27/06/2016

My favourite TV series

Ponad rok temu pisałam o serialach, które uwielbiam, ale... Przez ten czas dużo się zmieniło! Pisałam wtedy, że wciągnęłam się w Pretty Little Liars - jednak nie, po początkowej fascynacji nie miałam ochoty wracać do tego serialu, dlatego zostawiłam go w spokoju. Ale znalazłam kilka świetnych seriali, którymi chciałabym się z Wami teraz podzielić. Towarzyszy mi deszczowa, jesienna pogoda, więc to idealny czas by napisać ten post. Z kawą w dłoniach i ulubioną playlistą na takie dni biorę się za pisanie.

SHERLOCK

Na Baker Street 221B wracam z przyjemnością bardzo często i z niecierpliwością oczekuję na czwarty sezon! Zabierałam się za ten serial chyba przez dwa miesiące, ale gdy wreszcie usiadłam i włączyłam, nie mogłam się oderwać. Mogę śmiało powiedzieć, że to najlepszy serial jaki do tej pory udało mi się obejrzeć (a obejrzałam sporo).

LUCYFER 

To mój drugi ulubiony ostatnio serial. Bo kto nie lubi Diabła, który przyszedł na ziemię bo znudziło mu się piekło? Na początku bardzo się wciągnęłam, w połowie sezonu stwierdziłam, że trochę nudne i przewidywalne, ale dotrwałam do ostatniego odcinka i kurczę, muszę powiedzieć, że przez dłuższą chwilę zbierałam szczękę z podłogi, zakończenie tego sezonu bardzo zbiło mnie z tropu i nie mam pojęcia jak wytrzymam jeszcze tyle czasu do drugiego sezonu!

CONSTANTINE

Znaleziony niedawno, ma niestety tylko jeden sezon, który zdążę obejrzeć pewnie jeszcze dziś. Momentami przerażający, jednak bardzo mi się spodobał. Pilotażowy odcinek w szpitalu psychiatrycznym, tak, to serial zdecydowanie dla mnie. A zachowanie i słowa Johna - polubiłam go od razu.

22.11.63

Serial na podstawie powieści Stephena Kinga "Dallas '63". Z uwielbienia do pisarza zaczęłam oglądać ten miniserial. I nie potrafię się oderwać od niego, ale... boję się o to, co oglądać gdy go skończę... No cóż, takie życie maniaka seriali. Jest to opowieść o mężczyźnie, który cofa się w czasie, by.. uratować prezydenta i zmienić świat.

Oglądaliście któryś z tych seriali? Co myślicie?

22 comments:

  1. Nie oglądałam żadnego z tych seriali, ale muszę w końcu obejrzeć "Sherlicka" :D

    agnieszkaa-es.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Nie oglądałam żadnego :/
    Dyed Blonde

    ReplyDelete
  3. Żadnego nie oglądałam :) Generalnie ostatnio nie miałam czasu na seriale, ale kiedyś uwielbiałam PLL i American Horror Story

    ReplyDelete
  4. Wszystkie te seriale mam na swojej liście "do obejrzenia", ale z wiadomego braku czasu nigdy nie miałam okazji ich zobaczyć. Wakacje nadeszły, więc to idealna pora do nadrobienia zaległości! :D

    Pierwszy post na nowym blogu, zapraszam :) x
    LAJFBYLEN.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  5. Mam zamiar oglądac Sherlocka ♥

    londonkidx.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Pierwszy raz słyszę o wszystkich serialach - cóż, ja za bardzo nie znam się na tym serialowym świecie, haha!
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  7. Nie oglądałam, Sherlocka widziałam zapowiedzi, jeszcze zanim ten serial się pojawił, ale średnio mnie przekonywały :)

    justmajka.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Sama od czasu do czasu oglądam "Sherlocka" i jestem nim oczarowana! Chociaż moją aktualną miłością jest "Żona idealna" - potrafię nie spać całą noc, żeby oglądać odcinek po odcinku.

