2016-05-27

Don't lose yourself

Zgubiłam siebie. W tym blogowym wyścigu szczurów. Zgubiłam gdzieś swoje szczęście. Zapatrzona w półnagie blogerki reklamujące herbatę na instagramie. Nie wiem gdzie podziała się moja pasja, gdzie podziałam się ja. Jednak wiem, że jestem na dobrej drodze, by na nowo odnaleźć to wszystko. Pisałam o tym, aby cieszyć się z małych rzeczy, ale sama tego nie potrafiłam. Cieszyły coraz droższe rzeczy, życie stawało się coraz bardziej puste. Paradoksalnie, znajdowało się w nim jeszcze więcej, a mimo to było mniej radości. Poznałam w internecie kilka osób, które uważałam za świetne. Jak bardzo się myliłam, większości z nich zależało tylko na pomocy jak najniższym kosztem. Nie umiem zrobić szablonu? Zrobi to za mnie ta dziewczyna, przecież tak bardzo chce się wybić, że nie zwróci uwagi na to, że ją wykorzystam do pomocy. Tak, tą dziewczyną byłam ja. To ja zgubiłam swoje wartości, a po drodze także siebie. Ale powoli się odnajduję.
Chcecie zaistnieć w tym blogowym światku? Bądźcie sobą, znajdźcie równowagę. Nie dajcie sobą manipulować, nie udawajcie kogoś, kim nie jesteście. Pokażcie siebie, a na pewno zostanie to zauważone. Nie marnujcie czasu na ludzi, którzy nie są tego warci, którzy Was nie docenią. Nie warto. Otaczajcie się tymi, którzy będą się z Wami cieszyć i smucić. I będą cierpliwie pomagać wstać po każdym upadku. Dobranoc.

21 comments:

  1. ‘we must pursue nothing that is outside us, nothing that is not our own, pursue only what is within our will’🌌

    ReplyDelete
  2. Trzeba być przede wszystkim sobą!

    londonkidx.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Ja już wiele razy rzucałam to wszystko, tylko po to by zaczynać na nowo. Im więcej wpisów robiłam i bardziej dumna z nich byłam, to czułam, że zbyt staram się. Zbyt pod publikę to robię. Pamiętam moją pierwszą współpracę gdy tak cieszyłam się. Niestety tylko do momentu, gdy nie przyszło mi recenzować czegoś, co w ogóle nie było w moim guście. Gdzie tam ja taka blogerka fashion i urodowa. Nijak się to miało ze mną. Mam nadzieję, że nie będę zatracać się w tym czego nigdy robić nie chciałam. Życzę wytrwałości i samych sukcesów.;*

    http://www.odrobinaciepla.pl/

    ReplyDelete
  4. bardzo pięknie prowadzony blog <3

    http://casper-fashion.blogspot.com zapraszam do komentowania :)

    ReplyDelete
  5. Wszystkie słowa są tak dobrze dobrane ;)
    http://the-rose-style.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Najważniejsze to się nie pogubić.

    Mój blog-klik :)

    ReplyDelete
  7. nie można nikogo udawać ;) trzeba być sobą ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    ReplyDelete
  8. Rozumiem o co chodzi. Czasem zapominamy o prawdziwym życiu i o prawdziwym sobie ale zawsze da się w końcu obudzić i wrócić do rzeczywistości :)

    Nowy post u mnie - klik

    ReplyDelete
  9. mądrze napisane, zawsze trzeba być sobą <3
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Ja się w tym jak to nazwałaś "blogowym wyścigu szczurów" się już tak pogubiłam że przestałam pisać. Kompletnie nie wiem o czym pisać na blogu, nie mam żadnych pomysłów a jak już się jakiś znajdzie to nie umiem go rozwinąć w więcej niż kilku zdaniach. :/

    ReplyDelete
  11. To, co się dzieje jest przykre. Rozumiem Cię, bo sama co chwilę powątpiewam w siebie i w to, co robię.

    ReplyDelete
  12. Masz rację, trzeba uważać żeby się nie zgubić!
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  13. Genialny post i podpisuję się pod nim obiema rękoma (i nogami też!)

    adgam.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Bardzo głęboki, prawdziwy post :)
    Miło się czytało twoje słowa.
    Mam nadzieję, że szybko odnajdziesz się w SWOIM ja

    live-telepathically.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Najważniejsze jest to aby znaleźć wyjście gdy się pogubi! Dobrze, że się odnajdujesz :)
    Anonimoowa - Klik

    ReplyDelete
  16. Najlepszą wersją siebie, jesteś ty sam ;)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Bardzo trafne i też chyba trochę się tak teraz czuję. Najważniejsze, to dostrzec ten fakt i coś zmienić. Wszystkiego dobrego. ❤

    ReplyDelete
  18. bardzo piękny blog! grafika, zdjęcia, tekst <3

    https://casper-fashion.blogspot.com zapraszam do komentowania :)

    ReplyDelete
  19. Często można się zagubić w tym świecie przy okazji nie odnajdując się w nim z dnia na dzień. Trzeba jednak złapać żagle i starać się by to co się robi nie było dla nas uciążliwe a sprawiało nam tyle radości co na początku. Mam nadzieje, że odnajdziesz się w tym wszystkim na nowo i z podwojona siłą :)
    Pozdrawiam !

    ReplyDelete
  20. Trzeba robić to co się lubi a nie patrzeć na innych. Każdy wygląda inaczej i do czegoś innego jest stworzony

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. ooo tak! powinniśmy być sobą <3
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com
    Poklikałabyś w linki w najnowszym poście? Z góry dziękuję <3

    ReplyDelete

--- WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA ---

Dziękuję za każdy komentarz, jest dla mnie ogromną motywacją.
Zostaw link do bloga, na pewno go odwiedzę/zaobserwuję.
Nie odpowiadam na LBA, ale dziękuję za każdą nominację. ♡