20/07/2016

Hot days are back / Shakerato


Lato nie jest moją ulubioną porą roku, ale mimo wszystko ma coś pięknego w sobie. Moja wena w trakcie tej pory roku jakby wyparowywała dzięki wysokiej temperaturze, ale wraca z każdym ochłodzeniem, na szczęście! Przez ostatnie dni ciągle lało, a temperatura nie przekraczała 18 stopni. Uwielbiam taką pogodę, po prostu szaleję ze szczęścia gdy mogę wziąć mój parasol we wzór tęczy i wyjść na spacer, kiedy nie mam wyrzutów sumienia, że zbyt długo spałam. Taka pogoda jest idealna do nadrabiania zaległości w serialach, w ćwiczeniu w domu i gotowaniu! Wracając do seriali - zawzięłam się i obejrzałam sześć sezonów Pretty Little Liars. I wciągnęłam się niesamowicie. Nie wiem jakim cudem wcześniej nie chciałam tego oglądać! No ale wyszło słoneczko, więc sezon na mrożone kawy, herbaty czy smoothies znowu w pełni! Moja ukochana kawiarnia znajduje się 90 kilometrów ode mnie, więc próbowałam z całych sił odtworzyć ulubiony smak towarzyszący mi w gorące dni :)

Shakerato to nic innego jak mrożone espresso z syropem lub likierem. Ja jednak lubię eksperymentować, więc do swojego dodałam mleko kokosowe domowej roboty, które uwielbiam oraz zblendowane lody kawowo-kokosowe. Dla mnie to niemalże połączenie idealne!

SHAKERATO

- 300ml kawy
- gałka lodów
- 1/5 szklanki mleka
- syrop o wybranym smaku/likier
- bita śmietana do dekoracji

Kawę blenduję z lodami, dolewam mleko i syrop. No i dekoruję bitą śmietaną, ot cała filozofia. A następnie włączam laptopa i serial, albo wychodzę na dwór cieszyć się słońcem i popijać moją lodowatą kawę. Smacznego!

38 comments:

  1. Kocham PLL i oglądam teraz 7 sezon. Wczoraj wyszedł kolejny odcinek, więc lecę oglądać :)
    Zuzia For Style - KLIK

    ReplyDelete
  2. A bez kawy też można? :) bo nie przepadam

    ReplyDelete
  3. Tyle przepisów na kawy na tylu blogach, że w końcu któryś trzeba wykorzystać ;3
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Ja też wolę pogodę która nie przekracza 18 stopni! Napój wygląda przepysznie :)

    londonkidx.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Musze wypróbować przepis :**
    http://twinstyl.blogspot.com/2016/07/summer-free-day-milk-shake.html?m=1

    ReplyDelete
  6. Ja tam lubię wszystkie pory roku. Co prawda wolę zimę od lata, ale nie można cały czas siedzieć zawiniętym w koc z herbatką.
    oddychacpowoli.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Aż naszła mnie ochota na coś słodkiego! Ja jednak chyba zastąpię kawę kakaem :>

    Nowy post!

    ReplyDelete
  8. Boszz cudny post, świetnie piszesz! Jakie fajne zdjęcia ^^

    Pozdrawiam Cię serdecznie, ^^^MÓJ BLOG^^^

    ReplyDelete
  9. Wygląda świetnie <3! Na pewno wypróbuję :D
    Tak w ogóle to uwielbiam twojego bloga, jest mega inspirujący ;)
    Pozdrawiam
    Pink Chocolate

    ReplyDelete
  10. Z moją weną jest tak samo, wraz z upałem odlatuje ;)
    Kawa wygląda przepysznie, ja jednak za nią nie przepadam.

