31/10/2016

Reasons why I love Autumn

Tegoroczna jesień mija mi ekspresowo, zapewne za sprawą ogromnej ilości nauki, ale nie tylko. Mimo tego, że uwielbiam deszczowe dni to brakuje mi słoneczka, dzięki któremu jesień staje się jeszcze piękniejsza. Pamiętam gdy w dzieciństwie z kuzynami i babcią zbieraliśmy kasztany i robiliśmy z nich figurki. Albo zbieranie liści i zasuszanie ich w przeróżnych książkach. Świetnym zajęciem były również bitwy na liście lub rzucanie się w ogromny stos liści. Teraz mam 18 lat, moi kuzyni są dorośli, studiują, a babci od jakiegoś czasu z nami nie ma. Mimo wszystko zostało we mnie coś z małego dziecka. Nadal zbieram kasztany i liście. Dlatego dziś chcę pokazać Wam, dlaczego kocham jesień za pomocą kilku pytań.


1. Ulubiony jesienny zapach?

Przez cały rok używam tych samych perfum CK IN2U i Euphoria, więc na jesień nie kupuję nic nowego. Wyjątkiem są te dwie mgiełki z Avonu. Kiedyś bardzo się do nich zraziłam, ale ostatnio mama przyniosła katalog od koleżanki, więc stwierdziłam, że mogę dać im szansę. I tak trafiły do mnie te dwa cuda. Cosy, o zapachu wanilii i drzewa sandałowego. Uwielbiam czuć ten zapach w swoim pokoju. Oraz Enticing, której zapach przypomina, że niedługo już święta. Połączenie żurawiny i cynamonu. Uwielbiam takie zapachy na jesień.

2. Ulubiony lakier do paznokci?

Golden Rose 123, 132 i 52 oraz Maybelline Super Stay 130 to moi zdecydowani ulubieńcy! Ciepłe beże, brązy, pastelowy róż i bordowy oraz szarości wyglądają jesienią przepięknie - nawet na krótkich paznokciach.


3. Ulubiona szminka?

Wszelakie brudne róże i beże. Zwłaszcza matowa Pure Pink z Avonu, która jest przepiękna i trwała. Oraz Ms Perfect 01 z Bell, którą kupiłam przypadkowo. Do niedawna lubiłam też konturówki z Golden Rose, ale niestety moje usta przestały je tolerować.


4. Ulubione akcesoria?

Czapka w pięknym szarym kolorze, którą zrobiła dla mnie moja ciocia i szary szal z Zaful. Bez tego duetu nie ruszam się z domu! Chociaż jesienią i zimą wyznaję zasadę, że ma być przede wszystkim ciepło to mimo wszystko uwielbiam takie piękne czapy, więc ciocia trafiła w dziesiątkę!

5. Ulubiona świeca zapachowa?

Yankee Candle Soft Blanket. To najpiękniejszy zapach jaki kiedykolwiek miałam. Oprócz tego uwielbiam też Vanilla Bourbon. Najbardziej jesienno-zimowe zapachy, choć chciałabym wypróbować tej jesieni jeszcze kilka innych.


6. Napój, który towarzyszy Ci w jesienne dni?

Zdecydowanie jest to kawa! Jak przystało na kawomaniaka - najczęściej można spotkać mnie właśnie z kawą. Latte, americano, a także przeróżne kombinacje. Jeśli obserwujecie mojego Instagrama, to cały czas jesteście skazani na oglądanie moich kaw. Uwielbiam klimatyczne kawiarnie, w których mogę zaszyć się z książką, albo porozmawiać z koleżanką przy pysznej kawce!


7. Ulubiony jesienny/halloweenowy film?

Jesienią lubię wracać do dzieciństwa i filmów Disney'a, na które podobno jestem już za duża.. No ale to nic! Bo kto nie lubi Miasteczka Halloween czy Dziewczyna kontra potwór?! No dobra... Wiem, że wszyscy wolą horrory. Ale Harry'ego Pottera znam na pamięć!


8. Ulubiona jesienna tradycja/zajęcie?

Zdecydowanie wycinanie dyń na Halloween! Lubię też spędzać czas w kuchni, piec i gotować dla bliskich. I wreszcie mam dużo czasu na czytanie książek. Chwała długim wieczorom z herbatą, książką i świeczkami!


9. Za co lubię/nie lubię jesieni?

Jesień nie ma żadnych minusów, to zdecydowanie najpiękniejsza pora roku. Kolorowe drzewa, liście szeleszczące pod stopami i wieczory spędzone przy cieple wydobywającym się z kominka. Mgła spowijająca ulice każdego ranka. To, że mogę nosić piękne szaliki i czapki. Za spacery w deszczu. Za długie wieczory. Za dynie i jabłka. I za to, że z każdym dniem jest bliżej do Świąt! <3

Jak wygląda Twoja jesień?

