2016-05-03

Photography is...


Długo zastanawiałam się nad tym postem, jednak nigdy nie miałam zdjęć, które moim zdaniem pasowałyby jak ulał. Aż do dziś. Ale od początku... Ostatnio napisała do mnie Ola. Umówiłyśmy się na sesję, a ja uświadomiłam sobie, że osoba, która do mnie napisała to TA OLA, którą obserwowałam na Maxmodels kilka lat temu, ale bałam się napisać, bo poziom moich zdjęć był... po prostu niski. I to bardzo. Choć czasem bardzo się boję to uwielbiam próbować nowych rzeczy. Umożliwia mi to fotografia. Idąc dziś na sesję bałam się, że zdjęcia nie wyjdą, albo, że nie spodobają się mojej modelce. Jednak mimo wszystko nastawiłam się pozytywnie, a Ola przywitała mnie z ogromnym uśmiechem. Nasze zdjęcia wyszły moim zdaniem przepiękne. A Wy, co o nich myślicie?

Czym dla mnie jest fotografia? Przede wszystkim szansą. Na samorozwój, na nawiązanie nowych znajomości, na ośmielenie się. To dziedzina, w której ciągle trzeba się rozwijać i doskonalić. To coś, co sprawia mi ogromną przyjemność. To dzięki niej otworzyłam się na ludzi i przestałam żyć w swojej strefie komfortu. Zaczęłam zwracać uwagę na to, co mnie otacza i jak mnie to uszczęśliwia. Fotografia to mój sposób na życie. Na utrwalenie piękna. Otwiera przede mną świat i jego możliwości. Dzięki niej wyzbyłam się fałszywej skromności uważanej przez większość Polaków za cnotę. Dziękuję za każdy usłyszany komplement i opowiadam o sobie. Już się nie wstydzę tego, kim jestem. Bo jestem ważna i wspaniała. Tak jak Wy. Każdy jest ważny i wspaniały, jednak nie każdy ma tyle odwagi, aby pokazać prawdziwego siebie. Fotografia w dużym stopniu odmieniła moje życie. Po części dzięki niej powstał ten blog. I jest fajnie. I rozwijam swoje skrzydła. Cześć, jestem Kornelia, mam 18 lat i jeszcze o mnie usłyszycie. Dopiero się rozkręcam.

Czym dla Ciebie jest fotografia?
















36 comments:

  1. cudowne zdjęcia, widać ogromny talent ;) modelka piękna ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    ReplyDelete
  2. super zdjęcia !
    chętnie bym się sama na taką sesje wybrała gdybym miała takiego fotografa ;*
    http://twinstyl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. 5 zdjęcie moim ulubionym! Cała sesja ma piękny klimat :)

    ReplyDelete
  4. Świetne zdjęcia! Idealne miejsca, genialne światło, a modelka prześliczna! Gratuluję :)
    with-ideas.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. WOW! Przepiękne zdjęcia ♥

    londonkidx.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Ale fajnie napisałaś! Bardzo mi się podoba. I piękne zdjęcia! ;)
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  7. Piękne zdjecia <3
    http://xthy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Cudowne zdjęcia! Wiem, że większość blogerek pasjonuje się fotografią, ale mimo to napiszę że jest to jedna z moich największych pasji, czuje się w tym bardzo dobrze i na pewno wiąże z tym moją przyszłość:)

    Mój blog - klik

    ReplyDelete
  9. Przepiękne zdjęcia! Dla mnie fotografia jest odskocznią od codziennych problemów, a przede wszystkim największą pasją :)
    Świetny blog, obserwuję!
    Zapraszam - http://magda-ola.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. uwielbiam fotografię! to coś dzięki czemu jestem szczęśliwa, no i oczywiście mój sposób na nudę :)
    cudowne zdjęcia <3
    http://karik-karik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. To prawda, fotografia ma wielu zwolenników, ale co się dziwić. Każdy chce pamiętać. Każdy chce uwieczniać. Każdy pragnie po parunastu latach usiąść i przejrzeć stare fotografie i odczuć na nowo te same emocje <3
    claudia-ss.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Zdjęcia wyszły bardzo ładnie! Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Ale genialne zdjęcia, naprawdę jestem zachwycona!

