15/08/2016

One day in Wrocław

Wstyd mi się przyznać, ale nigdy nie byłam we Wrocławiu, nigdy nie zwiedziłam tego miasta. Stwierdziłam, że w wakacje wsiadam do samochodu i wyruszam w drogę. Jak powiedziałam, tak zrobiłam. Zaczęliśmy od Zoo i Afrykarium - naczytałam się o nim wiele i miało niby powalić mnie na kolana. Było fajnie, ale nie aż tak. Wychodząc zobaczyliśmy kilometrowe kolejki (żałuję, że nie zrobiłam zdjęcia:D) i cieszyliśmy się, że rozpoczęliśmy dzień od tego miejsca. Kolejnym celem był Ogród Japoński, który mnie zachwycił pomimo tego, że wiosna już dawno się skończyła. Jedyne co nam nie wyszło to odwiedzenie Sky Tower, więc stwierdziłam, że jest to powód by wrócić. Jak najszybciej! Spacery po rynku i uliczkach, przepiękne, stare budynki... Wrocław mnie oczarował, dużo bardziej niż ukochany do tej pory Kraków. To miasto ma swój specyficzny klimat, ciągle coś się dzieje, spotkałam wielu niesamowitych ludzi, uśmiałam się do łez i już planuję kolejny wyjazd tam. :)

Musiałam! Najwygodniejsze buty jakie miałam do tej pory.
W zoo złapał nas deszczyk. :D
Na koniec mała instagramowa sklejka. Po zwiedzaniu wylądowaliśmy w malutkiej wiosce, w domku wujka. Poranna kawa na werandzie nad rzeką smakuje o niebo lepiej niż ta w domu wypita w biegu. Wieczory, grillowanie, książki. Uwielbiam to, że życie daje mi tak wiele możliwości do tego, by poznać świat. Nieważne czy to Polska czy Kanada, wiem, że podróże uczą najwięcej. Zwłaszcza tego, by kolekcjonować piękne wspomnienia, a nie rzeczy. Dopiero przyjechałam do domu, a znowu chcę gdzieś jechać, coś zobaczyć, poznać nowych ludzi.

A Ty? Kolekcjonujesz wspomnienia czy rzeczy?

35 comments:

  1. Zakochałam się we Wrocławiu tak samo jak Ty :)
    Zdecydowanie kolekcjonuję wspomnienia, uwieczniam je na zdjęciach i od niedawna postach, ktore możesz zobaczyć na moim blogu :)

    Pozdrawiam ! ;)

    ReplyDelete
  2. Ja sama nigdy nie bylam w Wroclawiu ale ten ogrod to bym chciala zobaczyc na pewno!


    www.comocarmen.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. cudowne zdjęcia, widzę, że wyjazd udany ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    ReplyDelete
  4. Również nigdy nie byłam we Wrocławiu, ale w przyszłym roku musi się to zmienić, bo jest tam tyle pięknych miejsc, wartych odwiedzenia, że aż szkoda tego nie zobaczyć :P

    Polne-Maki, zapraszam. (W.)

    ReplyDelete
  5. Wrocław jest piękny ♥ Zawsze wracam do niego z sentymentem
    http://dyed-blonde.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Wrocław to moje ukochane miasto ♡ Cieszę się, że już w sobotę odwiedzę go po roku nieobecności, mimo, że będę tylko w Hali Stulecia. Od małego uwielbiam podróżować. Kolekcjonuję wspomnienia, które nie zamieniłabym na nic innego! Gdziekolwiek jestem, kupuję pocztówki, ale nawet one nie są w stanie odzwierciedlić tych wspomnień, wydarzeń, które miały miejsce w danym mieście.
    Mam nadzieję, że spotkamy się kiedyś, bo jesteś niezwykłą osobą, która ma talent do uchwycania chwil migawką aparatu ♡

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jejku kochana!<3 Mam nadzieję, że kiedyś się spotkamy i pogadamy! Buziaki:*

      Delete
  7. cudowne zdjęcia! ja w tym mieście byłem raz i muszę się koniecznie wybrać <3

    www.casper-fashion.blogspot.com zapraszam do komentowania :)

    ReplyDelete
  8. Cudowne zdjęcia! Ja nie byłam w Wrocławiu, ale muszę się tam kiedyś wybrać :)
    with-ideas.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. piątka! też nigdy nie byłam we Wro, ale Ty już to nadrobiłaś :D
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  10. To zdjęcie ratusza mnie zauroczyło:). Byłam we Wrocławiu tylko raz, Ogród Japoński to moje ulubione miejsce zachwyca o każdej porze roku.
    http://thebooksandclouds.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. nigdy nie byłam we wrocławiu ale chyba się tam wybiorę! super post
    miłego dnia

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG http://www.zoozelooveblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. We Wrocławiu się wychowałam, dalej uwielbiam tam wracać i bez krótkiego spaceru po rynku się nie obejdzie haha :) Polecam też kolorowe fontanny obok Hali Stulecia, są naprawdę warte uwagi.
    Pozdrawiam,
    Szwajka (kilk)

    ReplyDelete
  13. We Wrocławiu byłam raz i miło wspominam to miasto :D. Podróże są piękne <3! Polskę już zwiedziłam, mam nadzieję że uda mi się więcej podróżować po świecie, bo jak na razie byłam tylko w Czechach i Niemczech ;p.
    Piękne zdjęcia <3!
    Pozdrawiam :D
    The rhythm of life

    ReplyDelete
  14. Nigdy nie byłam we Wrocławiu. Zdjęcia są jak najbardziej udane, oddają urok tego miasta. Chciałabym kiedyś tam pojechać :)

    INNA MYŚL [blog]

    ReplyDelete
  15. Lubie Wrocław a zwłaszcza rynek.

    michalzlifestyleandfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Wstyd sie przyznac ale i ja tez nigdy nie bylam we Wroclawiu haha :) Ale mam nadzieje ze sie to zmieni bo mam zamiar isc tam na studia :)


    www.kiercia.blogspot.com-klik!

