17/10/2016

Internet friends

Powiem Wam coś odkrywczego. Blogowanie i posiadanie Instagrama to super sprawa. Pewnie nie wiedzieliście o tym, nie? Już wiecie w takim razie. W Internecie poznałam wiele wspaniałych osób, między innymi Justynę, która stała się dla mnie jak siostra, Zuzę i kilka innych osób. Ale jakiś czas temu poznałam Martynę. A wszystko zaczęło się od... kapci z mopsami. Pewnego dnia dostałam kilka serduszek do zdjęć, skomentowałam Marti zdjęcie. I tak się zaczęło. Aż któregoś dnia zaczęłyśmy rozmawiać na Facebooku, wyszło to, że pochodzę ze Śląska i często wracam do Katowic. Skoro tak, to czemu się nie spotkać? Umówiłyśmy się na kawę i małe zwiedzanie, więc 14 października wsiadłam do samochodu i po trzech godzinach znalazłam się w Katowicach.

Tak to wyglądało w skrócie. Choć Martyna miała niewiele czasu, to i tak zdążyłyśmy pójść do pięknego miejsca na kawę (Synergia ) Przegadałyśmy naprawdę dużo czasu, o wszystkim. Na początku bałam się, bo przecież rozmowy w internecie to nie realne spotkanie. Ze stresu poszłam w drugą stronę, ale jakoś trafiłam na miejsce naszego spotkania. A Martyna okazała się być cudowną, pozytywną osobą. I niesamowicie otwartą, szczerą. Po kilku minutach miałam wrażenie jakbyśmy się znały kilka lat, a nie krótką chwilę.
Jakiś czas temu wstydziłabym się spotkać z kimś, kogo poznałam w Internecie. Jednak praca nad sobą i otwieranie się małymi kroczkami pomogły. To niesamowite poznawać nowych znajomych w taki sposób. A wszystko dzięki kapciom z mopsami. Kto by się spodziewał? Dzięki nim teraz planujemy kolejne spotkania. :)

Instagram i blog Martyny, na którym znowu zaczną pojawiać się posty!

10 comments:

  1. Zazdroszczę Ci takiej znajomości! Myślę, że często jest to o wiele trwalsze niż znajomości zawierane np. w szkole. Przez internet poznajemy kogoś, kto ma takie same zainteresowania jak Ty i tematy nigdy wam się nie kończą, a w realnym świecie często już o to trudniej.

    blondynkaczuje.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Jest pięknie :) Fajnie poznać wartościową osobę przez internet

    ReplyDelete
  3. Znajomości przez internet są spoko, nie warto się tego wstydzić ;)


    Kinga Dobrowolska–blog
    Zapraszam kochani ♥

    ReplyDelete
  4. Zalety Internetu ;D Możemy poznać naprawę świetnych ludzi o podobnych zainteresowaniach ;)
    Super dziewczyny !

    ReplyDelete
  5. Sama mam dwie przyjaciółki poznane przez internet i naprawdę bardzo sobie cenię te znajomości. To super sprawa :) Fajnie, że udało Wam się spotkać!

    Buziaki :*
    miniifluff

    ReplyDelete
  6. Ja nie mam internetowych przyjaciolek takze zazdroszcze!
    http://elepphantblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Ale fajne zdjęcia! To świetna sprawa, że Internet pozwala nam poznawać takie wartościowe osoby, które wnoszą radość do naszego życia. Sama mam kilka przyjaciół, których poznałam przez Internet. Spotykanie ludzi po wielu godzinach wspólnego pisania to coś magicznego. Uczucie jakbyście znali się od zawsze (przecież tyle przegadanych godzin!), a do tego świadomość, że wreszcie jesteście obok siebie :)
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  8. Super, że można tak się dobrze odgadywać z osobą którą wgl się nie zna..:)
    Fajnie, że udało wam się spotkać :D Aby jak najwięcej ich było :D

    Zapraszam :)

    grlfashion.blogspot.com

    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :D

    ReplyDelete
  9. Instagram i blogowanie to na prawdę świetna sprawa. Pamietam, że od zawsze lubiłam robić zdjęcia więc pomyślałam sobie dlaczego by nie spróbować z insta? No i wpadłam jak śliwka w kompot xD

    ReplyDelete

--- WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA ---

Dziękuję za każdy komentarz, jest dla mnie ogromną motywacją.
Zostaw link do bloga, na pewno go odwiedzę/zaobserwuję.
Nie odpowiadam na LBA, ale dziękuję za każdą nominację. ♡