2016-11-15

Caramel Coat


Kolorowa jesień gdzieś uciekła, więc staram się ożywić szary listopad za pomocą lampek choinkowych, świeczek oraz... karmelowego płaszczyka. Szukałam takiego długo, miał być szary, bo wszystkie karmelowe jakie widziałam były ohydnie pomarańczowe. No i miał być dłuższy niż reszta moich płaszczy. Idąc zrezygnowana zajrzałam do sklepu, w którym nie podejrzewałam znaleźć cokolwiek. Pomyliłam się! Niedość, że panie były przemiłe, to jeszcze znalazłam drugą sukienkę na studniówkę. No cóż, przynajmniej przypomniałam sobie to, że nigdy nie wolno kogoś lub czegoś oceniać nie wiedząc nic. Ot, taka lekcja przy zakupach, ale jak ważna. Mam nadzieję, że spodoba Wam się to, co przygotowałam, buziaki!

Szalik - KLIK | Kapelusz - KLIK | Płaszcz - Orsay | Zegarek - KLIK

28 comments:

  1. Oj, też mam ochotę na taki karmelowy płaszczyk, ale nie mam zupełnie cierpliwości do poszukiwań :)

    ReplyDelete
  2. Właśnie nie wiem gdzie się podziała piękna jesień... O, widzę jak ożywiasz tą porę roku na instagramie ;) Płaszcz naprawdę świetny! A zdjęcia cudowne :)
    with-ideas.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Śliczny płaszczyk ! Też szukałam ostatnio jakiegoś i nigdzie nie mogłam znaleźć, nawet bym nie pomyślała że w Orsay można takie perełki wyhaczyć :)

    www.kiercia.blogspot.com-klik

    Mój kanał, który właśnie rozkręcam, więc zapraszam!<3

    ReplyDelete
  4. Prześliczna stylizacja i ten zegarek... *0*
    Ja również zastanawiałam się ostatnio nad płaszczykiem, ale szarym, żeby pasował do tej zimnej jesieni.
    Mój blog ---> KLIK

    ReplyDelete
  5. wyglądasz fantastycznie, a zegarek jest mega
    Dyed Blonde

    ReplyDelete
  6. Szukam takiego na zimę :) albo właśnie szarego :)
    Super wyglądasz :*
    buziaki !

    ReplyDelete
  7. Ten zegarek zwrócił moją uwagę odkąd dodałaś zdjęcie z nim na instagramie. Jest przecudowny (wcale,a wcale nie jestem miłośniczką podróży...) ❤ Płaszczyk jest równie śliczny, chociaż ja osobiście bym zamarzła bez kaptura przy kurtce :c

    ReplyDelete
  8. Prześliczne ubrania! Uwielbiam płaszcze i wielkie szaliki, choć w sumie kapelusze też :D
    Pozdrawiam, Nataliusz

    ReplyDelete
  9. Świetnie wyglądasz :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. zakochałam się w tym szaliku! dla mnie strzał w dziesiątkę

    co powiesz na wspólną obs? ja już i to z ogromną chęcią!
    http://justemsi.blogspot.com/ odwdzięczam się za obserwację

    ReplyDelete
  11. Kolorek płaszcza jest taki cudowny! Piękna sesja! Obserwuję!

    / Zapraszam na mój blog / Odwiedzam każdy blog zostawiony w komentarzu :)

    ReplyDelete
  12. Śliczny jest ten płaszczyk <3 Też szukam czegoś podobnego, ale w żadnym sklepie nie mogę nic znaleźć :/
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  13. Mi się często tak zdarza, że pozytywnie się zaskakuję niektórymi sklepami. Świetny płaszczyk i bardzo ładne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  14. ślicznie wyglądasz! ;)
    Ja wczoraj też kupiłam golfik w sklepie, o którym nigdy nie pomyślałabym, że znajdę tam coś dla siebie ;D

    ReplyDelete
  15. Śliczny płaszczyk!
    Ja też czasem wchodziłam do jakiegoś sklepu bez nadziei znalezienia czegoś ładnego i potem okazywało się, że bardzo się myliłam :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Też często w sklepie do którego wchodzę z niechęcią znajduje same skarby! :)
    MÓJ BLOG :)

    ReplyDelete
  17. Bardzo fajny zestaw. Podoba mi się ten płaszczyk tylko troch nie mój kolor. Gdybym miała sobie kupować to wybrałabym albo szary albo czarny.
    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-races.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Bardzo ładna stylizacja, śliczny płaszczyk :)
    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    ReplyDelete
  19. Zegarek i szal jest wspaniały. Pragnę tych rzeczy! Bardzo ładnie wyszłaś na zdjęciach.

    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Śliczny płaszczyk, a ty wyglądasz po prostu pięknie. :) Dodaje do obs. :*

    ReplyDelete
  21. Stylizacja cudowna, ale najbardziej moje serce skradł zegarek *.*

    Zapraszam: KLIK

    ReplyDelete
  22. MATKO! jak cudowny zegarek! Dobrze że podlinkowałaś, zaraz będzie mój! :) Stylizacja genialna, kapelusz świetnie pasuje, ale to zegarek całkowicie mnie powalił!

    ReplyDelete
  23. Piękna stylizacja!

    http://aguniamojswiat.blogspot.com

    ReplyDelete

--- WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA ---

Dziękuję za każdy komentarz, jest dla mnie ogromną motywacją.
Zostaw link do bloga, na pewno go odwiedzę/zaobserwuję.
Nie odpowiadam na LBA, ale dziękuję za każdą nominację. ♡