03/04/2016

Your life purpose

Ile razy spędzałeś czas z osobami, które tak naprawdę działały Ci na nerwy i robiłeś z nimi rzeczy, których nie lubisz? Ile razy ukrywałeś nawet to, jakiej słuchasz muzyki? Ile razy chciałeś czegoś więcej od życia, ale bałeś się po to sięgnąć, aby nie być na wyższej pozycji niż znajomi? Pewnie nawet nie zliczysz. Czego oczekujesz? Tego, że wszystko przyjdzie samo? Nie, samo nie przychodzi nic. A przynajmniej nic, co jest wartościowe. Musisz na to zapracować, musisz sięgnąć wyżej. Oczekiwać zmian od siebie, a nie od innych. Bo wszystko zaczyna się w Tobie. Twój CEL jest w Tobie, nie w innych. Życie jest przewrotne, jedna sekunda może zadecydować o tym, czy wzbijesz się do góry, czy spadniesz na samo dno. Ale od Ciebie zależy to czy wstaniesz i w jaki sposób to zrobisz.

Odpowiedz na pytanie: kim jestem i co daje mi najwięcej satysfakcji? W jaki sposób możesz to zrealizować? Co przyniesie Ci szczęście i zadowolenie z życia? Jakie Twoje cechy sprawiają, że jesteś dumny z siebie? Co możesz zrobić, aby je rozwinąć? Jakie są Twoje pasje? Co robisz dla siebie? Co sprawia, że masz ochotę skakać lub płakać ze szczęścia? Kim jest osoba, którą podziwiasz najbardziej i co robi? Co chciałbyś zrobić, gdyby inni nie myśleli, że to głupie?

Nie pozwól na to, aby życie i inni ludzie przejęli całą kontrolę nad Tobą i Twoimi decyzjami. Przestań żyć niepewnością. Pewnie zabrzmi to głupio, ale to Ty jesteś tutaj panem i Ty decydujesz jak będzie wyglądało życie i czy osiągniesz swoje cele. Ostatnio usłyszałam piękne słowa od mojego chłopaka: NIE MYŚL O TYM, CZEGO NIE CHCESZ. A Ty, czego nie chcesz? Odpowiedz na to pytanie. Gwarantuję, że Twój optymizm będzie sięgał 100%. Lub więcej.

Mały bonus, właśnie w ten sposób powstaje większość zdjęć do postów :D

20 comments:

  1. Uwielbiam czytać to co piszesz, wszystko jest tak dobrze złożone
    http://the-rose-style.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Najgorsze jest to ograniczanie ze strony innych. Mówią Ci, co masz robić, czego nie robić; co jest słuszne, a co nie; co jest głupie, co nie jest itd. Zwracając uwagę na negatywną opinię, zbyt daleko nie zajdziemy.

    INNA MYŚL [blog] | FILMIKI

    ReplyDelete
  3. Super wpis, podobno jeśli ma się kontakt z negatywnymi słowami, działa to na nas źle, jeśli słyszymy słowa związane z sukcesem i szczęściem czujemy się szczęśliwsi. Warto otaczać się pozytywną energią i tak jak napisałaś "nie myśleć o tym czego nie chcesz" :)

    ReplyDelete
  4. Napisałaś tak trafione pytania...prawie 2 lata temu tkwiłam w tak toksycznej 'przyjazni' właśnie robiąc coś czego wcale nie lubiłam, ukrawając to co faktycznie mnie intersowało. Zerwałam wszystkie kontakty i zaczęłam od nowa. Naprawdę pomogło :)
    Urocze to ostatnie zdjęcie, prawdziwą miłość czasem lepiej widać w zwykłych zdjęciach niż pozowanych ;D
    +obserwuje:)


    KAPCIUSZEK

    ReplyDelete
  5. Jeju, to co piszesz jest świetne. Szczerze mówiąc ten post wiele dał mi do myślenia ♥
    MELA BLOG ¦

    ReplyDelete
  6. Nice post, and yes we have a lot to think of amd about
    Visit my website for new post
    http://www.melodyjacob.com/

    ReplyDelete
  7. Przez ten post przemyślałam kilka rzeczy, dzięki. :)
    Jak zawsze dobre zdjęcia! :D Zapraszam majkavv.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  8. Post na prawdę dający do myślenia! :)
    http://julietguliet.blogspot.com/ zapraszam na mojego bloga! :)

    ReplyDelete
  9. Masz talent do pisania. Bardzo spodobał mi się ten post. Słowa Twojego chłopaka są genialne!
    NASZ BLOG

    ReplyDelete
  10. Kiedyś spędzałam większość czasu z nieodpowiednimi osobami i bardzo żałuję ale dużo się nauczyłam. Teraz robię to co JA uważam za słuszne:)

    Nowy post u mnie - klik

    ReplyDelete
  11. Świetne zdjęcia i bardzo klimatyczne ! :) Bardzo ciekawy post, i szczerze powiem, że miałam kiedyś taką przyjaźń jak to się mówi toksyczna przyjaźń. Myślę, że ograniczanie to najgorsza rzecz, a jeszcze gorszą jest to, że mimo iż wiemy, że to nie jest dobra a tkwimy w tym ciągle i bez końca.
    Pozdrawiam i obserwuję !

    http://czaswobiektywie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Zdjęcia rewelacyjne !! Koniecznie pozdrów fotografa :D A co do treści, czasami ciężko jest nie ulegać społeczeństwu, ludzie którzy nas otaczają, jednak mają duży wpływ na to jacy jesteśmy. Wiele razy doświadczyłam to na sobie :/
    http://wlosy-nalogiem.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Cudowny post! Lubie takie tematy bo strasznie dają mi motywację do działania. Wiele jest w tym prawdy, trzeba sięgać po to czego pragniemy i nie patrzeć na resztę ludzi;)

    OBSERWUJĘ!!!

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Chyba każdy z nas choć trochę sugeruje się opinią innych, nawet jeśli temu zaprzecza. W końcu wszyscy chcą być akceptowani w swoim środowisku :) Zdjęcia są śliczne!
    Poszerzając horyzonty - Klik!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chyba lepiej być sobą i być dlatego akceptowanym;)

      Delete
  15. Oczywiście, Trzeba być zawsze dobrej myśli i działać ;)

    Nowy post - zapraszam!
    Zaobserwuj jeśli ci się spodoba! ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    ReplyDelete
  16. Mega mnie zmotywowałaś do zmienienia czegoś w sobie :)
    nulaamynewblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. strasznie podoba mi się to jak piszesz :)

    obserwuję!
    zapraszam do mnie http://meowtix.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Ale fajne napisane! Ładne zdjęcia :)
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  19. Ależ się cieszę, że trafiłam na Ciebie u Michaliny! Twój styl w stu procentach trafia mi do serducha, a to o czym tutaj piszesz - lepiej bym tego nie ujęła. Człowiek często stara się przystosować, ułożyć pod schemat, jaki narzuca nam współczesność. Tymczasem, nie zdaje sobie sprawy, że to właśnie naturalność i pozostanie sobą sprawia, że zjednujemy sobie ludzi, pozyskujemy nowych przyjaciół i wartościowe doświadczenia.
    Przesyłam wielkie uściski!

    ReplyDelete

--- WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA ---

Dziękuję za każdy komentarz, jest dla mnie ogromną motywacją.
Zostaw link do bloga, na pewno go odwiedzę/zaobserwuję.
Nie odpowiadam na LBA, ale dziękuję za każdą nominację. ♡