2016-07-01

July inspirations & music


Hej kochani! Znosicie jakoś te upały? Przyznam szczerze, że lato jest najmniej lubianą przeze mnie porą roku, ale mimo wszystko cieszę się, że jest. Wolne od szkoły, leniuchowanie, nocne maratony filmowe i spanie do południa... Ale najbardziej lubię zachody słońca. Uwielbiam siedzieć na swoim ogromnym balkonie ze szklanką mrożonej kawy lub herbaty i oglądać zachody. Mieszkanie na wsi ma naprawdę wiele uroków, doceniam to z każdym powrotem z miasta. Mimo, że na te wakacje nie mam zbyt dużo planów, cieszę się, że jestem tu gdzie jestem i przeżywam każdą chwilę! Aha, uzależniłam się od Pinterest i Spotify, dlatego przygotowałam dziś kolaż ze zdjęć, które w ostatnim czasie mnie urzekły i muzyki, która wypełnia moje dni. Mam nadzieję, że się spodoba!:)


23 comments:

  1. świetne zdjęcia, najbardziej podoba mi się to z dziewczyną na rowerze. Co do muzyki, to wolę inną, ale każdy ma swój gust :D
    Zapraszam do mnie: modowajoanka.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja słucham wszystkiego:D od muzyki klasycznej po metal:D

      Delete
  2. Ciekawa playlista! <3 Bardzo fajne inspiracje :) Nie lubię mocnych upałów.
    Natally

    ♡ all-pastel-world.blogspot.com ♡ KLIK ♡

    ReplyDelete
  3. również kocham zachody słońca <3
    i też nie mam jakiś większych planów co do wakacji, ale staram się doceniać każdą chwilę :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Super inspiracje i muzyka! Pierwsze zdjęcie jest cudowne!

    Zapraszam do mnie :) [KLIK]

    ReplyDelete
  5. Też mieszkam na wsi, uwielbiam tą ciszę i często są tutaj ładne widoki.
    Fajne inspiracje :)

    lifeascamilla.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. A ja lubię lato! Świetny kolaż.
    Na instagramie od dawna cię obserwuję a gdy weszłam na Twojego bloga to się zakochałam i musiałam zaobserwować.

    Pozdrawiam, http://nataa-natkaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Fajne piosenki :)
    Uwielbiam te zdjęcia!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Świetne inspriacje! U mnie akurat było chłodniej ale dziś jest upał...

    londonkidx.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Świetne inspiracje, a co do piosenek to są tu prawie wszystkie, których najczęściej słucham

    http://the-rose-style.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. oj myślałam , że jestem jedną osobą , która nie lubi lata hah . Ja nie znoszę plus ich jest tylko to , ze jest wolne od szkoły , a minus to gorączka , której nie znoszę ;)


    zapraszam
    mój blog |KLIK|


    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    ReplyDelete
  11. Wspaniałe inspiracje, a playlista bardzo mi się podoba ^^
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Super kolaż! Upały są bardzo męczące, ale zdecydowanie wolę w lato właśnie taką pogodę od deszczu :)

    Buziaki, miniifluff

    ReplyDelete
  13. Playlista mega Kornelko <3
    Tyle tam Selenki <3

    CZEKAM NA NASTĘPNY POST GWIAZDO

    ReplyDelete
  14. Oj tak, te upały są straszne. Kolaż jest śliczny! Muzyka trochę nie w moim stylu :)
    Poszerzając horyzonty - Klik!

    ReplyDelete
  15. Ach, Spotify. ♥ To też moja miłość. :D
    A co do mieszkania na wsi to przyznam rację - nie ma nic piękniejszego niż zachody słońca!

    ReplyDelete
  16. Też uzależniłam się od Spotify. Zachody Słońca latem są przepiękne. ♥

    Mój blog

    ReplyDelete
  17. Piosenki Sel <3
    Wybrałaś cudowne inspiracje.
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. przyznam, że ja niestety bardzo uwielbima upały, a chwilowe ochłodzeniie klimatu mi w tym nie pomaga.
    cudowny post
    pozdrawiam xx
    in-the-white.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Ja również nie przepadam za latem, wręcz go nie znoszę!

    ReplyDelete
  20. Bardzo lubię Hands To Myself :) Bardzo ładna piosenka.
    Śliczne inspiracje! Ach, ja od dwóch dni jestem strasznie bierna do wszystkiego. To chyba przez przeziębienie...

    INNA MYŚL [blog] | FILMIKI

    ReplyDelete

--- WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA ---

Dziękuję za każdy komentarz, jest dla mnie ogromną motywacją.
Zostaw link do bloga, na pewno go odwiedzę/zaobserwuję.
Nie odpowiadam na LBA, ale dziękuję za każdą nominację. ♡