2016-09-05

September inspirations

Kilka dni temu przywitaliśmy wrzesień. Szkoła, nowe obowiązki i powrót do rutyny. Choć wolałabym, by wakacje jeszcze trwały to jednak wraz z końcówką sierpnia przychodzi radość, bo niedługo jesień. Czas skórzanych kurtek, szalików i swetrów. Deszczowa pogoda zmuszająca do wyjęcia z szafy kaloszy i parasola. To dopiero początek września, ale za oknem słyszę wiatr i uderzające w parapet krople deszczu. Z herbatą w dłoniach i wrzosem na stole łatwiej jest pisać. Jesienią wszystko przychodzi mi łatwiej, wszystko staje się prostsze. Nawet znalezienie odpowiedniego stroju do szkoły. To piękny czas wypełniony aromatem kawy, dyniami, deszczem, świeczkami, kocami i książkami. To czas swetrów i liści szeleszczących pod butami. Czas porannych mgieł i popołudniowych deszczów. Mój czas. Moje długie wieczory z serialami i książkami.

17 comments:

  1. Właśnie za to kocham jesień. <3 romantyczne wieczory z książką, kocem i herbatą. Spacery i otulanie sie szalikami i swetrami. <3

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! :)

    ReplyDelete
  2. Ja za jesienią nie przepadam. Zawsze dopada mnie jakaś depresja, ale lubię jesienną modę. Takie ubieranie na cebulkę, szaliczki :D

    ReplyDelete
  3. Nominowałam Cię do Liebster Blog Award! ;) Jeśli chcesz wziąć udział w zabawie, zapraszam na mojego bloga ( szczegóły w ostatnim poście) ;)

    ReplyDelete
  4. Rozumiem cię w stu procentach! Jesień ma cudowny klimat. Czekam na twoje jesienne zdjęcia! ;)
    with-ideas.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Lubię jesień właśnie z powodu tych kolorowych liści, wieczorów z czymś gorącym do picia i serialami albo książkami.
    Pozdrawiam, mój blog

    ReplyDelete
  6. Piękne inspiracje! Nie lubię takiej wersji jesieni, jaka panuje za moim oknem od wczoraj, zdecydowanie wolę piękną, słoneczną, złotą jesień. Może doczekam się w tym roku. Ale prawda, swetry trzeba będzie niedługo już przygotować :) Pozdrawiam :*

    miniifluff

    ReplyDelete
  7. Taki opis jesieni od razu poprawił nieco moje nastawienie do nadchodzącego czasu, z którym teraz walczę. Nie ma, że szkoła, że ciężko - trzeba umieć cieszyć się z życia każdego dnia! A takie jesienne plusy pomagają :)
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  8. Osobiście nie przepadam za jesienią, bo wolę słoneczko, jednak są pewne rzeczy, które w niej uwielbiam. Wzajemne przytulanie, bo zimno oraz cieplutkie sweterki ❤
    Pozdrawiam xx

    ReplyDelete
  9. Uwielbiam jesienne spracery jednak czuje jeszcze lato
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    ReplyDelete
  10. Ja od jakiegoś czasu czekam na jesień. Chciałabym ją w pełni wykorzystać jak najlepiej. Oby była tak piękna jak piszesz.

    ReplyDelete
  11. Taaak... Jesień zbliża się już wielkimi krokami... A z nią długie wieczory pod kocem z kubkiem gorącej herbaty i książką... ;-)

    ReplyDelete
  12. Mój czas zdecydowanie zaczyna się dopiero w listopadzie gdy czuje juz tą prawdziwą, deszczową jesień i zbliżająca się zimę.
    Pozdrawiam serdecznie :) Klaudia z bloga http://thebooksandclouds.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Właśnie czytam ten post dzisiaj, kiedy za oknem termometr wskazuje 25 stopni i aż uśmiech znika mi z twarzy na myśl, że za kilkanaście dni faktycznie będzie tak jak na zdjęciach :)

    ReplyDelete
  14. Ach.. aż zrobiło mi się zimno patrząc na te inspiracje :D Co nie zmienia faktu, że są świetne :)
    Anonimoowax - Klik

    ReplyDelete
  15. Jesień potrafi mieć swój urok. Lubię pomarańcz i grube szaliki, a jednak nie znoszę tego, że dni robią się coraz krótsze, a zimny wiatr omiata mi rano buzię. Cóż, chyba zdecydowanie jestem dziewczyną wiosny/lata :)

    ReplyDelete

--- WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA ---

Dziękuję za każdy komentarz, jest dla mnie ogromną motywacją.
Zostaw link do bloga, na pewno go odwiedzę/zaobserwuję.
Nie odpowiadam na LBA, ale dziękuję za każdą nominację. ♡