiątka <3

    amelia-bloog.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Przepiękny zegarek. :) Ja zawsze muszę się sporo nachodzić po sklepach, żeby wybrać coś idealnego. :D

    ReplyDelete
  11. Ładny zegarek, właśnie planuję zafundować sobie instabook. Ja jakoś nigdy nie mam pomysłu na prezenty.
    Pozdrawiam, mój blog.

    ReplyDelete
  12. Genialne pomysły!
    Jak tak patrzę na te wszystkie świąteczne zdjęcia, aż czuję ten klimat :D
    TROL

    ReplyDelete
  13. Ja z prezentami mam zawsze ogromny problem. Podobają mi się te propozycje :)
    www.miniistyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Świetne rzeczy i śliczne zdjęcia! *. *
    Pozdrawiam
    pooositivee.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Świetne pomysły na prezent :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Awesome ideas! Thanks for sharing sweetie *
    Great blog! I'm following you! Follow back? <3
    Kisses
    http://omundodajesse.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  17. Instabook jest świetny! A te skarpetki, jakie urocze!
    http://by-koni.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Coś czuję, że obowiązkowo czeka mnie wyprawa do Pepco haha 🎄
    Ile to już razy mówiłam, że uwielbiam Twoje zdjęcia? Przekazują tyle ciepła i świątecznej energii ❤
    Pozdrawiam kochana xx

    ReplyDelete
  19. cudowne zdjęcia <3 idealne normalnie!! :)

    ReplyDelete
  20. Instabook wygląda super. ♥ Może skorzystam z jakiegoś pomysłu. :)

    ReplyDelete
  21. Świetne pomysły na prezenty! :)

    Zapraszam do obserwowania:
    KLAUDENCJA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  22. Dla mnie dobra książka, czy kubek to zawsze idealny pomysł ;) Świetne zdj!

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    ReplyDelete
  23. Skarpetki to zawsze dobry prezent! :)

    ReplyDelete
  24. Uwielbiam takie skarpetki, dla mnie to prezent idealny, bo ciągle jest mi zimno, więc takie skarpetki z pewnością się u mnie nie zmarnują :D Instabook wygląda super, zastanawiam się nad nim :) Już trochę rozglądałam się za prezentami dla najbliższych, ale niczego konkretnego jeszcze nie kupiłam :D

    Buziaki :*
    miniifluff

    ReplyDelete
  25. Pomysły na prezenty świetne, najlepszy jest instabook! :D
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  26. Jeśli chodzi o prezenty, zawsze staram się dobrać coś fajnego do konkretnej osoby. Świeczka czy kubek pełen słodkości są dla mnie pójściem na skróty. Wolę kupić mniej, a mieć pewność, że to dokładnie taki prezent, który sprawi obdarowywanej osobie dużo radości. I będzie wyjątkowy - tylko dla niej :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wiesz, moje pomysły nie są skierowane do konkretnej osoby, ale gdy kupujemy coś np na mikołajki klasowe- sprawdzi się;-) też kupuję prezenty które sprawią konkretnej osobie radość:)

      Delete

--- WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA ---

Dziękuję za każdy komentarz, jest dla mnie ogromną motywacją.
Zostaw link do bloga, na pewno go odwiedzę/zaobserwuję.
Nie odpowiadam na LBA, ale dziękuję za każdą nominację. ♡