2016-10-28

The year's last, loveliest smile

Jesień zagościła już na dobre. Nie tylko na ulicach, ale i w garderobie. Czas schować trampki, koszulki i krótkie spodenki na samo dno szafy. Już pora na ciepłe swetry, ogromne szale, czapki i rękawiczki. Na gorącą kawę lub herbatę w dłoniach. I ciemne, jesienne kolory na paznokciach. Czas na książki, oglądanie seriali i zasypianie przy odgłosach deszczu. O ile jeszcze możesz przeżyć to, co opisałam wyżej to po przemyśleniu i tak włącza Ci się jesienna depresja i chęć zapadnięcia w sen zimowy, prawda? Nie ma tego złego co nie wyszłoby na dobre! Pomyśl, że możesz teraz zaopatrzyć się w piękne, jesienne swetry, szaliki... Botki, płaszczyki. Jesień daje więcej możliwości niż lato. Warto jej dać szansę, a odpłaci się pięknymi liśćmi i słońcem. Tylko musisz spróbować :)

Kurtka - Stradivarius / Poncho - KLIK / Sweter - KLIK / Spodnie - Bershka / Buty - Dr. Martens

18 comments:

  1. Przepiękna ! ;) Przekonałaś mnie do tej jesieni ;D
    Uwielbiam takie połączenia!

    ReplyDelete
  2. Kochana masz cudowne paznokcie! OBSERWUJĘ. Cieplutko pozdrawiam, MAVSELINA

    ReplyDelete
  3. Uwielbiam jesień za ubrania, które możemy nosić :)!
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Ja kocham jesień praktycznie za wszystko, ale najbardziej chyba za te wygodne i oversizowe ubrania ;D Wyglądasz ślicznie, poncho jest mega!

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    ReplyDelete
  5. Z jednej strony bardzo lubię grube, luźne swetry, ale z drugiej tęsknie za latem i ciepłem :D
    mój blog, hooneyyy

    ReplyDelete
  6. Trzeba znaleźć chociaż troszkę siły na uśmiech i poszukanie plusów jesieni - jak już zaczniemy pójdzie z górki :)
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  7. Oj ja nienawidzę jesieni ! Nawet tych długich wieczorów, ciepłych sweterków i szalików :)

    www.kiercia.blogpot.com

    ReplyDelete
  8. Ślicznie wyglądasz :D
    No niestety już jesień i zimno ;/

    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)
    grlfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Jeeeju jakie piękne ponczo <3

    pozdrawiam
    katarzynakoziej.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  10. Ja uwielbiam jesień! Piękne zdjęcia, jakim aparatem je robisz? :)
    Pozdrawiam RONN

    ReplyDelete
    Replies
    1. Canon 70d + 50mm 1.8 :-)
      dziekuje <3

      Delete
  11. Jakbyś czytała mi w myślach :(
    Nienawidzę jesieni, chociaż na prawdę staram się do niej przekonać...

    blog-klik

    ReplyDelete
  12. ja jakoś słabo w tym roku czuję ten klimat :(
    za to ciągle chodzę przemęczona i nic mi się nie chce..
    http://karik-karik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Świetne zdjęcia :) Ja chyba nigdy nie przekonam się w 100% do jesieni.
    Pozdrawiam, mój blog

    ReplyDelete
  14. Piękne zdjęcia. Bardzo lubię takie jesienne klimaty! :)

    ReplyDelete
  15. Od zawsze lubię jesień, a deszcz to już w ogóle kocham ;D.
    Piękne zdjęcia, w takiej jesiennej kolorystyce <3
    TROL

    ReplyDelete
  16. Klimatyczne, typowo jesienne zdjęcia - pięknie :) Uwielbiam swetry, ale nie lubię jak mi jest zimno ..brr ;p

    ReplyDelete

--- WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA ---

Dziękuję za każdy komentarz, jest dla mnie ogromną motywacją.
Zostaw link do bloga, na pewno go odwiedzę/zaobserwuję.
Nie odpowiadam na LBA, ale dziękuję za każdą nominację. ♡