    blondynkaczuje.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Z tych seriali kojarzę jedynie Sherlocka. Mam ogromne ubytki w amerykańskich serialach, nie oglądam taki produkcji zbyt wiele. Jedyny serial, jaki mogę oglądać bez końca to zdecydowanie Dr House :)

    INNA MYŚL [blog] | FILMIKI

    ReplyDelete
  10. "Sherlock" jest świetny, hoc nie obejrzałam wszystkich jego odcinków.
    O "Lucyferze" coś tam słyszałam :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  11. Nie znam żadnego z wymienionych przez ciebie seriali, ale zainteresowały mnie "Sherlock" i "Constantine" może któregoś dnia po nie sięgnę. :) Do moich ulubionych serialów należą: "supernatural", "Sons of anarchy", "american horror story" i może "dexter" chociaż widziałam tylko 1 sezon ale bardzo mi się podobał. :) Polecam ci je wszystkie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. AHS jest dla mnie nudne, Supernatural i Dextera uwielbiam!<3

      Delete
  12. Nie znam żadnego serialu, ale może trzeba się przełamać i obejrzeć coś innego niż zwykle :)

    Zapraszam na nowy post :) [KLIK]

    ReplyDelete
  13. Zdarza mi się czasem obejrzeć "Sherlock'a", gdy trafię na niego w tv, jednak nie ma teraz takiego serialu, który wciągnąłby mnie w 100%. Z drugiej strony, szkoda czasu na oglądanie filmów i seriali teraz. ;)

    krysiastyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Lucyfera obejrzałam tylko jeden odcinek, ale z pewnością do niego wrócę :)

    ReplyDelete
  15. Powiem szczerze ze jeszcze zadnego z tych seriali nie ogladalam ale mam zamiar obejrzec je wszystkie.
    Bedzie mi milo jesli skomentujesz najnowszy post i zaobserwujesz bloga
    Mój blog

    ReplyDelete
  16. Oglądałam kilka odcinków PLL, ale zdecydowanie bardziej wolę Scream Queens :)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    ReplyDelete
  17. Nie oglądam żadnego z seriali, ale teraz postanowiłam oglądać "Grę o tron", ponieważ słyszałam wiele dobrych opinii :)
    Zapraszam na mój blog: mój blog♥
    Dopiero zaczynam blogować, więc będę wdzięczna za każdy komentarz i obserwację ♥

    ReplyDelete
  18. Niestety jeszcze nie oglądałam żadnego z tych seriali, ale Lucyfer dostaje bardzo dużo poleceń od moich znajomych i nie tylko, dlatego chyba ustawię sobie go w kolejce. W końcu w wakacje jest na to czas :) Co do PLL - dla mnie ten serial skończył się już jakiś czas temu, ale ze względu na sentymenty oglądam dalej, żeby po prostu znać zakończenie :D Kurcze, polecić Ci mogę wiele seriali, może któryś wpadnie Ci w oko (a może już oglądałaś): Revenge, Hart od Dixie, Miasteczko Wayward Pines, Piękna i Bestia, Bloodline, Reign.

    Pozdrawiam :*
    miniifluff

    ReplyDelete
  19. wylacznie mialam okazje uslyszec na temat powyzej wspomnainych twoich propozycji ;) co do Sherloocka mialam przyjemnosc czytac fragmenty w tym roku szkolnym na lekcjach jezyka polskiego ;)

    pozdrawiam

    za wszystko się odwdzięczam JUST EMSi INSTAGRAM

    ReplyDelete
  20. Oglądałam troszkę Constantine i nawet mi się spodobał :)

    ReplyDelete

--- WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA ---

Dziękuję za każdy komentarz, jest dla mnie ogromną motywacją.
Zostaw link do bloga, na pewno go odwiedzę/zaobserwuję.
Nie odpowiadam na LBA, ale dziękuję za każdą nominację. ♡