23 comments:

  1. Ja również bardzo lubie jesień i nie ma w niej niczego, co mogłoby mi się nie podobać. Ta pora roku ma ogromny urok, a ja kocham spędzać czas pod kocem z toną książek, ulubioną kawą, oraz może jakimś filmem do oglądania. U ciebie jesień jest taka, jaką lubię najbardziej, twoje jesienne zdjęcia to moje ulubione :)

    ReplyDelete
  2. Zdecydowanie tak jak ty kocham jesień! Świetnie wszystko ujęłaś w jednym poście. I jeszcze plus za klimatyczne zdjęcia :)
    http://with-ideas.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Kocham Euphorię i IN2U od CK ♥ Polecam Ci również Secret Obsession ♥ Śliczne kolory szminek ♥ Obserwuję od dawna ;)

    Nowy post ! - KLIKNIJ

    ReplyDelete
  4. Twój blog coraz bardziej przekonuje mnie do jesieni. Wiem, że już tyle razy to mówiłam, ale masz przepiękne zdjęcia ❤ Kolory lakierów z GR są cudowne, tak jak ich kredki *.*
    Pozdrawiam kochana xx

    ReplyDelete
  5. Ja uwielbiam jesień za długie, deszczowe wieczory, które zawsze przeznaczam na chwilę z książką. Jedynym minusem tej pory roku jest chandra haha
    Śliczne kolorki lakierów!
    Proszę o klikanie w linki :) Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  6. Lakiery z Golden Rose są świetne! Z Twojego polecenia kupiłam już trzy ;3
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Świetny post ! Mgiełka waniliowa kocham !
    http://the-rose-style.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Jejku, naprawdę zarażasz miłością do jesieni, haha! Do tego takie piękne zdjęcia dodałaś do tego posta :)
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  9. Uwielbiam jesień! <3 jest taka magiczna! Uwielbiam rzucać sie ogromną sterta liści, spacerować, kocham długie wieczory z kocem i książką. Uwielbiam jesień za zapach cynamonu i szarlotki i oh! zdecydowanie dlatego, że coraz bliżej święta! <3

    ReplyDelete
  10. Ja kocham jesień, głównie dlatego, że własnie wtedy mam urodziny! :)

    carolinecupcakecc.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Och, mnie w tym roku również mija zdecydowanie zbyt szybko, ale i tak udaje mi się doceniać wszystkie jej uroki (choć spacerów miałam za mało, a Planty i okolice takie cudowne w czerwono-złotych kolorach!)
    Ślę uściski, Kochana! :*

    ReplyDelete
  12. Zacznę od tego, że zdjęcia do posta są przepiękne!
    Też zamawiam na jesień i zimę mgiełkę vaniliową, do zakupu tej z żurawiną jakoś nie mogę się przekonać ;p

    Zapraszam do siebie

    ReplyDelete
  13. Jakie piękne zdjęcia!
    Ja uwielbiam jesień:)

    ReplyDelete
  14. Uwielbiam perfumy CK - moje ulubione to Obsession Night - zdecydowanie 'cieżkie' jesienne, mimo to używam ich przez cały rok ;)
    Pozdrawiam,
    normxcore

    ReplyDelete
  15. ja takze z kazdym dniem coraz to bardziej zakochuje sie w tej porze roku, za co? za ten krajobraz, za ten zapach lisci, za ten niezwykly klimat! a no i za to, ze mozna sie swietnie ubrac haha :D
    obserwuje <3

    http://justemsi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Ta szminka Ms.Perfect ma piękny kolor :)
    💦YOZIZIRA.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Pierwsze zdjęcie cudowne <3
    Bardzo lubię mgiełki z avonu i lakiery gr :)

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    ReplyDelete
  18. Jesteś chyba jedyną osobą, która AŻ TAK MOCNO kocha jesień :)
    świetne ujęcia :*

    pozdrawiam
    katarzynakoziej.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  19. Jesień jak jesień, dla mnie to jedna z 4 niezmiennych pór roku, urzeka mnie jak jest kolorowo, świeci słońce. Najgorsze momenty to te kiedy mi zimno i przemakają mi buty :P

    ReplyDelete
  20. Ogromny minus jesieni to to, że jest tak cholernie zimno! Moje małe ciałko potrzebuje słoneczka i tęskni za nim każdego dnia. A prawda - jak tylko się pojawia, nawet jesień staje się piękna.
    Aj, aj nie zgodzę się, że wszystko wolą horrory! Osobiście - nienawidzę! Każdą bajkę przyjmę za to z rozkoszą ;)

    ReplyDelete
  21. Kiedyś też używałam mgiełek z Avonu, lubiłam je :) Czapeczkę masz przepiękną! Ja chyba ze swoją będę musiała się przeprosić, bo zrobiło się mega zimno! Za jesienią za bardzo nie przepadam, ale jestem przeszczęśliwa, kiedy wychodzi słońce i wszystko jest w kolorowych i złotych odcieniach. Taką odsłonę jesieni zdecydowanie lubię najbardziej. I oczywiście - kawa jest obowiązkowa! Buziaki :*

    miniifluff

    ReplyDelete

--- WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA ---

Dziękuję za każdy komentarz, jest dla mnie ogromną motywacją.
Zostaw link do bloga, na pewno go odwiedzę/zaobserwuję.
Nie odpowiadam na LBA, ale dziękuję za każdą nominację. ♡