2016-09-15

Autumn essentials

Nie macie pojęcia jak bardzo się cieszę na nadchodzące ochłodzenie. W poniedziałek ma być zaledwie 17 stopni, wreszcie wyjmę moją ramoneskę, parasol i kalosze. Mam wtedy dzień wolny, dlatego chcę przygotować post o moim ulubionym miejscu, które odwiedzam bardzo często i stylizację z pewną rzeczą od Zaful, którą dostałam niedawno. Mam nadzieję, że będzie na tyle chłodno by zrealizować te plany! Ale jesień kojarzy mi się nie tylko z deszczem, zimnem i szarugą. Kojarzy mi się przede wszystkim z długimi wieczorami z książką, poezją śpiewaną, dużą ilością kawy i herbaty. Powtarzam się. Nic nie poradzę na moją miłość do tej pory roku, nie da się tego leczyć, na szczęście! :)

Uwielbiam ogromne szale, dlatego w momencie w którym dostałam propozycję współpracy od sklepu Zaful byłam przeszczęśliwa! Znalazłam na tej stronie tyle przepięknych szalików, że nie mogłam się zdecydować, które wybrać tym razem. Wybór padł na przeogromny kocyko-szalik w szaro-beżowo-granatową kratę (klik) , który jest bardzo miły w dotyku i cieplutki. Drugi szalik, zwykły szary (klik) marzył mi się od długiego czasu. Jednak nie znalazłam takiego, który by mi odpowiadał. Zazwyczaj były za jasne, za krótkie, za małe, niezbyt miłe w dotyku. A ten od razu mi się spodobał. Co o nich sądzicie?

Golden Rose Express Dry 12, Sephora L40, Avon Vintage Boutique,
Inglot 137, Golden Rose Rich Color 123 i 132.

Uwielbiam lakiery do paznokci, moja kolekcja liczyła ich ponad 200. Myślałam nad hybrydami, ale... zbyt często lubię zmieniać kolor moich paznokci. Z jesienią kojarzą mi się głównie te odcienie. Beże, brązy, szarości, bordowy, czasem pastelowy róż, jednak najczęściej są to właśnie te.
Do tej pory nie potrafię pojąć dlaczego uwielbiałam swetry, a nigdy nie nosiłam golfów. Ten od Zaful (klik) na stronie wyglądał dość śmiesznie, jednak postanowiłam zaryzykować i go zamówić. Odpakowując paczkę po prostu przepadłam. Wiem, że stanie się moim ulubionym jesienno-zimowym swetrem. Jest niesamowicie ciepły i wygodny. Nie mogę się doczekać stylizacji z nim w roli głównej! No i w połączeniu z falbankową koszulką pod spodem wygląda niesamowicie dziewczęco.
Na sam koniec zostawiłam ulubiony zakup tej jesieni. Jeśli mnie znacie to dobrze wiecie, że jestem szalona na punkcie kokardek. Sweter, koszulka, portfel, torba... Wszystko z kokardkami. Na te kalosze czaiłam się bardzo długo, bo za każdym razem mój rozmiar (37) był wyprzedany. Aż pewnego dnia zobaczyłam, że SĄ! I bez zastanowienia dodałam do koszyka. Gdy odświeżyłam stronę, znowu były niedostępne. Mam wrażenie, że czekały specjalnie na mnie. Są niesamowicie wygodne i pasują do wszystkiego. Bardzo podobały się Wam na Instagramie, jak i przechodniom na ulicy. :))

KALOSZE - GUMMIE STORE
Prooooooszę Was bardzo o poklikanie w linki szalików i golfu <3

14 comments:

  1. Świetny post! Sprawiasz że też nie mogę doczekać się jesieni! :) Oczywiście poklikałam!
    with-ideas.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Pooooklikaaaneee ;D
    Też uwielbiam jesień, tą wyjątkową aurę długich wieczorów, przytulnego domu i ciepłych swetrów <3

    ReplyDelete
  3. Ja już też nie mogę doczekać się jesieni, wystarczy tych upałów! :) już też przygotowałam swój jesienny płaszczyk, wyprałam wszystkie apaszki i wyciągnęłam trampki do kostek :D uwielbiam tą aurę jesieni, spadające liście i ich szelest pod nogami :D I już nie mogę się doczekać moich ciepłych sweterków i wielkich polarowych kapci, haha :D

    Ja próbowałam robić sobie hybrydy, ale jednak mnie to nie kręci. Aktualnie doprowadzam swoje paznokcie po żelach i używam tylko odżywek :D

    ReplyDelete
  4. Kalosze są naprawdę urocze! :) Oczywiście pomogłam, linki poklikane!
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  5. Jak ja uwielbiam Twoje zdjęcia! Szaliki i sweterek są prześliczne, poklikałam ♥

    amelia-bloog.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Kocyko-szale są najlepsze na jesienne dni! ;)

    Mój blog - KLIK

    ReplyDelete
  7. kalosze są urocze!
    też uwielbiam takie kolorki lakierów na jesień :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Też jestem szczęśliwa, że nadchodzi ochłodzenie. Ach, mogłabym całymi dniami spędzać czas w łóżku z herbatą i dobrą książką ;).
    http://emilkiblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. super pomysl na posta;) ja rowniez bardzo lubie jesien i te chlodne dni;)

    http://justbasicstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Ciepły szalik, płaszcz/ramoneska i wygodne botki - już nie mogę się doczekać :)
    Super post! Kolory lakierów *.* maga :)

    Zapraszam!
    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    ReplyDelete
  11. Wow, ten golf jest prześwietny! Jesień jest tylko dobra, o ile można zakładać na siebie takie rzeczy :D

    ReplyDelete
  12. Zazdroszczę Twojego zamiłowania do takiej pogody, ponieważ mam zdecydowanie odwrotnie ;)
    Obserwuję i zapraszam do mnie
    onlymomcanjudge.blogspot.com
    :)

    ReplyDelete
  13. Śliczne rzeczy, idealne na jesień i w świetnych kolorach! ❤ Śliczny design ❤
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    ReplyDelete

--- WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA ---

Dziękuję za każdy komentarz, jest dla mnie ogromną motywacją.
Zostaw link do bloga, na pewno go odwiedzę/zaobserwuję.
Nie odpowiadam na LBA, ale dziękuję za każdą nominację. ♡