07/08/2016

20 THINGS TO DO BEFORE I TURN 20

Widząc ostatnio post Kasi o rzeczach do zrobienia przed trzydziestką, uświadomiłam sobie, że zostało mi dwa lata do dwudziestki. Nie mam pojęcia gdzie podziało się te kilka lat, bo przecież niedawno miałam dwunaste urodziny. Nie chcę się tutaj rozwodzić na tym, że zmarnowałam tyle czasu. Widzę piękne zdjęcia, piękne miejsca, myślę, co chciałabym zrobić, zastanawiam się, rodzina skutecznie gasi moje chęci do zrobienia czegoś. Ale.. Mam listę rzeczy do zrobienia przed śmiercią, jednak dziś chcę podzielić się listą tych rzeczy, które chcę zrobić przed swoimi dwudziestymi urodzinami. Mam nadzieję, że zainspiruję kogoś tym, co chcę zrobić i zacznie walczyć o siebie i swoje szczęście. :)

1. Mieć kolorowe włosy. (ZROBIONE! Były już fioletowe, niebieskie, różowe, czarne, platynowe, rude... Właściwie to miałam tęczę na głowie, na bank!)
2. Zrobić tatuaż. (To właściwie work in progress, bo projekt już jest :D)
3. Dbać o swoje zdrowie, ćwiczyć i przebiec 10km.
4. Rozwinąć bloga i cały czas fotografować, rozwijać się.
5. Pojechać jesienią/zimą nad morze.
6. Pojechać gdzieś autostopem, wsiąść w byle jaki autobus.
7. Zrobić kurs baristy.
8. Zgubić się w jakimś dużym mieście.
9. Zrobić coś bezinteresownie. (ZROBIONE!)
10. Skoczyć na bungee/ze spadochronem.
11. Poznać jak najwięcej ludzi różnych narodowości.
12. Odwiedzić moją przyjaciółkę z internetu.
13. Pójść na wymarzone studia.
14. Całodniowa wycieczka rowerowa.
15. Zjeść lody Ben&Jerry's.
16. Zobaczyć wschód/zachód słońca w górach.
17. Znaleźć pracę.
18. Wydać kilkaset złotych w jeden dzień, na same przyjemności.
19. Przeczytać wszystkie wydane do tej pory książki Mateusza Grzesiaka. (ROBI SIĘ!)
20. Być szczęśliwą.

A Ty, co chcesz zrobić przez najbliższe lata?

25 comments:

  1. Zawsze chciałam skoczyć na bungee, ale prędzej zawału dostane niż to zrobię przez mój lęk wysokości ;__;.
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. jej też bym chciała skoczyć na bungee, ale strasznie się boję ;)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    ReplyDelete
  3. Wiele chciałabym zrobić przed moją dwudziestką... Jest naprawdę ciężko, ale staram się realizować moje plany :)

    INNA MYŚL [blog]

    ReplyDelete
  4. świetna lista !super post
    miłego dnia

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG http://www.zoozelooveblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. 18 mi się podoba :D
    Fajna lista :*
    http://twinstyl.blogspot.com/2016/08/mickey-mouse-dress-jeans-cropp.html?m=1

    ReplyDelete
  6. Oo też muszę zrobić taką listę! Ja już miałam kolorowe włosy, a nawet przeszłam 7 km z jednego do drugiego miasta, haha!

    WWW.PIANKAOFSTYLE.PL-KLIK!

    ReplyDelete
  7. Mega lista! <3
    Ja muszę spróbować zrobić podobną. Też chciałabym odwiedzić swoją internetową przyjaciółkę, a także być szczęśliwą.
    Mój blog - klik!

    ReplyDelete
  8. Ale fajna lista! :) Ja w sumie na razie skupiam się na wakacyjnych planach, tak żebym mogła zapamiętać wakacje 2016 jako wyjątkowe ;)
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  9. Ciekawa lista, mam zamiar zrobić podobną, ale przed 18-stką ;).
    http://thebooksandclouds.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. U mnie żadne listy, czy postanowienia się nie spełniają. Zawsze tyle się dzieje, ze zawsze wszystko u mnie jest takie bardzo spontaniczne - ale nie żałuję! ;)

    ReplyDelete
  11. Ja wlasnie wczoraj kupilam notesik i szykuje sie do listy TO DO przed smiercia :)

    www.kiercia.blogspot.com-klik!

    ReplyDelete
  12. Tobie zostały dwa lata mi dwa miesiące. Mimo to, mam jeszcze parę planów do zrobienia przed dwudziestką, tylko muszę włączyć tryb ekspresowy, aby zdążyć ;)

    blondynkaczuje.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Ja za to wciąż nie wiem, kiedy i jak to się stało, że mam już trochę ponad 21 lat, przecież dopiero co stuknęła mi osiemnastka... :D To rzeczywiście prawda, że od tego momentu czas płynie trzy razy szybciej. Mam nadzieję, że uda Ci się spełnić wszystkie 20 punktów, życzę Ci tego z całego serca, a przede wszystkim tego ostatniego punktu - bycia szczęśliwą :) I jak zawsze piękne zdjęcia!

    Buziaki :*
    miniifluff

    ReplyDelete
  14. Świetne plany, faktycznie ja też zawsze chciałam skoczyć na bungee :)


    Kinga Dobrowolska–blog Zapraszam kochani ♥

    ReplyDelete
  15. Takie listy rzeczy są supi i mega inspirujące. Sama mam listę 'before I die' u siebie ;)
    |M Ó J B L O G|

    ReplyDelete
  16. Masz świetne plany i trzymam kciuki żebyś je spełniła. Pamiętam jak robiłam taką listę przed -stką.

    ReplyDelete
  17. Ja mam 20 w tym roku i dopiero się rozkręcam :D

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie: SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM i może zaobserwujesz :)
    Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru!

    Elwira

    ReplyDelete
  18. Plany świetne, skok na bungee bądź ze spadochronu jest również na mojej liście.

    MY BLOG - CLICK!

    ReplyDelete
  19. Piękna lista. Ja mam taką, ale do zrobienia przed śmiercią :) Sporo jeszcze rzeczy do zrobienia :D

    ReplyDelete
  20. Super lista, życzę Ci abyś wszystko z niej zrobiła! :)

    Pozdrawiamy cieplutko,
    www.twinslife.pl (klik)♥

    ReplyDelete
  21. Czerpać z życia co tylko się da ! Carpe diem ! ;)

    Świetny blog! Obserwuję! ;)

    Zapraszam do mnie ;)

    ReplyDelete
  22. na mojej liscie goruja podroze :D
    obserwuje kochana, mam nadzieje na rewanz <3

    za wszystko się odwdzięczam, odpowiadam na kazda obserwacje ;3JUST EMSi

    ReplyDelete
  23. Inspirująca lista! Powodzenia szczególnie w najważniejszym, ostatnim punkcie :)

    ReplyDelete
  24. Takie listy świetnie motywują do działania :) Nie martw się, jak czegoś się nie uda - po 20 wciąż masz jeszcze kupę czasu :D Wiele twoich punktów udało mi się zrealizować, dopiero będąc na studiach - np. wyprawa autostopem, skok ze spadochronem. Studia - to dopiero jest przepiękny czas na eksperymentowanie :) Jaki kierunek jest Twoim wymarzonym?

    ReplyDelete

--- WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA ---

Dziękuję za każdy komentarz, jest dla mnie ogromną motywacją.
Zostaw link do bloga, na pewno go odwiedzę/zaobserwuję.
Nie odpowiadam na LBA, ale dziękuję za każdą nominację. ♡