2016-10-04

Make this autumn awesome

Jesień. Czekam na nią pół roku, a gdy już przychodzi wykorzystuję jej czas maksymalnie. Kilka dni temu powitaliśmy październik, dni stają się krótsze i chłodniejsze. Pada deszcz, a pod stopami szeleszczą liście. A ja staję się monotematyczna, choć moja wena wraca to i tak mam ochotę pisać tylko o tym jaka jesień jest piękna. A Ty pewnie to czytasz, patrzysz za okno i pukając się w czoło pytasz: o czym ona bredzi? Piękna jesień? I nadal nie rozumiesz mojego zachwytu. Dlatego mam kilka pomysłów co możesz zrobić, by znieść tę porę roku. A może nawet ją polubić!

1.Kocyk, herbata i fajna książka (albo serial). Jest ktoś, kto nie lubi tak spędzać czasu jesienią?!
2. Znajdź idealną dynię i zrób z niej ozdobę na Halloween.
3. Poszukaj nowych zapachów świec i zapal je w pokoju.
4. Upiecz coś! Może szarlotkę, albo ciasto dyniowe?
5. Znajdź nowy smak herbaty, który zostanie Twoim jesiennym ulubieńcem.
6. Uzbrój się w botki albo piękne kalosze, parasol i idź na spacer. Poskacz po kałużach.
7. Wreszcie nadszedł czas na ciepłe swetry i szaliki!
8. Wstań wcześniej i zobacz wschód słońca.
9. Naucz się robić kawę, którą lubisz np w Starbucksie.
10. Zrób nocny maraton filmowy ze znajomymi.
11. Udekoruj dom na jesień, zrób imprezę halloweenową!
12. Urządź bitwę na liście.
13. Przygotuj swoją playlistę na jesienne, deszczowe dni.



Jakie są Twoje sposoby na jesień?

31 comments:

  1. This is very nice, I luv it
    http://www.melodyjacob.com/

    ReplyDelete
  2. This is very nice, I luv it
    http://www.melodyjacob.com/

    ReplyDelete
  3. Nie lubię jesieni, ale za to kocham dynie, kolorowe liści i malinową herbatę która kojarzy mi się z jesienią. Piękne fotografie.
    Pozdrawiam !

    ReplyDelete
  4. Dokładnie! Każdy mówi, żeby cieszyć się każdym dniem, ale mam wrażenie, że większość wyłącznie narzeka na jesień i nie próbuje jej polubić. Osobiście kocham jesień i staram się wyciskać z niej, jak najwięcej, piekąc różne pyszności, czytając książki, tworząc jesienne ozdoby, paląc świeczki i robiąc maratony serialowe. Częściej słucham też spokojniejszych piosenek. W żadnej innej porze nie ma to takiego klimatu. ♥

    Pozdrawiam!
    Annes

    ReplyDelete
  5. ja bardzo lubię jesień, właśnie za kocyki, picie ciepłej herbatki, za te piękne kolory, jedyne co mnie denerwuje to włąsnie fakt żedni są krótsze :(

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG http://www.zoozelooveblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Jesień ma swoją magię, chociaż zbyt długa robi się męcząca.
    Moje własne sposoby na jesień umieściłam również na moim blogu! Zerknij: https://paulinaglifestyle.blogspot.kr/2016/10/hello-autumn-czyli-jak-przetrwac.html

    ReplyDelete
  7. Ja w 100 procentach rozumiem twój zachwyt :) A teraz podziwiam deszcz za oknem! Wschody słońca jesienią są naprawdę piękne! Cudne inspiracje!!!
    http://with-ideas.blogspot.com/2016/10/apple-zaful.html

    ReplyDelete
  8. Jesień to zdecydowanie jedna z moich ulubionych pór roku, a ciasto/tarta dyniowa u mnie w domu to już chyba tradycja haha :)
    Pozdrawiam,
    Szwajka (kilk)

    ReplyDelete
  9. ja osobiscie jestem wielka fanka jesieni :) noszenie cieplych swetrow, ciepla herbata, i wieeeelkie cieple koce, to rzeczy ktore kojarza mi sie z jesienia- moja ulubiona pora roku :))
    ps. niesamowite zdjecia :))
    Co powiesz na wspolna obserwacje? :D
    odwdzieczam sie za kazda obserwacje ;)
    pozdrawiam ;)
    https://igapaulina.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Też tak bardzo jestem safascynowana jesienią!
    Fajne rady, muszę wreszcie zrobić kawę ze starbucksa.