    Pozdrawiam serdecznie,
    Zapraszam do siebie: slowandminimal.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Kawa wydaje się być przepyszna i świetnie się prezentuje :)!
    Mój blog - klik ♥

    ReplyDelete
  12. Ale pysznosć <3
    cudownie wyglada
    http://xthy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Bardzo lubie latem taka forme kawy, choc na co dzien pije mocna, mala, czarna :)

    ReplyDelete
  14. Musi być pyszne, jak będzie gorąco to zrobię
    photos-by-mef.blogspot.com zapraszam

    ReplyDelete
  15. Kawa wygląda naprawdę smakowicie! Ja jakoś nie mogę się przekonać do PLL haha
    Pozdrawiam,
    Szwajka (kilk)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja też nie mogłam haha!:D

      Delete
  16. ale pysznie się prezentuje ! <3
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Ostatnio szukałam dobrego przepisu na mrożoną kawę, ale nic nie spełniało moich oczekiwań. Muszę wypróbować twój, a nuż okaże się tym idealnym :)

    ReplyDelete
  18. Przyznam szczerze, że wygląda to naprawdę świetnie. Koniecznie będę musiała takie zrobić ^^
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Wygląda smacznie, chętnie wypróbuję! :)

    ReplyDelete
  20. Ależ cudownie to wygląda! Na pewno wypróbuję :)

    Buziaki ♥
    KWITNĄCA PRZESTRZEŃ

    ReplyDelete
  21. Picie kawy nie jest dla mnie dobrym pomysłem, bo zawsze nie mogę po niej spać, ale tak pięknie wyglądającej kawy grzech nie zrobić i nie spróbować. W nocy też można robić wiele ciekawych rzeczy :)
    Pozdrawiam,
    sajecka.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Lato lubię tylko ze względu na wakacje, jednak temperatura, która wtedy króluje potrafi człowieka wykończyć, dlatego tak strasznie cieszę się kiedy mogę posiedzieć w domu w deszczowe dni :))

    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  23. Wygląda obłędnie i pewnie tak też smakuje! Przepis banalnie prosty, więc z pewnością spróbuję! ;)

    Sama podczas takiej pogody, bez wyrzutów sumienia nadrabiam seriale - teraz 'The Suits'. Świetny serial, o kancelarii prawniczej. Nie sądziłam, ze będzie tak fantastyczny, a to główna zasługa aktorów i granych przez nich postaci - polecam bardzo!

    Pretty Little Liars - tyle razy ktoś mi to polecał, więc pewnie kiedyś się w końcu zmobilizuję i obejrzę ;)

    ReplyDelete
  24. Nominuję Cię do Liebster Blog Award. WIęcej na moim blogu, pozdrawiam! :)

    girls-love-makeup.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Proste i przede wszystkim PYSZNE! :D

    Mój blog - KLIK

    ReplyDelete
  26. ja jestem na bieżąco z Pretty Little Liars i nie mogę doczekać się nowych odcinków ;p

    ReplyDelete
  27. Wygląda pysznie ! Spróbuje na pewno :)
    Mój blog
    Odwdzięczam się za obserwacje :)

    ReplyDelete
  28. Do kawy ostatnio zaczynam się przekonywać, ale tak podanej jeszcze nie piłam, więc czemu by nie spróbować czegoś nowego?
    Pozdrawiam.
    Szalonookie w krainie absurdu

    ReplyDelete
  29. Niestety nie lubię kawy ale przepis naprawdę fajny:)

    Zapraszam na nowy post:) [KLIK]

    ReplyDelete
  30. Rozumiem cię! Czasami czekam na chłodniejsze dni:) Uwielbiam siedzieć w domu i patrzeć przez okno na deszcz. Kawa wygląda pysznie :)
    with-ideas.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Napój wygląda genialnie, chyba sama wypróbuję :) A PLL jestem fanka od lat. Uwielbiam i książki i serial!
    Pozdrawiam i zapraszam! ♥
    marianna-pisze.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. A ja lubię chyba wszystkie pory roku. W lecie powinno być ciepło, więc staram się nie narzekać na upały; zima jest od tego, by padał śnieg + wtedy są święta! Najmniej przepadam za wiosną, mimo że zaczyna się ładniejsza pogoda, to często jest szaro, buro i pełno błota na ulicach :(

    ReplyDelete
  33. o mój boże, jak to wygląda! właśnie piję kawę z takiego słoiczka

    ReplyDelete

--- WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA ---

Dziękuję za każdy komentarz, jest dla mnie ogromną motywacją.
Zostaw link do bloga, na pewno go odwiedzę/zaobserwuję.
Nie odpowiadam na LBA, ale dziękuję za każdą nominację. ♡