    Jull.pl - klik!

    ReplyDelete
  14. Mega zdjęcia!
    flarri.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Naprawdę cudowne zdjęcia!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Niesamowite zdjęcia!
    Ja fotografię zajmuję się bardzo amatorsko, choć robienie zdjęć wychodzi mi coraz lepiej :) Cóż, praktyka czyni mistrza!
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  17. Cudowne zdjęcia,chętnie umówiłabym się z Tobą na sesję zdjęciową :D
    Obserwuję. :*

    http://stylistfashioon.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. O matko, jakie cudne zdjęcia! I to światło <3

    ReplyDelete
  19. Świetne zdjęcia! Moje nie wychodzą najlepiej, bo dopiero zaczynam, ale każdy, chociaż najmniejszy talent, lub zainteresowanie powinno się rozwijać. Podziwiam twój, bo moje zdjęcia chyba nigdy nie dorównają twoim. Pozdrawiam
    Jeśli masz ochotę zajrzeć n mój blog ---> KLIK

    ReplyDelete
  20. Przepraszam za reklamowanie. To nie spam, szukam po prostu dobrych duszyczek, bo właśnie rozkręcam bloga! Jeśli masz dobre serduszko i chwilkę wolnego to zajrzyj, skomentuj, zaobserwuj - enjoy! :)

    →woytowicz.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Myślę, że w zły sposób szukasz :)

      Delete
  21. Piękne zdjęcia, zazdroszczę takiego talentu, ja staram się jakoś udoskonalać swoją umiejętność w robieniu zdjęć, ale na razie nie dorastam ci do pięt :)
    Zapraszam na nową notkę, keepgoiing.blogspot.com - klik!

    ReplyDelete
  22. Świetne zdjęcia! I mimo, że nie znam się na fotografii, to bardzo mi się one podobają :)
    Fantastyczne jest to, że znalazłaś taką swoją pasję i ją rozwijasz :) ja wciąż czegoś takiego poszukuję... Talent już masz, więc pozostaje mi tylko życzyć ci sukcesów w fotografii i dużo cierpliwości :)
    Zapraszam!
    http://moniicza-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Jakie cudowne zdjęcia! Masz ogromny talent :*

    Zapraszam do siebie, miło mi będzie jak zaobserwujesz:
    http://aniamojepasje.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Dla mnie fotografia jest jedną z moich największych pasji. Raczej nie wiążę z nią przyszłości, ale mam nadzieję, że cały czas będzie moim hobby :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Piękne zdjęcia, brawa dla fotografa ^^
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Dla mnie fotografia jest przede wszystkim pasją :3. Zdjęcia są niesamowite, nie mogę się napatrzeć!
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Dla mnie fotografia jest bardzo ważna. Dzięki licznym zdjęciom mogę odświeżyć minione chwile. To także szansa na pokazanie swojej kreatywności :)

    http://pati-ix.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. Widzisz czasem warto! :)
    Zdjęcia są naprawdę świetne, aż sama chyba napiszę do Oli.

    http://aaleksm.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Zdjęcia są na prawdę rewelacyjne!
    Zapraszam na bloga:
    http://stylessana.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. Genialne zdjęcia.

    http://innominateshe.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. piękna galeria zdjęć i ciekawe przemyślenia <3

    ReplyDelete

--- WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA ---

Dziękuję za każdy komentarz, jest dla mnie ogromną motywacją.
Zostaw link do bloga, na pewno go odwiedzę/zaobserwuję.
Nie odpowiadam na LBA, ale dziękuję za każdą nominację. ♡