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Bardzo fajny post. Ja uwielbiam jesień, jest to idealny czas na czytanie ksiazek i ogladanie seriali. :))

    ReplyDelete
  12. jesień jest cudowna! Zawsze robi się tak miło i sentymentalnie :)
    Cudowne zdjęcia <3
    Sama chciałabym się przejść po parku i coś zrobić ale boję się dziwnych spojrzeń, bo nigdy tego nie robiłam sama a nie bardzo mam towarzysza :D

    ReplyDelete
  13. Jesień mi nie przeszkadza, kiedy non stop nie pada na zewnątrz deszcz. Nie jestem fanką takiej pogody. Ale czekam na bardziej słoneczne dni, na jeszcze bardziej kolorowe liście i wybieram się do lasu. A czas swetrów i ciepłych ubrań - coś wspaniałego. I oczywiście wieczory z gorącym napojem, filmem czy książką :)

    Buziaki :*
    miniifluff

    ReplyDelete
  14. Lubię jesień, dopóki nie zaczną się te jje gorsze, deszczowe miesiace. Pozdrawiam i zapraszam

    slavicpowerbeauty.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Ja uwielbiam jesień ale nigdy nie potrafię jej w 100% wykorzystać. Fajnie, że napisałaś pomysły co można robić :)
    Pozdrawiam RONN

    ReplyDelete
  16. Jaka świetna lista! Bardzo inspirujące pomysły :)
    Ja od zeszłego roku lubię jesień i bardzo dobrze ;)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Zapraszam do siebie: slowandminimal.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. uwielbiam jesień :) szkoda tylko że ostatnio ciągle pada :( zdecydowanie wolę tą kolorową, suchą i w miarę ciepłą wersję :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Ja niestety nie przepadam za jesienią, tęsknię za latem :)
    Mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście TU ? Dzięki ;*

    ReplyDelete
  19. Rozumiem twój zachwyt, bo również uwielbiam tę porę roku!
    Keep your distance..

    ReplyDelete
  20. Kocyk, herbata i film to dla mnie najlepsze rozwiązanie :3.
    Nie wiem co, ale twoje posty mają w sobie coś takiego, co zawsze mnie przyciąga :)!
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. pierwsze zdjecie jest wprost niesamowite!
    co do jesieni to mam mieszane uczucia- gdy jest piekna i zlota to ja kocham, natomiast, gdy jest szara i deszczowa to jej nienawidze momentami ;)
    wspolna obserwacja? ja juz i to z ogromna checia ;)

    zapraszam na nowy post! http://justemsi.blogspot.com/
    odwdzięczam się za każdą obserwację!

    ReplyDelete
  22. Super post! ♥ Taki tematyczny i piękny, jak jesień. Mnie do tej pory roku zachęcać nie trzeba, sama ją zawsze wyczekuje i kocham najmocniej ♥ Aczkolwiek Twoje pomysły są genialne. Uwielbiam Cię i to jaką atmosferę wprowadzasz ♥♥♥

    ReplyDelete
  23. Piękne zdjęcia i bardzo fajny post! Ja lubię jesień za ciepłe swetry, opadające liście i kasztany oraz nowe smaki hebraty właśnie ;) Jesień ma swój klimat i lubię tę porę roku ;)

    Obserwuję :)

    _______________________
    www.julialoveslife.pl

    ReplyDelete
  24. ja zdecydowanie jestem faworytką jesieni. Całe upalne letnie dni czekałam na wrzesień

    ReplyDelete
  25. Ja mimo wszystko nie przepadam za tą porą roku... Jest zimno, ciągle pada ;x

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    ReplyDelete
  26. Szarlotka chodzi za mną od kilku dni. Taka na ciepło z cynamonem...mmm! Ja zdecydowanie na jesień polecam książkę i spacer. I gorącą herbatę lub kakao. Lubię tę porę roku nawet jak pada.

    ReplyDelete

--- WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA ---

Dziękuję za każdy komentarz, jest dla mnie ogromną motywacją.
Zostaw link do bloga, na pewno go odwiedzę/zaobserwuję.
Nie odpowiadam na LBA, ale dziękuję za każdą nominację. ♡