    ReplyDelete
  17. Ja jestem zakochana we Wrocławiu od wielu lat i jak tylko mam jakąś okazję, to się tam wybieram. W Ogrodzie Japońskim jestem zakochana i byłam tam mnóstwo razy, a mimo to nadal mi się nie znudził! Za każdym razem odkrywam też nowe miejsca, bo miasto jest naprawdę ogromne.
    Życzę Ci szybkiego powrotu do tego pięknego miejsca :)

    blondynkaczuje.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Uwielbiam takie jednodniowe wypady! Wrocław wydaje się fajny :D
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Kocham to miasto! Według mnie zoo jest dużo ładniejsze niż w Opolu ;) Super relacja!

    Dodaję się do obserwujących, zapraszam do siebie! :)
    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    ReplyDelete
  20. Ach te afrykanarium i samo zoo...też byłam zawiedziona, a tyle się o nim nasłuchałam. Byłam raz i raczej już nie wrócę do tego miejsca ;) A o SkyTower nie słyszałam, też chętnie kiedyś się tam wybiorę na wycieczkę, żeby zwiedzić SkyTower skoro podobno warto go odwiedzić :) Fajnie tak sobie pozwiedzać, nawet gdy nasze oczekiwania trochę się nie spełniają ;) Miłego dnia :*

    www.sandina.pl

    ReplyDelete
  21. Ojejku, przepiękne zdjęcia!
    Byłam we Wrocławiu w zeszłym roku, też w Zoo i Afrykarium i też mnie nie zachwyciło jakoś szczególnie. Uważam, że zoo i oceanarium w Trójmieście są tak samo ładne, a bliżej.
    Wrocław ogólnie jest przepięknym miastem, nie mogę się doczekać, żeby zwiedzić je znowu
    Pozdrawiam!
    Mój blog-klik ♡

    ReplyDelete
  22. byłam pod koniec maja we Wrocławiu i najbardziej spodobał mi się właśnie Ogród Japoński <3
    ogólnie zakochałam się w tym mieście

    /MAGSAILE/

    ReplyDelete
  23. Ja podróże darzę miłością bezgraniczną! W te wakacje też udało mi się odwiedzić Wrocław i bardzo mi się spodobał :)
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  24. Przepiękne zdjęcia! *-*
    http://aaabydidi.blogspot.com/ Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    ReplyDelete
  25. Bardzo lubię to miasto!

    Zapraszam na nowy wpis! Daj znać w komentarzu jak Ci się podoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    ReplyDelete
  26. Nie masz czego się wstydzić! Je we Wrocławiu mam rodzinę, a byłam tam tylko przejazdem. Na szczęście jadę na 2 dni do Wrocławia w przyszły weekend :) Zobaczę jakie wrażenie zrobi na mnie zoo.
    Obserwuję :) Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  27. Piękne zdjęcia! Też nigdy nie byłam we Wrocławiu, ale wszystko przede mną. Wiele słyszałam o wrocławskim zoo i o tych nieszczęsnych kolejkach :D I mam w planach się tam wybrać :)

    Buziaki :*
    miniifluff

    ReplyDelete
  28. Byłam kiedyś w Ogrodzie japońskim, bardzo miło to wspominam i chętnie wybrałabym się tam jeszcze raz :)

    ReplyDelete
  29. Mieszkałam we Wrocławiu kilka miesięcy i teraz czekam, żeby jak najszybciej tam wrócić. :) Miasto jest przecudowne, ma w sobie mnóstwo do odkrycia i potrafi na każdym kroku zachwycać. <3

    ReplyDelete
  30. Niestety nie miałam okazji być w wrocławskim Zoo, jednak Ogrody Japońskie zrobiły na mni wrażenie :)
    Robisz świetne zdjęcia - nie typowo turystyczne, a takie z klimatem, trochę reporterskie :)
    Wrocław jest piękny i moim zdaniem zupełnie inny niż Kraków, któy także jest wspaniały! :*

    ReplyDelete
  31. Jak tam cudnie! Mnie też wstyd, bo wciąż tam nie byłam...a mam przecież tak blisko! A Twoje zdjęcia dodatkowo kuszą bardzo!

    ReplyDelete
  32. Śliczne zdjęcia, ja mieszkam około 150km od Wrocławia i co roku jeżdżę do zoo, a w ogrodzie japońskim nigdy nie byłam
    W wolnej chwili zapraszam
    http://wirtualniewalniety.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. też zawsze chciałam tam pojechać ♥ chyba żadnej złej opinii o Wro jeszcze nie słyszałam :D

    ReplyDelete
  34. Piękne miejsce! Wrocław wszyscy kochają. To miasto, w którym każdy znajdzie coś dla siebie.

    ReplyDelete

--- WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA ---

Dziękuję za każdy komentarz, jest dla mnie ogromną motywacją.
Zostaw link do bloga, na pewno go odwiedzę/zaobserwuję.
Nie odpowiadam na LBA, ale dziękuję za każdą nominację. ♡